Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Probleem uitlezen OC32NG

Gestart door dezee dinsdag 01 januari 2019, 15:35:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Probleem uitlezen OC32NG
Lid sinds: 2009

offline
Probleem uitlezen OC32NG
Hallo allen,
Allereerst de beste wensen voor 2019 en dat we er maar een mooi modelbouwjaar  van mogen maken.

Tussen kerst en oud en nieuw ben ik bezig geweest om de inrichting van de OC32NG eigen te maken door met de OC32Config deze decoders in te richten. De OC32NG ga ik alleen gebruiken voor de aansturing van de seinen vanuit Koploper en ga hiervoor 5 inzetten.


Probleem
Tot op dit moment lukt het prima om de seinen in een proefopstelling met de OC32Config operationeel te krijgen, maar met de functie ?read all? krijg ik het maar niet voor elkaar om de OC32 weer uit te lezen. Hebben jullie enig idee wat ik niet goed doe??

Hieronder een foto met welke opties ik in OC32Config hiervoor gebruik. Waarbij op de OC32 het oranje ledje gaat branden en ook de tekst in beeld komt te staan dat er wordt uitgelezen, maar de velden blijven leeg.

Alvast bedankt voor jullie hulp,
Wim
Re: Probleem uitlezen OC32NG
Ben den Hollander
gast

Re: Probleem uitlezen OC32NG
Vinkje zetten bij "show details" Wim. Dan komen de details per pin in beeld.

Gr, Ben.
Re: Probleem uitlezen OC32NG OPGELOST
Hallo Ben.

Net even getest en het werkt. Ik heb dit vinkje helemaal over het hoofd gezien. We kunnen nu weer verder gaan met het aansluiten van de seinen en programmeren van de 5 OC32 en de nodige instellingen in Koploper.

Super bedankt voor je hulp, gr
Wim
Re: Probleem uitlezen OC32NG
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: Probleem uitlezen OC32NG
Als jullie er mee akkoord gaan, wil ik dit topic samenvoegen met het al bestaande, uitgebreide topic over de OC32, dat is gestart door Ben.

mvg
Jurrien
Re: Probleem uitlezen OC32NG
Lid sinds: 2009

offline
Re: Probleem uitlezen OC32NG
Hallo Jurrien,

Vooral doen, mocht het op foto ook moeten worden aangegeven waar dit vinkje zit. Laat het dan maar weten dan maak ik dit in orde.

mvg
Wim