Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Brawa neuheiten 2019

Gestart door BW Rheine vrijdag 18 januari 2019, 17:22:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Brawa neuheiten 2019
BW Rheine
gast

Brawa neuheiten 2019
Re: Brawa neuheiten 2019
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re: Brawa neuheiten 2019
Er zitten weer veel mooie goederenwagons tussen. Ook die V60 ga ik toch eens goed bekijken als die uitkomt. Dat kan nog een mooi concurrentiegevecht worden met de ESU V60. Als ik nu de afbeeldingen vergelijk van beide, dan zie ik een paar zaken die ik bij de Brawa mooier vind (vooral de wielen), maar ook weer zaken die ESU mooier gedaan heeft (bijvoorbeeld de lampen en de lamellen van het rooster aan de voorzijde).

Groet, Marc
Re: Brawa neuheiten 2019
Persoonlijk vind ik de Silberlingen erg mooi.
Re: Brawa neuheiten 2019
Lid sinds: 2008

offline
Re: Brawa neuheiten 2019
 @citaat: dat ben ik helemaal met je eens! En dan ook nog een Wittenberger Kopf. Nice! Ik had de Roco set 64071 op het oog, maar de prijzen daarvan rijzen echt de pan uit. Er staat er nu 1 voor ?370,- op eBay (en dat is ?goedkoop?)
Ben benieuwd hoe de Brawa?s er uit zien.

Groet Dennis
Re: Brawa neuheiten 2019
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: Brawa neuheiten 2019
 @citaat @citaat Tot heden zie ik alleen maar foto's van de echte wagens. Ik wacht eerst af hoe de modelversie van Brawa er uit gaat zien.

Gr. Charlie
Re: Brawa neuheiten 2019
Lid sinds: 2015

Machinist 1:1 en 1:87

offline
Re: Brawa neuheiten 2019
Je kan op de site van Brawa je voorkeur doorgeven voot een Formneuheit in 2020: de ex DR V100, in Nederland bet bekend als BR203, onder andere rijden bij VolkerRail, RRF en Captrain.

Ik heb zelf mijn voorkeur reeds doorgegeven. Nu jullie nog! :D :thumbup: