Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

König Ludwig II Baan: Kasteel Neuschwanstein eindelijk op de baan.

Gestart door Arnold zondag 04 november 2018, 17:23:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Citaat van: wimpietje op zaterdag 20 juli 2019, 08:45:31
Dat groen geeft wel een heel andere look he...


En ook dat de gevel niet bruin is, maar een grijs achtige kleur. Ga er even over na denken, mijn Baden-Baden zit al in elkaar gelijmd,  dus om het mooi te verven word een uitdaging.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Het heeft wel wat deze groene daken en het grijze gebouw.
Ben benieuwd naar de overschildering van jouw Baden-Baden station Arnold naar deze kleuren.

Groet Michel
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Citaat van: Arnold op zaterdag 20 juli 2019, 08:53:51
dus om het mooi te verven word een uitdaging.
:roll: Arnold, denk er maar goed over na. O:-D
Het dak krijg je wel netjes geschilderd, maar de muren mooi krijgen met al die verschillende uitsteeksels word echt een uitdaging.
En als je eenmaal begonnen bent moet je het helemaal doen, de kans dat je het verprutst is groter dan de kans op suc6 denk ik.
En dat is dan geen kwestie van onkunde, maar tis gewoon errug lastig schilderen. 8)

Dirk-Jan
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Ik denk dat ge gelijk heb Dirk-Jan, ik ben er ook bang voor, dus ik ga er eens rustig over na denken, misschien alleen het dak.
Maar eerst de baan afmaken, alles duidelijk nummeren , om verwarring te voorkomen, het is mooie regenachtige dag, dus kunnen een hoop doen.
Dan maar eens kijken of ik het station onderhanden ga nemen.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Hallo Arnold,

Ik probeer ook veel spul uit Ep I/II te vinden. Naast Preiser heb ik ook poppetjes uit die periode gevonden van Merten en van Model Power Ho scale, o.a. Nr 5716. Je vindt ze vaak op de kleinere beurzen.
Zie o.a. in mijn topic klik.

Groeten,
Roel
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Ik heb ook zo?n station op de kop getikt. Ik wil het wat lichtere kleuren geven zodat het wat spaans lijkt:= a challenge.... wie niet waagt...🤗
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Ikwas niet tevreden over het aanrijden van het station van de rechter kant, had eerst 3 sporen daar liggen.
Dit gaf me veel te weinig ruimte voor huisjes en zo, dus heb ik het veranderd door er een bocht wissel in te zetten.

Ook de kolen opslag, en kijken of ik dat extra spoor daar leg, of gewoon 2 spoorig hou.

En laaste foto, daar is waar ik de tunnel wil, zodat ik ook weer meer spoor zichtbaar heb, als er te veel ondergronds is, had ik wel een metro lijn aangelegd  :D
En dan tussen de sporen die van de brug afkomen, en de sporen uit de tunnel, komt een heuvel met huisjes, en kerken. Want daar barst het van in Beieren.

Passen✂️🛠 en meten📏📐, gaat de meeste versleten.  :D
Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Arnold

Soms moet je passen en meten tot je tevreden bent, en ja je ding doen en je gevoel volgen ben je meestal juist.  :thumbup: :thumbup:
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Arnold,

Het passen en meten gaat je goed af zo te zien. :P :thumbup:
Lekker veel wissels en rails daar wordt ik altijd er blij van als ik dat zie. :)
Het passen en meten is hier ook gebeurt toen René en ik het stationsgedeelte gingen leggen in de kamer en op de boven baan het zelfde met het rangeerterrein gewoon rails pakken en kijken of het voor je gevoel goed legt en staat je bent er even mee bezig maar het zijn wel erge leuke dingen om te doen. ;)

Succes met de verder baan vorderingen.

Groet Michel
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Arnold, geweldig, wat n geduld!!! En je brengt me op ideetjes.....🤗
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Citaat van: h0_miessie op zondag 21 juli 2019, 10:43:15
Arnold,

Het passen en meten gaat je goed af zo te zien. :P :thumbup:
Lekker veel wissels en rails daar wordt ik altijd er blij van als ik dat zie. :)
Het passen en meten is hier ook gebeurt toen René en ik het stationsgedeelte gingen leggen in de kamer en op de boven baan het zelfde met het rangeerterrein gewoon rails pakken en kijken of het voor je gevoel goed legt en staat je bent er even mee bezig maar het zijn wel erge leuke dingen om te doen. ;)

Succes met de verder baan vorderingen.

Groet Michel

Veel rails ligt er op deze beperkte ruimte, maar een mooi recht lang stuk word ik ook blij van. Vanaf de brug tot de kolen opslag wilde ik geen wissel. Nu dat ik van 3 naar 2 banen ben gegaan tegen de muur, zijn er 3 wissels uit, maar dan heb ik er nog 32 aangedeven, en een 8 die ze op rijden omdat ze maar van 1 kant komen. Maar ben meer tevreden. Nu ook lekker veiliger voor de bewoner, hoeven nu maar 2 sporen over te steken.  :D

Citaat van: wimpietje op zondag 21 juli 2019, 12:26:59
Arnold, geweldig, wat n geduld!!! En je brengt me op ideetjes.....🤗

O,dat is geweldig,  maar vertel, ik ben wel nieuwsgierig welk idee dat is geweest. Ben blij dat ik kon helpen 😀

Ik ben vandaag door verkoudheid🤧😫 thuis gebleven, heb boven op zolder, waar het een sauna is lekker aan de baan gewerk. En ze zeggen, verkoudheid moet je uit zweten zeggen ze, dus dat heb ik gedaan, dat is 2 vliegen in 1 klap, en ik ben klaar met rails leggen, en de warmte was goed voor de verkoudheid.
Hier wat foto's van hoe het nu ligt, en alle draden (hoop goed🤞) aangesloten.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II"Zo, weer een stukkie gedaan
Zag hoe je van 2 naar 4 sporen ging met 2 wissels en een dubbel kruis..
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Nieuw filmje.

Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
En nog een 📽🎬 voor de vaste abonnee's 😁



Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Je moet je bouw preisertje beetje in de gaten houden hoorvArnold, het eerste gebouw in je filmpje staat niet echt waterpas  :D

Ziet er goed uit. Je wandjes die je hebt staan, een kant en klaar product of d.m.v. een gips mal?
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Citaat van: MdBruin op zondag 21 juli 2019, 19:07:47
Je moet je bouw preisertje beetje in de gaten houden hoorvArnold, het eerste gebouw in je filmpje staat niet echt waterpas  :D

Ziet er goed uit. Je wandjes die je hebt staan, een kant en klaar product of d.m.v. een gips mal?

Ik ga ze gelijk aanspreken als ze terug zijn van de bouwvak.😂

De muren van Jordon Nr.925, deze zij rood baksteen kleur, maar zelf grijs geschilderd,  en met dubbelzijdig tape op MDF geplakt.
Ze zitten met magneetjes vast, zo kan ik het los halen als ik er achter moet wezen.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Net in de tuin heerlijk naar je filmpjes gekeken Arnold, altijd fijn het geluid van een stoomlocomotief te horen  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Citaat van: Degeluidsman op maandag 22 juli 2019, 20:52:45
Net in de tuin heerlijk naar je filmpjes gekeken Arnold, altijd fijn het geluid van een stoomlocomotief te horen  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman

Dan heb je je best vermaakt, het was er perfect weer voor Peter.
Ik wilde testen met die kleine kolenwagonnen of de overgang waar ik de rails door geslepen heb, of dat goed gaat. Hoe kan dat beter dan met heel veel assen.
Test is geslaagd, ik ben tevreden.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
 B) Leuke filmpjes en goed te zien hoe je de baan hebt gebouwd. :thumbup:
Je hebt een ingenieus sporenplan gemaakt, petje af. :thumbup:
Ga je nog zo her en der nog een valbeveiliging maken, want er zijn plekken waar de trein vlak langs de afgrond rijdt. 8o
En je weet dat treintjes af en toe ontsporen en een val van een meter kan een hoop schade opleveren. :?
(en met die valbeveiliging bedoel ik een houten of kunststof opstaand randje aan de zijkanten van de tafel van een paar centimeter hoog, dat is vaak al voldoende)

Dirk-Jan
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Citaat van: Dirk-Jan op maandag 22 juli 2019, 21:26:18
B) Leuke filmpjes en goed te zien hoe je de baan hebt gebouwd. :thumbup:
Je hebt een ingenieus sporenplan gemaakt, petje af. :thumbup:
Ga je nog zo her en der nog een valbeveiliging maken, want er zijn plekken waar de trein vlak langs de afgrond rijdt. 8o
En je weet dat treintjes af en toe ontsporen en een val van een meter kan een hoop schade opleveren. :?
(en met die valbeveiliging bedoel ik een houten of kunststof opstaand randje aan de zijkanten van de tafel van een paar centimeter hoog, dat is vaak al voldoende)

Dirk-Jan


Hi Dirk-Jan,
Dank je wel, en dat zonder banenplan.
Er zijn inderdaad nog wat punten rond de spiralen waar een randje gaat komen.
Daar komt nog houten plaat, net als aan de buitenkanten. Het stuk dat die van het station naar beneden onder de brug door gaat word tunnel/heuvel, de bocht naar de brug, word iets met bogen. Het 2de spiraal, stuk voor de brug  blijft open, maar wel een mooie muur, met wat hoger randje zodat ze niet het ravijn in storte, en na de brug komt heuvel, en huizen.

Dus dat is het volgende waar ik naar uitkijk, het aankleden.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Hoop dat mijn werk niet voor niets is geweest, en dat als ik na het weekend boven op zolder kom al mijn M ik bedoel C-rail bedding is gemolten, en het veranderd is in K-rails :D :D
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Uw M rail bedding zal niet gesmolten zijn alleen de biels liggen nu los op de metalen bedding  :) :?
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Kwam gisteren boven, en zag dit (close up foto van mijn rails).  :D

Mijn preiser machinist was gearresteerd voor rijden onder invloed, hij slingerde over de baan. :P :D
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Mijn 26610:

Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Mooie rit Arnold  :thumbup:
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Mooie rit Arnold  en volgens mij lijkt het me c-rail en geen m.
Lijkt het nu of hebben sommige punten een hapering In het rijden van de trein?
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Dag Marius. Ik vond dat ook al; dacht dat het mijn internetverbinding was, blijkbaar niet dus... :D
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Citaat van: wimpietje op zondag 28 juli 2019, 14:14:29
Mooie rit Arnold  :thumbup:

Dank je Wimpietje  :thumbup:

Citaat van: MdBruin op zondag 28 juli 2019, 17:06:38
Mooie rit Arnold  en volgens mij lijkt het me c-rail en geen m.
Lijkt het nu of hebben sommige punten een hapering In het rijden van de trein?

Dank je wel Marius, en bedankt voor het zien van de fout, die had zelf nog niet gezien, ik heb het gelijk veranderd  :D
Ja, die lok van deze set is erg gevoelig voor vuil op de baan.

Citaat van: wimpietje op zondag 28 juli 2019, 18:25:19
Dag Marius. Ik vond dat ook al; dacht dat het mijn internetverbinding was, blijkbaar niet dus... :D

Dat hoeft niet, niks mis met je internet verbinding, het ligt aan mijn dikke vingeres, in combinatie met de warmte.  :D


Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Mooi filmpje Arnold, wellicht kun je onder het eerste rijtuig ook een sleper en massa veer plaatsen en deze doormiddel van een 2 polige stroomvoerende koppeling aan de loc hangen, dan is de kans op haperingen als het goed is verleden tijd.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Of een tweede sleper monteren zoals Anne doet: https://imagizer.imageshack.com/v2/1600x1200q90/924/RafHsS.jpg
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Arnold

Mooi filmpje van je baan, en ja heb hier ook een loc die heel gevoelig is. ga mijn baan eens deftig poetsen hier dan tijdig onderhouden.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2018

Thema Duitsland, tijdperk IIIb

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Misschien zit er een vuiltje onder de loc, dat kan ook wel eens haperingen veroorzaken.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Citaat van: Degeluidsman op zondag 28 juli 2019, 18:51:28
Mooi filmpje Arnold, wellicht kun je onder het eerste rijtuig ook een sleper en massa veer plaatsen en deze doormiddel van een 2 polige stroomvoerende koppeling aan de loc hangen, dan is de kans op haperingen als het goed is verleden tijd.


Mvg,

Peter Degeluidsman

Dank je wel Peter.
Dat ga ik zeker eens overwegen te doen, want deze set hapert overal.
Ik weet niet of er meer hier deze set hebben, met dit probleem.

Citaat van: Spoorman op zondag 28 juli 2019, 19:12:40
Of een tweede sleper monteren zoals Anne doet: https://imagizer.imageshack.com/v2/1600x1200q90/924/RafHsS.jpg

Dank je wel voor je reactie Ben.
Helaas gaat dat hier niet, het is een stoomloc, met sleper in het midden (zie foto).

Citaat van: peterke33 op zondag 28 juli 2019, 19:49:13
Arnold

Mooi filmpje van je baan, en ja heb hier ook een loc die heel gevoelig is. ga mijn baan eens deftig poetsen hier dan tijdig onderhouden.

Dank je wel Peter.
Het is ook dat ik net klaar ben met rails leggen, ook nog niet echt schoon gemaakt. Ik wilde nu even een paar rondjes rijden, om de baan te laten.
Maar tot mijn verbazing rijden 9 van de 10 zonder haperen.
Ik ga binnen kort een lekker poetsen.

Citaat van: speeltmettreintjes op zondag 28 juli 2019, 20:51:13
Misschien zit er een vuiltje onder de loc, dat kan ook wel eens haperingen veroorzaken.

Hij hapert wel op de zelfde plekken elke keer, en als ik daar de rails schoonmaak,  dan gaat het goed.
Ik had de sleper al vervangen, het contact gedeelte was van dat slappe buigzame metaal, vervangen voor een stevigere.
Ik ga ook eens onder de kap kijken.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Beste Arnold,

Op de foto die Ben van mijn lok laat zien, zie je ook dat de tweede sleper een dubbeling heeft in de vorm van een plaatje heel dun messing, dat werkt bij mijn railbussen ook redelijk goed omdat dat messing het verloop van de hoogte van de puko's wat beter volgt.

Als je lok in een vast verband rijdt, kun je de eerste wagon ook met een sleper uitrusten en die met de lok verbinden met draadjes en stroomvoerende koppelingen.

Groet, Anne W
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Citaat van: Anne W op zondag 28 juli 2019, 23:17:21
Beste Arnold,

Op de foto die Ben van mijn lok laat zien, zie je ook dat de tweede sleper een dubbeling heeft in de vorm van een plaatje heel dun messing, dat werkt bij mijn railbussen ook redelijk goed omdat dat messing het verloop van de hoogte van de puko's wat beter volgt.

Als je lok in een vast verband rijdt, kun je de eerste wagon ook met een sleper uitrusten en die met de lok verbinden met draadjes en stroomvoerende koppelingen.

Groet, Anne W

Hi Anne W,
Dank je wel voor je reactie.
Peter (Degeluidsman) had dat ook als oplossing gegeven, en ik ga daar zeker even naar kijken.

Mvg,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
 @citaat Het is allemaal niet nodig Arnold, 3rail is (lees ik) altijd uitermate betrouwbaar. Één sleper en 6 assen die stroom afnemen moet volstaan. Maar je moet je rail poetsen na het klussen, liefst met een gum en dan een beetje ATF of contactspray hanteren. Daar heb ik ooit een topic over geopend en velen hebben er baat bij: KLIK.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.

Ik kan dit bevestigen, beetje ATF helpt enorm

Edit Fred: citaat verwijderd, reden van verwijderen: KLIK
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Vaak helpt het, om bij dit soort lok's, de contactveer van de draaistellen beter contact te laten maken,
door het frame ter plaatse, een beetje blank te krabben.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
 @citaat Dank je Wim, Ik ga dat proberen, als het nu bij elke lok zou zijn ga ik wat smeren, maar voor nu hou ik me rails schoon bij gummen.

Citaat van: wimpietje op maandag 29 juli 2019, 11:48:27

Ik kan dit bevestigen, beetje ATF helpt enorm

Edit Fred: citaat verwijderd, reden van verwijderen: KLIK


Hi Wimpietje,
Wederom weer bedank voor je reactie (trouwe luisteraar :D), ik heb ook minder geode verhalen gehoord over dat ATF.
Misschien hadden ze toch wat anders gebruikt misschien, maar ik wacht er toch nog even mee.

Citaat van: Spoorman op maandag 29 juli 2019, 11:24:42
@citaat Het is allemaal niet nodig Arnold, 3rail is (lees ik) altijd uitermate betrouwbaar. Één sleper en 6 assen die stroom afnemen moet volstaan. Maar je moet je rail poetsen na het klussen, liefst met een gum en dan een beetje ATF of contactspray hanteren. Daar heb ik ooit een topic over geopend en velen hebben er baat bij: KLIK.

Beste spoorman,
Dank je voor de link :thumbup:, ik heb het gezien maar ik wacht er toch nog even mee, omdat dit een loc is die overal hapert, ga ik eerst kijken of ik de contact punten kan verbeteren.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Mijn Trix S2/6
Mij Trix 42220 S2/6 Fine art wilde niet rijden, en gelukkig is het probleem gevonden.
Ik zelf durfde de niet open te schroeven, maar een super aardige man die ik kan heeft zich aan dit chirurgisch werkje gewaagt, en maar de operatie is geslaagd  :thumbup:
Het probleem was dat het draadje los was van smoorspoeltje op de motoraansluiting.
Hij loop weer als een zonnetje.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
nog ff terug naar die andere -haperende- loc: het kan ook nog helpen om een dun draadje tussen sleper en contactveer te solderen; hoe vreemd het ook klinkt, soms maken die onderling op onverklaarbare wijze slecht contact. en op diverse draai/scharnierpunten is ook vaak nog winst te behalen door de massa te overbruggen met een dun draadje.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
 @citaat Doen. Baat 't niet; schaadt 't niet.
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
 @citaat
@citaat
#Hanzi#
Dank je voor je reactie, en het mee denken.
Ik ga daar ook nasr kijken :thumbdown:

Citaat van: nobody op dinsdag 30 juli 2019, 15:45:16
@citaat Doen. Baat 't niet; schaadt 't niet.
:D inderdaad, nooit geschoten, is altijd mis.

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" tour rond de baan "Filmpje".
Hier een rondje over de 3 levels van de baan met de 1607.
Ik wens jullie veel kijk plezier.



Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Nieuw filmje.
Dat kijkplezier is helemaal goed gekomen, Arnold  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Tour rond de baan, "Filmpje"
 @citaat

Het is geen Ep1, maar het maakt het kijk plezier niet minder leuk.

Gr,
Arnold

Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Tour rond de baan, "Filmpje"
Dat is een flinke rit zeg!!!👏🏻👏🏻👏🏻
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Tour rond de baan, "Filmpje"
 @citaat

Hi Wimpietje,

Dank je wel, is de eerste rit over de gehele baan.
En na veel passen, meten, zagen schroeven, enz, word ik hier heel blij van, en is het toch super mooi om met jullie te delen.

Gisteren ook nog een rondje met de 37939 KPEV P10 met 4 wagonnen, als een zonnetje.
En dat is genieten  :D

Gr,
Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Tour rond de baan, "Filmpje"
Dat is leuk, wordt een mans blij van; zal hier in kort ook eens wat van mijn baan 1 en van baan 2( in opbouw) posten
Fijn WE Arnold
Re: Mijn baan."Koning Ludwig II" Tour rond de baan, "Filmpje"
 @citaat

Dat moet je zeker doen, ben nieuwsgierig.

Fijn weekend,

Gr,
Arnold