Ik snap wat je bedoeld.
Ik wil mijn baan hebben in epoche 1-2 en 3 als laatste tijdperk.
Eigenlijk tot aan 1960 +/-
Omdat ik dit de mooiste tijdperk vind qua locomotieven, landschap/gebouwen en voertuigen.
En ik vind dat mfx wat marklin heeft een hele vooruitgang m.b.t. de delta van eerder.
Heb nu een paar treinen in tijdperk 3 in mfx en heb die zonder en met latere tijdperk 4 5 en de delta versie aan mijn zoontje gegeven.
Wat ik wel mis bij marklin op hun site is de zoek selectie op tijdperk en mfx/sound of niet.
En ik mis ook wat meer keus in locomotieven met mfx en geluid in tijdperk 1 en 2.
Zou misschien ook leuk zijn dat ook de instapmodelletjes "kleine rangeer locomotieven" bijvoorbeeld ook met geluid en rook uit gaan komen komen.
Ook mijn wens is om in ieder geval 1 trein te hebben van de drg bijvoorbeeld de br52 of zoiets te hebben uit tijdperk 2, en dat alleen die kruis niet correct is vind ik niet zo erg.
En epoche 2 begint bij 1920, weet zo niet wanneer dat kruis op de zijkant kwam......
Daarnaast, volgens mij rijd star museum stadskanaal ook met deze type, kids vonden dat geweldig.
En wat is nou leuker dan ook dat type op de baan te hebben waar ze in hebben gezeten.

Maar een paar uit tijdperk 1 en 2 erbij te hebben met mfx en sound, dat lijkt mij ook wel wat.
Liefst dan nog met een werkende vuurkist