Nieuws: Belangrijke informatie over foto's gehost bij Tinypic. Klik om het topic hierover op het forum te lezen.
+  3railforum
|-+  Modelbesprekingen
| |-+  Modellen niet in de Märklin collectie?
| | |-+  12,5 jaar 3railforum - jubileumrijtuig - Praattopic
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omlaag

Auteur Topic: 12,5 jaar 3railforum - jubileumrijtuig - Praattopic  (gelezen 26289 keer)

brund55

• Stamgast
  • BR 103fan forever
Re: 12,5 jaar 3railforum - jubileumrijtuig - Praattopic
« Reactie #250 Gepost op: zondag 10 februari 2019, 14:46:14 »

@citaat Vragen staat vrij, maar als de dag ervoor een uitleg gegeven is door Herman, ben je toch wel zeer ongeduldig of blind voor de uitleg. Bovendien spreekt de toonzetting boekdelen, de schrijver is blijkbaar bang dat het nog jaren gaat duren.
« Laatst bewerkt op: zondag 10 februari 2019, 15:13:57 door brund55 »
Met vriendelijke groet,
Dick

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #251 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 17:32:29 »

en dan werd het stil en dat reeds meer dan een maand. . märklin te druk of houden ze het been stijf ???.

terug top  :thumbup: :thumbup: :thumbup:. maar ik pas. is voorbijgestreefd vind ik persoonlijk deze wagens. maar goed ieder zijn ding . maar nogmaals terug mooi.
volgende wagen een modern rijtuig voor 15 jaar dan pas ik niet.

lucien.

Waarom maak jij jezelf hier druk over lucien???
Groeten barry

Dennis

• Forumvrijwilliger
  • Stamgast
    • Mijn website
« Reactie #252 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 17:40:42 »

@citaat
Het kan zijn dat hij ook een setje gekocht heeft en graag wil weten hoe het ermee staat.

Gr Dennis

lokje 23

• Forumkok
  • Stamgast
« Reactie #253 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 17:53:20 »

wel barry.

zie je ergens staan dat ik me druk maak. het wil niet zeggen omdat ik niet heb bestelt ( reden bekent ) dat ik niet graag weet hoe het nu verder loopt met de onderhandelingen. of denk je nu echt dat ik die vraag stel omdat ik blij zou zijn dat het niet zou lukken ???. wees gerust man ik zou er veel pret in hebben indien ieder die heeft besteld zijn setje zou hebben en er veel plezier mag aan beleven. denk je het eerste wel man dan denk ik anders over u echt waar er zijn ook nog volwassen mensen hoor . en als we geen vragen meer mogen stellen moet je echt eens samen gaan zitten met de leiding van het forum wat we wel nog mogen vragen. zo barry dat is mijn idee over uw schrijven kinderen zullen er steeds zijn.

en nee dennis ik heb niet bestelt.

lucien.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 12 februari 2019, 17:54:55 door lokje 23 »
lokje 23  ( lucien )

herman

• Nieuwe Gast
« Reactie #254 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 18:28:48 »

Lijkt mij onzin, als er nieuws is zullen ze dat direct melden.
Althans ik zou dat doen als forum.

Herman

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #255 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 18:51:56 »

Lucien,
Ik gun je alle ruimte om hier te reageren, maar als de set jou interesse niet heeft ??
Wat kan jou het dan uitmaken wat de status is...

Ik heb de set wel besteld, en wacht gewoon af, als er iets te melden is, komt het hier vast te staan.
Als besteller wacht ik gewoon af.

Iets wat goed is heeft tijd nodig, dat moet jij als topkok toch weten he  :thumbup: :thumbup:
Groeten barry

hmmglaser

• Stamgast
« Reactie #256 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 19:00:27 »

In mijn ogen is een forum een plek om met elkaar te discussiëren en ik vind dat je op zijn tijd ook een grapje moet kunnen maken ;)
Ik volg dit puur uit interesse in de uitkomt,heb geen wagonnetje besteld want het is mijn smaak niet :)
Mvg Mark

lokje 23

• Forumkok
  • Stamgast
« Reactie #257 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 19:26:03 »

Citaat
veel barry zeer veel.  dat ik graag zou weten hoe hard märklin het zal spelen.

lucien 
lokje 23  ( lucien )

Herman05

• Forum Moderator
    • Railplaza.nl
« Reactie #258 Gepost op: zondag 17 februari 2019, 15:57:54 »

Beste 3railers,

We hebben goed nieuws uit Göppingen ontvangen! Märklin heeft ons voorstel geaccepteerd en dus gaan de wagens geproduceerd worden!
Wat gaat er nu gebeuren? Nadat we de definitieve offerte van Märklin hebben ontvangen, ondertekend en teruggestuurd, wordt een officiële ontwerptekening gemaakt door Märklin. Nadat de tekeningen zijn goedgekeurd kunnen de wagens worden ingepland in de productie. Oorspronkelijk koersten we op levering mei 2019, maar dat was gebaseerd op dat we december 2018 duidelijkheid hadden dat de actie door zou gaan. Helaas hebben we wat tijd verloren door te moeten onderhandelen met Märklin, naar verwachting is de levering hierdoor opgeschoven naar juli 2019.

Van de wagonsets worden er een aantal sets extra geproduceerd. Mocht je na dit goede nieuws alsnog de wagons willen bestellen dan is dat mogelijk. Wel is omwille van de hogere productiekosten de verkoopprijs paar euro verhoogt.

Maar, er is nog meer!
Ter gelegenheid van het 12,5 jarig bestaan van het 3railforum, heeft Bart (beter bekend onder de naam Lokpaint en Bahn-AG) één jubileumlocomotief gespoten. De jubileumlocomotief is geschonken aan Stichting 3rail met als doel geld in te zamelen voor de stichting. De jubileumlocomotief is op basis van een NS 1100. De locomotief is wit gespoten met daarop zowel aan de voor- als zijkant het logo van het 3railforum. De locomotief draagt het nummer 1112, verwijzend naar het 12,5 jarig jubileum. Het onderstel en verpakking van de locomotief is afkomstig van een 1144. De 1144 was vanuit de fabriek reeds voorzien van een decoder voor het gebruik op een digitale Märklinbaan.

Hoe kun je kans maken op deze locomotief?
De locomotief wordt verloot onder degene die één of meerdere loten heeft gekocht via de webshop (KLIK HIER). Het lotnummer is gelijk aan het factuurnummer dat je na betaling per iDeal/Bancontact ontvangt in de webshop. Let op: je krijgt de factuur per mail en de factuur is terug te vinden in je account in de webshop. Uit alle verkochte loten wordt blind een winnaar getrokken. Mocht je meerdere loten hebben besteld, dan wordt je factuurnummer meerdere keren gebruikt in de trekking. Oftewel, mocht je 5 loten kopen, dan wordt je factuurnummer 5 keer in de pot gestopt zodat je winkans ook 5x groter is ten opzichte van iemand die 1 lot heeft gekocht. Het is mogelijk om tot en met 31 maart 2019 loten te kopen. Op 7 april 2019 vind de trekking plaats. Van deze trekking wordt een video gemaakt welke ook op het forum zal worden geplaatst.
De winnaar ontvangt persoonlijk bericht over zijn/haar prijs. De locomotief wordt persoonlijk afgeleverd bij de winnaar en gecombineerd (indien dit op prijs wordt gesteld) met een Blauwe Briesser on Tour bezoek.

Het bestuur van stichting 3rail en onze partner voor de administratie zijn uitgesloten van deelname.

Met vriendelijke modelspoorgroetjes,
Sascha, Willie & Herman, bestuur Stichting 3rail
« Laatst bewerkt op: zondag 17 februari 2019, 16:00:56 door Herman05 »
Met vriendelijke groet,
Herman /

Bezoek ook mijn eigen website: www.railplaza.nl

Trainhenk

• Stamgast
  • Marklin H0 + Intellibox + Ecos2 + iTrain
« Reactie #259 Gepost op: zondag 17 februari 2019, 16:26:18 »

Proficiat Herman! :thumbup:

Mooi dat het gelukt is.

Van de wagonsets worden er een aantal sets extra geproduceerd. Mocht je na dit goede nieuws alsnog de wagons willen bestellen dan is dat mogelijk. Wel is omwille van de hogere productiekosten de verkoopprijs paar euro verhoogt.

Een paar euro is voor mij twee maar het zullen er wel een paar meer worden.
Geldt deze verhoging voor iedereen of voor degene die nu alsnog besluiten om een kans te maken op de paar extra wagons die geproduceerd gaan worden.

Henk
Henk

De dingen simpel houden is vrij moeilijk.
De dingen moeilijk maken is daarentegen vrij simpel.
[De baan van Trainhenk]

Sascha

• Forum Beheerder
  • Elsloo (LB)
    • http://www.3railforum.nl
« Reactie #260 Gepost op: zondag 17 februari 2019, 16:38:30 »

Hoi Henk,

Inderdaad. De verhoging is 2 euro  O:-D. Deze geldt alleen voor mensen die vanaf vandaag de set zullen bestellen. Een losse wagon is vanaf vandaag niet meer te bestellen. De mensen die reeds besteld hebben, hoeven niet extra te gaan betalen. Part of the deal met Marklin is dat we toch een hoger aantal afnemen dan de 150 sets die we tot nu toe hebben, en die nemen we dus op voorraad. Graag zien wij deze voorraad z.s.m. afnemen  ;)
Met vele modelspoorgroetjes,
Sascha.

Mijn modelbaan : Drie umljeg vallende bèke

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #261 Gepost op: maandag 18 februari 2019, 16:08:30 »

Citaat
veel barry zeer veel.  dat ik graag zou weten hoe hard märklin het zal spelen.

lucien

Niet zo hard dus  :P

:thumbup: Geweldig dat het doorgaat, fijn om te horen en dank aan allen voor de inzet om dit mogelijk te maken  :thumbup:
3 rail (3werf) HOERA  O:-D
Groeten barry

lokje 23

• Forumkok
  • Stamgast
« Reactie #262 Gepost op: maandag 18 februari 2019, 19:49:10 »

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: of wat dacht je barry.
lokje 23  ( lucien )

robkop

• Vaste Gast
  • M* en bezig te digitaliseren
« Reactie #263 Gepost op: donderdag 21 februari 2019, 19:14:13 »

Fijn dat t alsnog gelukt is om het initiatief ten uitvoer te kunnen brengen. Leuk !
Met de groeten van Rob

Herman05

• Forum Moderator
    • Railplaza.nl
« Reactie #264 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 09:23:39 »

Beste 3railers,

We zijn weer paar maanden verder en dus is het tijd voor een update. :thumbup:
De afgelopen maanden hebben we met Märklin gecommuniceerd over het ontwerp. Daarbij hebben we naar onder andere de kleuren en de lettertypes gekeken die gebruikt moeten worden door Märklin.

Na ons akkoord is Märklin begonnen met het inplannen van deze wagens in de productie. Afgelopen week hebben we van Märklin te horen gekregen dat naar verwachting de wagons juli/augustus 2019 worden geleverd. Kortom, nog maar een paar weken wachten totdat de wagens door Märklin worden geleverd.
Nadat Märklin de wagens heeft geleverd, zullen door ons de bestellingen worden verstuurd. Meer details (data e.d.) hierover volgen als we meer informatie hebben.

Groeten,
Herman

Edit Looney Tunes: ontwerpen weggehaald op verzoek van Marklin.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 24 september 2019, 21:23:25 door Looney Tunes »
Met vriendelijke groet,
Herman /

trein-ice3

• Zeer Toffe Gast
  • wensmodel 52 8060 -7
« Reactie #265 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 14:28:23 »

Mooi, komt schot in de zaak. Als de kleuren en te gebruiken lettertype maar dezelfde zijn als van de lok en de 2 3railwagens. Ik zag maar ´2 * 1´ klein verschilletje in de beide tekeningen.

Uitlevering is midden in de zomervakantieperioden. Dan loop je de kans dat je er niet bent en dan komt het pakket naar jullie retour. Zitten jullie met dubbel verzendkosten etc. Tis een helse klus om bij iedereen rekening te houden met zijn vakantie. Dus mag ik verzoeken pas na 1 september 2019 de pakketten te versturen? Die enkele weken wachten kan er voor mij ook nog wel bij.
Gr. Dirk

brund55

• Stamgast
  • BR 103fan forever
« Reactie #266 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 14:35:15 »

Laat iedere besteller maar kiezen uit een aantal door het forumteam vast te stellen verzenddata in de periode juli tot oktober (periode onder voorbehoud van tijdige aanlevering door Märklin)..
« Laatst bewerkt op: maandag 10 juni 2019, 14:51:10 door brund55 »
Met vriendelijke groet,
Dick

RoelMarklin

• Stamgast
« Reactie #267 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 20:06:15 »

Lijkt me een goed voorstel van brund55 / Dick.

De gepensioneerden hoeven namelijk niet tijdens de schoolvakantie maar juist net erna vakantie te houden.
geniet met spoormate(n)
mijn baantopic vind je >>> hier
mijn baanontwerp vind je ook >>> in de wiki

Looney Tunes

• Forum Moderator
  • Dag/nacht schakeling Verlichte modelauto's
    • Mijn website met zelf ontworpen printplaten voor diverse treinen
« Reactie #268 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 20:17:03 »

Sow, jullie lopen wel hard van stapel  :O
Denk dat jullie beter kunnen wachten tot Herman verdere berichten heeft dat ze geleverd zijn aan de stichting, hij schrijft niet voor niks: " Meer details (data e.d.) hierover volgen als we meer informatie hebben." ;)
Groetjes John,
Kalender-items:

marcel

• Vaste Gast
« Reactie #269 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 20:28:09 »

Hoe was het ook alweer? Geduld is een schone zaak...……. toch?
Met vriendelijke groeten,

Marcel

Trainhenk

• Stamgast
« Reactie #270 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 20:55:30 »

De gepensioneerden hoeven namelijk niet tijdens de schoolvakantie maar juist net erna vakantie te houden.

Dat is driekwart van het forum.
Daarnaast spelen ze vaak voor Sinterklaas voor hun kleinkinderen dus vlak voor of op 5 december is vroeg genoeg voor deze groep. >:-D >:-D >:-D

Gelukkig val ik daarbuiten, ik ben voor mijn werk aan de schoolvakanties gebonden.
Henk

[De baan van Trainhenk]

wimhelsen

• Forum Moderator
« Reactie #271 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 21:39:57 »

Hoi Herman,

goed nieuws, prima geregeld.

Wim
3railforum module club, marklin k-rail, TP III, Nmbs

Wilfried

• Vaste Gast
  • a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten
« Reactie #272 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 22:02:42 »

Dit geldt niet alleen voor gepensioneerden, er zijn ook werkende mensen die buiten de schoolvakanties met vakantie gaan waarvan ik er één ben.
Groetjes, Wilfried.

brund55

• Stamgast
  • BR 103fan forever
« Reactie #273 Gepost op: maandag 10 juni 2019, 22:12:06 »

Sow, jullie lopen wel hard van stapel  :O
Denk dat jullie beter kunnen wachten tot Herman verdere berichten heeft dat ze geleverd zijn aan de stichting, hij schrijft niet voor niks: " Meer details (data e.d.) hierover volgen als we meer informatie hebben." ;)

Niet voor niets vermeld ik een voorbehoud
Laat iedere besteller maar kiezen uit een aantal door het forumteam vast te stellen verzenddata in de periode juli tot oktober (periode onder voorbehoud van tijdige aanlevering door Märklin)..
Met vriendelijke groet,
Dick

Dennis

• Forumvrijwilliger
  • Stamgast
    • Mijn website
« Reactie #274 Gepost op: zondag 30 juni 2019, 16:47:49 »

Persoonlijk denk ik dat we dit beter aan het bestuur kunnen overlaten.
Vorige keren is het ook prima verlopen.

Groetjes Dennis

Herman05

• Forum Moderator
    • Railplaza.nl
« Reactie #275 Gepost op: maandag 19 augustus 2019, 22:05:48 »

Beste 3railers,

We hebben goed nieuws. Nadat we keurig de factuur hebben betaald, heeft Märklin ons 400 wagens toegezonden.

Dat betekent dat begonnen kan worden met het voorbereiden van de verzending. Naar verwachting worden de wagens eind augustus verzonden met Postnl. Fysieke levering eerste week van september.

Bijgaand een snelle foto van een van de wagens. De wagens hebben van Märklin het nummer 4107.040 en 4107.041 gekregen.

We hopen dat jullie net zo enthousiast zijn over het eindresultaat als dat wij zijn.  :D

Groeten,
Herman
Met vriendelijke groet,
Herman /

trein-ice3

• Zeer Toffe Gast
  • wensmodel 52 8060 -7
« Reactie #276 Gepost op: maandag 19 augustus 2019, 23:20:04 »

Ach hoe mooi is het plaatje met de Brieser geworden en hoe mooi dat de wagens na de drie zomervakantieperioden worden geleverd. Ik denk dat voor de laat vakantiegangers en andere uithuizig zijnde personen het forumteam een prima oplossing gaat vinden. Mijn wagens mogen wel met de zeg maar " normale" verzending worden verzonden.
Mooie 4107 volgnummers ook maar die wisten we al. Nee, prima geslaagde actie van das Team. Kijk alweer uit naar een model voor 1-2-2021, 15 jaar 3railforum. :D :-)
Dirk
« Laatst bewerkt op: maandag 19 augustus 2019, 23:26:31 door trein-ice3 »

frenkievee

• Forum Beheerder
    • Modelspoorsite van Frank van de Velde
« Reactie #277 Gepost op: dinsdag 20 augustus 2019, 08:29:53 »

Allen,

Graag de discussie bij de wagons houden en niet over de komende verzending/bezorging door PostNL.
Vermeld daarbij dan juist niet dat je afwezig bent i.v.m. eventuele meegluurders op het forum.
Je weet nooit hoe en wat dit voor ongewenste gevolgen mogelijk kan hebben.

Dit soort berichten zullen wij (bij constatering ervan) zonder aankondiging verwijderen.

Sascha

• Forum Beheerder
  • Elsloo (LB)
    • http://www.3railforum.nl
« Reactie #278 Gepost op: dinsdag 20 augustus 2019, 12:18:27 »

Voor diegenen die in de eerste week van September op vakantie zijn, gelieve een email te sturen aan o.v.v. je echte naam/naam gebruikt in de shop.
We zullen deze pakketten wel al klaar maken, maar dan op een 2e en later tijdstip versturen.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 20 augustus 2019, 12:27:13 door Sascha »
Met vele modelspoorgroetjes,
Sascha.

Mijn modelbaan : Drie umljeg vallende bèke

NL-modelspoor

• Stamgast
  • 🌬️ Windhoven
    • Windhoven
« Reactie #279 Gepost op: dinsdag 20 augustus 2019, 16:15:41 »

@Sascha: Is het een idee om die opmerking ook in een nieuwsbrief te zetten of te mailen naar alle mail adressen die de wagon hebben besteld? Als ze zo druk met vakantie bezig zijn kan het best zijn dat ze het forum even niet bekijken.
Johan

Gezocht: Roco Railpro Fccpps 988-0 | (--[ I'm a train, I'm a train, I'm a chook-a train ... yeah ! ]--)

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #280 Gepost op: dinsdag 20 augustus 2019, 16:47:20 »

:thumbup: :thumbup: super

Laat de langzame foto of een filmpje ook maar komen  :) :) :)
Groeten barry

Trainhenk

• Stamgast
« Reactie #281 Gepost op: dinsdag 20 augustus 2019, 17:40:02 »

Ik ben 29 augustus jarig.
Kan ik de wagons dan geleverd krijgen?
Leuk verjaardagscadeau.

Grapje  :-* :-* :-*
Henk

[De baan van Trainhenk]

Johnnytrein

• Stamgast
    • Johnny's treinpagina
« Reactie #282 Gepost op: woensdag 21 augustus 2019, 14:33:53 »

Barry, wat is een langzame foto?
Groeten, Johnny

Steeds bereid om bij te leren.

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #283 Gepost op: woensdag 21 augustus 2019, 17:05:08 »

@citaat
Beste 3railers,

Bijgaand een snelle foto van een van de wagens. De wagens hebben van Märklin het nummer 4107.040 en 4107.041 gekregen.

We hopen dat jullie net zo enthousiast zijn over het eindresultaat als dat wij zijn.  :D

Groeten,
Herman

1 waar ze allebei op staan  :help:
Ik weet het niet  ;)
Groeten barry

Looney Tunes

• Forum Moderator
  • Dag/nacht schakeling Verlichte modelauto's
    • Mijn website met zelf ontworpen printplaten voor diverse treinen
« Reactie #284 Gepost op: vrijdag 30 augustus 2019, 20:14:40 »

Morgen belooft een drukke dag te worden, want dan gaan de wagons ingepakt worden.  :)
Voor degene die zich afvragen hoe dat er ongeveer aan te pas gaat, hier een filmpje van de inpaksessie van de vorige forumactie (containerwagen en de forum DHG).

Groetjes John,
Kalender-items:

marcel

• Vaste Gast
« Reactie #285 Gepost op: vrijdag 30 augustus 2019, 20:51:25 »

Heel veel succes morgen met die warme temperaturen.
Alvast mijn dank voor alle tijd die jullie er weer in hebben zitten in deze actie. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Met vriendelijke groeten,

Marcel

Herman05

• Forum Moderator
    • Railplaza.nl
« Reactie #286 Gepost op: zaterdag 31 augustus 2019, 12:08:14 »

Goedemiddag allemaal,

Alle dozen zijn ingepakt. De verzendetiketten worden op dit moment door Sascha ingevoerd en afgedrukt. Het gaat dus niet lang duren voordat de wagens worden uitgeleverd. Omdat we toch moeten wachten op Sascha ( :P) is het ook het moment om even een nette foto te maken van beide wagens. Zie hiervoor onderstaande foto's. Voor degene die één of meerdere wagens hebben besteld, heel veel plezier ermee!
Mocht je nog geen wagens hebben besteld maar toch nog een set willen bestellen, dan kun je deze alsnog bestellen in de webshop.

Groeten,
Herman
Met vriendelijke groet,
Herman /

BR 66

• Vaste Gast
  • Try not. Do or do not. There is no try.
« Reactie #287 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 12:18:09 »

Ben ff een weekje niet op het forum geweest, maar krijg plotseling de melding dat er een pakketje afgeleverd gaat worden vandaag.

Mijn dank is groot......

Er is weer hard gewerkt.
Met vriendelijke groet,

Marco

peut

• Nieuwe Gast
« Reactie #288 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 13:07:07 »

Pakketje in uitstekende staat ontvangen, 2 mooie rijtuigjes.
Goed geregeld door de organisatie.
Dank je wel

fred

• Nieuwe Gast
« Reactie #289 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 15:07:07 »

ook ontvangen  wat een leuke set is dit  :thumbup:

AlbertJan

• Speciale Gast
« Reactie #290 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 16:13:46 »

En ook bij mij is vandaag dit prachtige setje rijtuigen afgeleverd! :thumbup:

Forumbeheer en alle helpers, bedankt voor al het werk wat jullie hierin gestoken hebben! :favorite:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

herman

• Nieuwe Gast
« Reactie #291 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 17:22:19 »

Ook hier in Joppe 2 mooie wagons in goede staat ontvangen.
De mensen die zich hier voor hebben ingezet verdienen een pluim voor al het werk.

Groeten Herman.

paulvanelst

• Toffe Gast
« Reactie #292 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 17:30:06 »

wagons in prima staat in Purmerend aangekomen. Nogmaals dank voor deze actie en de inzet en moeite die jullie hebben gedaan. Groet Paul :thumbup:

Erkens

• Nieuwe Gast
    • ErkRAIL
« Reactie #293 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 17:30:25 »

Wat een verrassing, ik was het helemaal vergeten, maar ze staan nu gezellig samen met de rest van collectie nu (helaas) nutteloos op mijn "baan". #teweinigtijd

Bedankt in ieder geval!  :)
mvg,

Michael

trein-ice3

• Zeer Toffe Gast
  • wensmodel 52 8060 -7
« Reactie #294 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 17:42:43 »

Ook hier zijn ze binnen. Wat ik nog niet eerder had opgemerkt is dat de wagen 1e en 2e klasse als Märklinnummer 4107.040 heeft en de 2e klasser 4107.041. Ik had dat andersom gedaan als ik M was. Dan had ik een ezelsbruggetje hoe de wagens weer terug in de verpakking horen. nl. 1eklasse in 41. Ik ga immers niet met alle wagens rijden. Daar wordt de baan helemaal vol van.

Prima actie forumteam, sehr gute Leistung.
Dirk :-{)

Ton V100

• Stamgast
« Reactie #295 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 17:50:14 »

Hier zijn de 9wagons ook binnengekomen.
Gr.ton

lid van:DBTHG
CS1R, iTrain, DTC/DTS,floodland terugmelders,
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=31922.0 en clowns duo  Blinky & Technico

wissels

• Forum Moderator
  • Doe wat je zegt, dan lieg je niet.
« Reactie #296 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 18:07:08 »

ook ontvangen bedankt
Computergestuurde Treinbaan met Central Station Reloaded

ernstcramer

• Stamgast
  • Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...
« Reactie #297 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 18:11:23 »

hoi hoi!!
Hier ook aangekomen!! Ik had de melding in het praattopic gemist. Dus het was een hele verassing dat er vanmiddag een pakketje is bezorgd. Zien er mooi uit. Dank voor al het werk dat er in is gestoken.!! :thumbup:
Met vriendelijke groet,
Ernst (van de Schappenbaan die nu in de wacht staat)

Märklin-en Roco fan, TrainControler Brons, IB Basic - HansDeloof

wissels

• Forum Moderator
  • Doe wat je zegt, dan lieg je niet.
« Reactie #298 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 18:21:14 »

Koppelingen eraf, binnenverlichting erin, en 3rail gasten verkleinen, toevallig vrijwilligers?

Ik denk dat ik Sascha rood schilder, en de anderen Blauwe Briesser blauw
Stroom geleidende kortkoppelingen erin met Mobadapter schachten, gevoed door de loc.

met vriendelijke groet,

Walter

Computergestuurde Treinbaan met Central Station Reloaded

ikke650

• Stamgast
  • Geen brug is te ver.
    • Hembrug
« Reactie #299 Gepost op: dinsdag 03 september 2019, 18:36:53 »

Hallo allemaal,

Hier ook ontvangen, iedereen bedankt voor de enorme werk wat er aan besteed is.
Super.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Op naar de volgende actie. ;)

M.vr.gr. Erwin
M.vr.gr. Erwin

Baanbouw met brug: Klikkie

Grootspoor: Klikkie
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omhoog