Mooi filmpje Arnold, wellicht kun je onder het eerste rijtuig ook een sleper en massa veer plaatsen en deze doormiddel van een 2 polige stroomvoerende koppeling aan de loc hangen, dan is de kans op haperingen als het goed is verleden tijd.
Mvg,
Peter Degeluidsman
Dank je wel Peter.
Dat ga ik zeker eens overwegen te doen, want deze set hapert overal.
Ik weet niet of er meer hier deze set hebben, met dit probleem.
Of een tweede sleper monteren zoals Anne doet: https://imagizer.imageshack.com/v2/1600x1200q90/924/RafHsS.jpg
Dank je wel voor je reactie Ben.
Helaas gaat dat hier niet, het is een stoomloc, met sleper in het midden (zie foto).
Arnold
Mooi filmpje van je baan, en ja heb hier ook een loc die heel gevoelig is. ga mijn baan eens deftig poetsen hier dan tijdig onderhouden.
Dank je wel Peter.
Het is ook dat ik net klaar ben met rails leggen, ook nog niet echt schoon gemaakt. Ik wilde nu even een paar rondjes rijden, om de baan te laten.
Maar tot mijn verbazing rijden 9 van de 10 zonder haperen.
Ik ga binnen kort een lekker poetsen.
Misschien zit er een vuiltje onder de loc, dat kan ook wel eens haperingen veroorzaken.
Hij hapert wel op de zelfde plekken elke keer, en als ik daar de rails schoonmaak, dan gaat het goed.
Ik had de sleper al vervangen, het contact gedeelte was van dat slappe buigzame metaal, vervangen voor een stevigere.
Ik ga ook eens onder de kap kijken.
Gr,
Arnold