Ik zat mijn foto's uit te zoeken, en zag dat ik het vervolg nog niet gepost had, dus bij deze.
Het massadraadje zag toch in mijn maag, dus die moest anders weggewerkt worden. Uiteindelijk heb ik het op de volgende manier gedaan:
Het draadje van de massaveren zou onder het interieur door moeten, echter is daar standaard geen ruimte voor omdat het wagon gewicht 'in de weg zit'. En als het draadje op het gewicht wordt geplaatst, dan blijft het interieur niet goed zitten of wordt het draadje geplet.
Kortom, het gewicht moet aangepast. Standaard ziet dat er zo uit.
En nadat ik er een sleuf in gefreesd heb ziet het er dan zo uit.
Hierna kan het gewicht weer in het onderstel, en de massaveren geplaatst.
De draden van de massa zijn dan in de sleuf weg te werken. Tevens de gaten waar licht door kan weglekken afgeplakt.
Uiteindelijk komen de draden van de massa, en plus van de koppelingen uit in de wc. De knijpers zijn tijdelijk gebruikt om het interieur even op zn plek te houden, daar dit los ligt en bij het geringste tikje de koppelingsveren losschieten en je ze kan blijven terugplaatsen... (Jup, ervaringsdeskundige
)
Waar dan weer een stekker gesoldeerd wordt, zodat de kap makkelijker te plaatsen, danwel af te nemen is.