Hoi,
Een stille op het forum. Nu het klaar is en afgebroken gaat worden is er een draadje op het forum

Nu overweeg ik de baan af te breken en een nieuw item te verzinnen. Ik denk veel industrie met gebouwen van 1900 plus en rangeer mogelijkheden. Ik dank 3 rail forum voor alle goede adviezen en voorbeelden. Tot de volgende modelbaan.
Verandering van spijs doet eten zegt men wel eens. Dus opnieuw beginnen is niet gek. Geeft nieuwe ideeën, plannen en energie om dingen anders te doen / aan te pakken. Misschien wel een andere schaal of systeem. Alles is mogelijk bij een nieuwe start. Lekker uitdagend.
Zo zonde dat goede bouwers alles weer afbreken.
Tja... misschien is dat wel een kenmerk van een "goede" bouwer dat deze altijd ruimte voor ideeën, plannen en verbeteringen heeft / ziet? En dan de boel maar gewoon afbreekt.
Er zijn een heleboel minder handige mensen die er blij mee zouden zijn, daar ben ik van overtuigd.
Veel mensen willen niet veel betalen voor "tweedehands" en het gezeur, gezeik en tijd die je kwijt bent van "verkoop" van een enkel huisje is mogelijk groter dan simpel afbreken. En soms kan je nog wel eens iets nodig hebben

Groet Ronald.