Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Wat nou overwerken.

Gestart door h0_miessie maandag 08 juli 2019, 09:51:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wat nou overwerken.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Wat nou overwerken.
Bij een Franse machinist zaten zijn werkuren er op dus wat doe je dan dan ga je naar huis en laat je de trein staan.

Artikel uit de krant

Groet Michel
Re: Wat nou overwerken.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: Wat nou overwerken.
Tijd is tijd.  >:-D

Maar ik weet niet hoe de werk en rust tijden regeling bij de SNCF is. Zou zomaar kunnen dat hij juist het goede heeft gedaan. Vertraging bij vertrek geldt ook als werktijd, niet de actuele rijtijd.

Kan zomaar zijn dat overtredingen gestraft worden.
Re: Wat nou overwerken.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Wat nou overwerken.
 :-) :-) :-)
Re: Wat nou overwerken.
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Wat nou overwerken.
Werkt bij de DB ook zo.
Al een keer meegemaakt dat de machinist vanwege het ontbreken van bepaalde documenten veel later uit Frankfurt vertrok.
Onderweg heeft hij de treindienstleiding laten weten dat ze een paar stations eerder voor vervanging moesten zorgen omdat hij dan al door zijn tijd zou zijn en niet verder zou rijden.
Gewoon kwestie van veiligheid, wanneer hij toch door zou rijden en er gebeurt wat, dan wordt hij er op aangekeken.
Re: Wat nou overwerken.
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Wat nou overwerken.
Ik heb dit meegemaakt met eem machinist op de betuweroute
hij had stukken gekregen en omdat hij hierdoor boven zijn 15 uur uitkwam mocht ik hem per taxe wegbrengen

dit zijn voor ons wel de krentem uit de pap ik had ee mooie rit en genoeg gespreksstof

kwam moi uit

Gr Ed