De door mij gevonden aandachtspunten zijn niet echt foutjes, hoewel via de stofkam...
1) Je hebt twee reeksen met wisselgroeperingen.
Onderaan heb je 4 wissels gegroepeerd, maar er zijn slechts 3 railstukjes die daarvoor in aanmerking komen. Dat zijn de railstukjes tussen de wissels 1, 5, 6 en 7. Aangezien er geadviseerd wordt om stukjes rails aan de zogenoemde scherpe kant van een wissel te groeperen, behoort wissel 1 niet van een groepering te zijn voorzien.
Bovenaan geldt dat (dus) ook voor wissel 3.
2) Het is gebruikelijk om seinen aan het einde van een blok te plaatsen. Dus de seinen 1, 2 en 3 één vakje naar links verplaatsen. Dat de seinen in werkelijkheid niet helemaal aan het eind van het blok staan, is een ander verhaal. Vaak wordt dat gedaan om een bepaalde afstand tot het eerstvolgende wissel in acht te nemen.
3) Het is gebruikelijk dat je teksten in (technische) tekeningen vanaf de onderkant en de rechter zijkant kunt lezen. Daardoor staan de teksten links en rechts van jouw baanplan in feite op hun kop.
4) Van een geheel andere orde is de aansluiting van blok 10. Nu verloopt die aansluiting naar rechts. Maar als je met pendeltreinen wil gaan rijden, dan is het handiger om die aansluiting aan de linker kant te maken, bv. in de aftakking van wissel 2. Daarbij kan het doorgaande spoor (blok 9) in het midden komen te liggen.