Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

CS 3 plus icm S88 link

Gestart door josje40 donderdag 10 januari 2019, 13:58:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Jos,

Veel S88 problemen worden veroorzaakt door foute bekabeling.  Je zou eens kunnen proberen slechts één S88 module aan te sluiten, en van daaruit verder te werken.  De S88 module liefst eerst even helemaal los van de baan, en dan langzaam opbouwen net zo lang tot de storing weer optreedt.

Als het eerst wel werkte, ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat er gewijzigd is.  Een keertje kortsluiting gehad, of misschien de bekabeling aangepast?

Succes!

Erik
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ben den Hollander
gast

Re: CS 3 plus icm S88 link
Hulp op afstand is lastig, zeker als foto's ontberen. Je woont in Langenboom volgens je profiel, stap eens naar de mannen van de stamtafel van Lent.

Als eerder gezegd: de L88 heb je niet nodig. Gewoon één unit aansluiten rechtstreeks op de centrale en van daar uit verder werken. Straks heb je een 2e L88 binnen die het ook niet doet en wat dan?
Re: CS 3 plus icm S88 link
hoi,

Citaat van: josje40 op woensdag 23 januari 2019, 16:25:22
Ik heb altijd gemeend dat dit forum was om mensen op weg te helpen met problemen.

Op afstand mensen helpen is niet gemakkelijk als je niet 100% zeker van bent dat de andere kant je begrijpt en/of wel alles goed uitvoert zoals je aangeeft. Dat is een heel groot probleem. Dan kan je beter eens tegen iemand zeggen: Kom deze kant op of als hulpbehoevende zeg je dan "Graag heb ik hier iemand die het wil nakijken en mij uit leggen".

Citaat van: josje40 op woensdag 23 januari 2019, 16:25:22
De raad van meneer Sprinter negeer ik.

Wim is hier op het forum misschien wel één van de personen die het meeste van digitale systemen af weet. Dat hij niet altijd het gewenste antwoord geeft is niet echt erg. Het moet je tot nadenken stemmen. Er zijn hier op het forum veel mensen die je willen helpen. Het moet niet zo zijn dat je opeens de schuld van het forum is dat het een en ander niet wil werken. Eigenlijk ben ik van mening dat je eens naar de "servicewinkel" moet gaan waar je de CS3+ gekocht hebt en daar niet eerder moet weggaan voordat je alles van het ding weet wat je moet weten. Zeker als je gewoon extra spullen gaat bestellen zonder dat je weet dat je ze wel nodig hebt.

Citaat van: Ben den Hollander op woensdag 23 januari 2019, 17:11:36
Hulp op afstand is lastig, zeker als foto's ontberen. Je woont in Langenboom volgens je profiel, stap eens naar de mannen van de stamtafel van Lent.

Of zak af naar Den Bosch. Daar zit een modelspoorvereniging die je vast wil helpen. Neem de zooi mee en laat je het uitleggen.

Groet Ronald.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Citaat van: josje40 op woensdag 23 januari 2019, 16:25:22
De raad van meneer Sprinter negeer ik.

En dat is misschien wel je grootste probleem. Je negeert goede adviezen, zoals zoek iemand die wel weet hoe het werkt en die het aan je kan uitleggen. Iedere keer dom je eigen fouten herhalen daar los je het niet mee op.

Groetjes
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

online
Re: CS 3 plus icm S88 link
Beste Jos,

Ik adviseer je de raad van Ben op te volgen en contact te zoeken met de mannen van de stamtafel in Lent, het advies van Ronald is iets minder goed, bij de MSG/Den Bosch wordt niet gewerkt met het CS, dus kennis over het aansluiten van een S88 systeem op het CS is er niet, wel de mogelijkheid om normale S88 terugmelders te controleren op hun werking met bijvoorbeeld een Raptor.

Nog een woordje over Sprinter, ik onderschrijf het commentaar van Ronald over zijn kennis, maar..........hij is een keiharde leermeester, als je daar niet mee om kunt gaan, dan is het wijs om een andere leermeester te vinden.

Succes, groet, Anne W
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2013

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
CiteerIk zou die CS3 in de kliko gooien en een systeem kopen wat wel werkt

Als dit het advies is dan zou ik daar ook geen waarde aan geven. Dat lost niets op. Als er al iets mis zou zijn met de CS3 dan stuur je die gewoon naar Märklin voor reparatie.
Als je alle settings en bekabeling hebt gecontroleerd en die staan allemaal ok dan is mijn advies stap per stap proberen te achterhalen welk van de twee CS3 of L88 voor problemen zorgt. Het is dan wel noodzakelijk over een tweede exemplaar te beschikken zoals bvb op een stamtafel of modelspoorclub waar ze kunnen kijken welke van de twee niet wil communiceren.
Diegene die het dan niet wil doen stuur je naar Märklin ter reparatie.

Luc
Re: CS 3 plus icm S88 link
@Luc: Het zal niet aan het apparaat liggen maar aan de instellingen. Jos heeft niet door hoe hij bepaalde instellingen moet zetten en/of moet maken. Er mist een basis over het apparaat en/of digitale aansturing. Dan is het moeilijk bepalen of je het goed gedaan hebt.

Gisteravond was ik ook bij iemand die dacht alles goed te hebben staan en aangesloten te hebben bij een Uhlenbrock IB. Alleen dat had hij dus niet. Ik heb in een 20 minuten alle bedrading opnieuw gedaan en instellingen goed gezet. En ook uitgelegd waarom. Met een avondje met iemand Jos wil helpen komt Jos heel erg ver.

Groet Ronald.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Mij ontbreekt helaas de tijd om naar een hobbyclub te gaan voor nadere uitleg.
Toen ik die CS3 + kocht heb ik er een middag voor uitgetrokken en ben naar Apeldoorn gegaan.
Daar hebben ze me netjes wegwijs gemaakt met de CS 3 +.
Maar als je dan voor onvoorziene complicaties komt te staan, probeer ik het via het forum verder te komen.
Als iets van de een op de andere dag niet doet, denk je dat het maar een kleinigheidje is.
Maar om dat "ding" meteen in de kliko te gooien omdat je er schijnbaar niet mee overweg kunt, vind ik een beetje lomp gezegd.
Ik heb een nieuwe L 88 besteld en laat het horen hoe dit afloopt.
Jos
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Met het huidige aanbod op het gebied van modelbaanbesturing ontkom je niet aan een aantal basisvoorwaarden om hier goed mee om te gaan:
De lijst op zich is vrij simpel, het vergt alleen flinke aandacht om er goed mee om te gaan.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Jos,

Het is dan vrij simpel als het wel heeft gewerkt en ineens niet meer, dan is er iets defect, zo simpel is het.
Je hebt niet de kennis om te weten wat en waar er iets defect is dus ga je naar een deskundige, in dit geval de winkel.
Dan kunnen wij op dit forum niets anders bieden dan de standaard handelingen, en die heb je gedaan zonder resultaat. DUS!!!!

Groetjes
Re: CS 3 plus icm S88 link
Citaat van: josje40 op donderdag 24 januari 2019, 09:01:15
Mij ontbreekt helaas de tijd om naar een hobbyclub te gaan voor nadere uitleg.
Maar om dat "ding" meteen in de kliko te gooien omdat je er schijnbaar niet mee overweg kunt, vind ik een beetje lomp gezegd.

Jos, punt één het is hobby en daar maak je tijd voor. Geen tijd is een dooddoener.
Punt twee: Wat ik LOMP vind is dat je niet terug gaat met je PEPERDURE spullen als ze niet werken. Dat lost meer op dan hier je tijd verspillen.

Groetjes
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
 @citaat Misschien heeft Jos de CS3 niet bij een dealer gekocht, maar op een beurs/Ebay of wat dan ook, dan heeft die een probleem met terug gaan en in de winkel alles nog eens na te laten kijken. Hij reageert ook nergens op het advies van terug gaan.

Gr.  Charlie
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
CiteerJos, punt één het is hobby en daar maak je tijd voor.
ik begin met de openingszin dat ik totaal geen idee waar dit topic over gaat, maar ik zie wel emotie.
soms kan je wegzinken in een hobby-probleem en zie je door het spoor de slagbomen niet meer....neem even afstand
voor de ander...advies geven is mooi en getuigd van betrokkenheid , maar ook in deze is dit slechts een hobby.
wees niet boos op mij, want dit is slechts een mening en ongevraagd advies

groet, Ruud 
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ben den Hollander
gast

Re: CS 3 plus icm S88 link
 @citaat @citaat Bentink Apeldoorn lijkt me? Prima winkel met vakmensen en vooral geen dozenschuiver zoals Sprinter suggereert.

Alle reaguurders kunnen natuurlijk op hun kop gaan staan en opgewonden van alles roepen maar het is aan Jos wat doen en slechts hij alleen bepaalt het tempo. ;)
Re: CS 3 plus icm S88 link
hoi,

Citaat van: Charlie op donderdag 24 januari 2019, 17:50:12
@citaat Misschien heeft Jos de CS3 niet bij een dealer gekocht, maar op een beurs/Ebay of wat dan ook, dan heeft die een probleem met terug gaan en in de winkel alles nog eens na te laten kijken. Hij reageert ook nergens op het advies van terug gaan.

Uhm... Lees even de berichten van Jos goed door:

Citaat van: josje40 op donderdag 24 januari 2019, 09:01:15
Toen ik die CS3 + kocht heb ik er een middag voor uitgetrokken en ben naar Apeldoorn gegaan. Daar hebben ze me netjes wegwijs gemaakt met de CS 3 +.

Dus hij is naar de winkel in Apeldoorn geweest.

Citaat van: josje40 op donderdag 24 januari 2019, 09:01:15
Mij ontbreekt helaas de tijd om naar een hobbyclub te gaan voor nadere uitleg.

Dan is de consequentie dat je het via andere wegen zal mogen kijken of je het werkend krijgt.

Citaat van: josje40 op donderdag 24 januari 2019, 09:01:15
Maar als je dan voor onvoorziene complicaties komt te staan, probeer ik het via het forum verder te komen. Als iets van de een op de andere dag niet doet, denk je dat het maar een kleinigheidje is.

Het forum is aardig als je zelf behoorlijk wat tijd insteekt om alle "adviezen" en "tips" op te volgen. Dat staat in tegenstelling met je eerste opmerking dat je geen tijd hebt om naar een hobbyclub te gaan. Je kan ook iemand vragen of hij een middag / avond / ochtend bij je aankomt om je wat uitleg te geven. Maar dan zal je dat zelf moeten aangeven en tijd in investeren.  ;)

Citaat van: feniks op donderdag 24 januari 2019, 17:51:24
soms kan je wegzinken in een hobby-probleem en zie je door het spoor de slagbomen niet meer....neem even afstand voor de ander...advies geven is mooi en getuigd van betrokkenheid , maar ook in deze is dit slechts een hobby. wees niet boos op mij, want dit is slechts een mening en ongevraagd advies

Een goed advies. Het is goed om een keer iets anders te gaan doen en later met een frisse blik naar het probleem kijken. Mogelijk werkt het dan wel in één keer.

Groet Ronald.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Inderdaad bij Bentink in Apeldoorn. Prima geholpen. Mensen met verstand van zaken.
Ze hebben hem aangesloten op een testbaan en mij laten zien hoe het werkt.
En meneer Sprinter heeft gelijk dat je tijd moet maken voor je hobby.
Toen lukte het mij wel om naar Apeldoorn te gaan, maar nu zit ik met een drukke zaak, een demente moeder en een zieke vrouw.
Dus meneer Sprinter, als je niet weet wat er allemaal speelt hou dan aub je grote mond
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Hoi Jos,

Heel begrijpelijk dat je dan druk bent Jos, en minder tijd voor de hobby hebt.
Bentink is een prima zaak, zeker vaklui aanwezig die raad weten met een CS3.
Hopelijk vindt je nog ergens tijd, om te zeggen of de link nu wel zal werken.

M.v.g.

Hans V200.0
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
 @citaat  @citaat

Wat jammer nou dat de discussie zon ontaardt. Goed communiceren en luisteren helpt om de discussie in goede banen te leiden. Als ipv de melding "ik heb het te druk" aangegeven zou zijn dat door familie-omstandigheden je niet de volle aandacht aan het probleem kan schenken dan heeft iedereen daar begrip voor. Nu is de indruk gewekt dat je er niet de volle aandacht aan wilde schenken.
Doe je voordeel met deze tip en sterkte op het thuisfront.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ben den Hollander
gast

Re: CS 3 plus icm S88 link
Citaat van: brund55 op donderdag 24 januari 2019, 19:30:10

Als ipv de melding "ik heb het te druk" aangegeven zou zijn dat door familie-omstandigheden je niet de volle aandacht aan het probleem kan schenken dan heeft iedereen daar begrip voor.


Dus iemand moet uitleggen waarom hij/zij het druk heeft? Te gek voor woorden Dick. ;)
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ik wilde het helemaal niet over mijn familie problemen hebben.
Ik wilde mijn probleem graag opgelost hebben.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
 @citaat  Natuurlijk wil je het probleem opgelost hebben, maar laten we wel wezen, de discussie is op meerdere punten ongelukkig verlopen.
@ Ben: het had wel geholpen om de keiharde ondertoon uit de discussie te halen.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
misschien nu tijd om terug te gaan naar de inhoud  O:-D

aanvulling ;

het hebben van een CS3 mag niet de aanleiding zijn. dat als je iets niet begrijpt het zonde van je geld zou zijn.
immers het moet werken of met een simpele of met een dure centrale.
 
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ben den Hollander
gast

Re: CS 3 plus icm S88 link
Citaat van: brund55 op donderdag 24 januari 2019, 19:59:12

@ Ben: het had wel geholpen om de keiharde ondertoon uit de discussie te halen.


Kletskoek Dick, Jos heeft daar part nog deel aan. De keiharde ondertoon hoort hier helemaal niet thuis!
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

online
Re: CS 3 plus icm S88 link
Beste Jos,

Heb je niemand in je nabije kennissenkring met wat verstand van digitaal modelspoor, liefst van het CS, die voor je naar Apeldoorn wil/kan rijden met het CS, de L188 en een S88 om te kijken of zij de zaak aan de praat kunnen krijgen en tegelijk te leren hoe het moet en dat op een zodanige wijze dat jij er ook van kunt leren?

Nee, ik niet, ik weet niets van het CS, wel een hoop van digitaal en ik heb op dit moment geen rijbewijs wegens een kleine hartoperatie.

Groet, Anne W

Re: CS 3 plus icm S88 link
Citaat van: Ben den Hollander op donderdag 24 januari 2019, 18:14:20
@citaat @citaat Bentink Apeldoorn lijkt me? Prima winkel met vakmensen en vooral geen dozenschuiver zoals Sprinter suggereert.


Ben dat heb ik nergens geschreven.

Groetjes
Re: CS 3 plus icm S88 link
Citaat van: josje40 op donderdag 24 januari 2019, 19:07:05
Dus meneer Sprinter, als je niet weet wat er allemaal speelt hou dan aub je grote mond

Nee, Jos ik hou mijn mond niet. Het is jouw probleem. Dat zal je zelf moeten oplossen, er is door diverse forumleden aangegeven wat de beste weg is om het op te lossen.
Als je het niet eens bent mijn advies en hardop gedachten, dan negeer je die.
Maar doe het niet af met de dooddoener geen tijd.

Het kan zijn dat je nu even geen gelegenheid hebt, maar dat hoef je niet met ons te delen. Maar ik wil best de rol van de gebeten hond wel op mij nemen hoor, geen enkel probleem. Maar misschien los je jouw probleem op door simpelweg een advies aan te nemen en op te volgen. En zal daar niet te lang mee wachten want de garantie tijd tikt door.

Groetjes


Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Beste meneer sprinter
Advies is altijd welkom, waardeer ik ook.
Maar de manier waarop jij je advies brengt stoort mij.
Ik ben zakenman en ik ga niet zo lomp en onbehouwen met mensen om.
En nu is er genoeg over gezegd, meneer sprinter.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Citaat van: josje40 op vrijdag 25 januari 2019, 15:16:38
Ik ben zakenman en ik ga niet zo lomp en onbehouwen met mensen om.

En daar heb ik nu zo mijn twijfels over.
Maar je lost je eigen probleem maar fijn zelf op, ik verspil er geen energie meer aan.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Je wilt ook perse het gelijk naar je toetrekken.
Prima.
Veel plezier ermee.
Tot nooit meer.
Gr.    Jos
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

online
Re: CS 3 plus icm S88 link
Beste Jos,

Dan ook niet met het programma Koploper gaan rijden, hij is een hele sterke "helper" met dat programma.

Overigens ben ik ook dertig jaar zakenman in de B2B geweest en deze stijl kan alleen maar in de hobby markt, desalniettemin, je kunt ontzettend veel van hem leren, maar alleen als je een hele gladde rug hebt.

Groet, Anne W
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
 @citaat

Houd Wim niet van een harige rug dan ?  :D

Groet Michel
Re: CS 3 plus icm S88 link
 @citaat Deze Wim wél. Maar alleen als er een zadel op ligt. ;)
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ben den Hollander
gast

Re: CS 3 plus icm S88 link
 :offtopic:

Citaat van: Anne W op vrijdag 25 januari 2019, 16:27:09

Dan ook niet met het programma Koploper gaan rijden, hij is een hele sterke "helper" met dat programma.


De wereld van Koploper is echt groter. Er zijn vele ervaren helpers, Koploper gebruikersgroepen, verenigingen, winkeliers en particulieren die cursussen en support geven enz. en de sterkste helper is uiteindelijk de ontwikkelaar zelve die nog steeds ruim support geeft.

Dus om te roepen dat je niet met Koploper kan gaan rijden omdat je het even niet kan vinden met deze sterke "helper" is natuurlijk onzin.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ik  rij niet met koploper
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

online
Re: CS 3 plus icm S88 link
Beste Ben,

Als je een vraag op het Koploper Forum stelt is het niet ondenkbaar (sic) dat deze specifieke helper te hulp schiet.

Groet, Anne W
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Hoi
Het hele probleem ligt aan de centrale, de CS3 plus.
Hij is naar de leverancier gegaan en die zorgt ervoor dat de centrale bij Marklin terecht komt.
Ik ben hem wel een tijdje kwijt.
Gr.    Jos
Re: CS 3 plus icm S88 link
Hallo Jos,

Goed dat je het even meld. Hopelijk komt je CS3 snel weer terug. Al zou ik met de messe die aan de gang is daar wat tijd bij optellen ;)

Groet Ronald.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Waarom gebruik je de s88 link eigenlijk als ik vragen mag?
die heb je toch niet nodig voor de plus...
ik heb de normale cs3 dus geen aansluiting aan de onderkant,dus dan moet de s88 link er wel tussen.

Welke bezetmelders gebruik je?

groet john
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Dat klopt, die had ik eigenlijk niet nodig.
Op school zeiden ze al, goed lezen is het halve werk.
Dat had ik dus niet gedaan.
Jos
Re: CS 3 plus icm S88 link
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Is niet geheel waar. Märklin beschrijft een aantal situaties waarin je met een CS3+ wel een L88 moet gebruiken. Zit hem vooral in de totale stroomafname van je baan.

Ik heb mijn CS3 zelf ingestuurd naar Märklin. Die ben ik ongeveer anderhalve maand kwijt geweest. Heb ik in de tussentijd wel zelf achteraan gebeld.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
In reactie op deze opmerking van Toledo85 (John);
CiteerWaarom gebruik je de s88 link eigenlijk als ik vragen mag?
die heb je toch niet nodig voor de plus...
ik heb de normale cs3 dus geen aansluiting aan de onderkant,dus dan moet de s88 link er wel tussen.

Het volgende:
- Bij de CS3 (zonder plus) is de L88 noodzakelijk om überhaupt terugmelders te kunnen aansluiten.
- Bij de CS3plus (met plus) heb je twee opties:
a) je gebruikt de aansluiting aan de onderzijde, waarmee je 31 terugmeld-decoders van het nieuwe type (RJ45-aansluiting) kunt gebruiken;
b) je gebruikt (ook) de L88, daarmee krijg je 3 strengen voor 31 terugmeld-decoders, waarvan er twee uitgevoerd zijn mer de RJ45-aansluiting en één geschikt is voor het oude model S88 (6088, 60880) met de flatcable.
Er is voor sommige CS3plus-gebruikers daarmee toch een noodzaak om de L88 te gebruiken.

Het gebruiken van de oude S88-modellen met een verloopstrekker op de RJ-45-aansluiting aande onderzijde geeft vaak een onbevredigend resultaat.

John (VT601)
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Hoi
Vandaag de CS3+ terug gekregen.
Marklin heeft er helemaal nieuwe software opgezet.
Er zat mogelijk een "bug" in het systeem.
Het probleem moet nu opgelost zijn.
Gr.     Jos
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ben benieuwd of nu alles werkt zoals het hoort.
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ik ook
Maar eerst carnaval vieren
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2017

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
En, werkt alles naar tevredenheid?
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2014

Gek van treinen

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Bij mij wel. CS3+ Software 2.0.0 (1) met L88 en 5x S88AC eraan op zowel 12V als ook op 5V
Re: CS 3 plus icm S88 link
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS 3 plus icm S88 link
Ondertussen een nieuwe CS3 + van marklin gekregen.
Alles werkt nu prima.