Hoop alleen niet dat deze wagen set in een enveloppe gestuurd gaan worden zoals eerder dit jaar een 2200 van een bekend modelspoor tijdschrift, want daar had ik nu niet zo'n goede ervaring mee
lol Maar leuk initiatief
)
Nee, de wagens gaan niet in een envelop verstuurd worden. Net zoals andere keren worden de wagens stevig verpakt in een doos met goede opvulling zodat het tegen een stootje kan.

Het idee is wel leuk, maar jammer dat er geen eurofima-rijtuig is gekozen.
Met die oude basisrijtuigen heb ik niet zo veel, en het moet meer zijn dan alleen een hebbedingetje.
Marcel, we kunnen het helaas niet iedereen naar het zin maken. De afgelopen twee keer hebben we gekozen voor een goederenwagens en ons leek het juist leuk om voor personenwagens te gaan. Wellicht dat de volgende actie je meer aanspreekt. Mocht je je bedenken, bestellen kan tot 31 december 2018.
Eh de aangaande webshop: nieuw staat er bij de ketelwagen, containerwagen en lok maar ook onvoldoende voorraad 
...
Die loks gingen vlot van de hand. Deze wagens gaan langzaaaamer verkocht worden is mijn inschatting. Dat duurt dan ook nog wel even denk ik voordat je op 500 zit. Trouwens 500 van 1e en 500 van de 2e klas moeten er besteld worden of in totaal 500 gemixt?
Gelijk ook de foto op Pinterest gezet: dat mocht toch wel hè ...
Het andere materieel is erop gezet zodat iedereen kan zien wat we al eens hebben uitgegeven. Daarnaast was nog niet alles verkocht.
Het minimum aantal is 500 wagons. Dus 250 sets of 500 losse wagens of een combi van beide.

Overigens ga ik proberen iedere dag bij te houden hoeveel wagens er zijn besteld. Dit wordt in het andere topic bijgehouden.
Hoop ik alleen dat ze genoeg centjes binnen halen zo dat er wat meer ruimte is op de server voor onze plaatjes 
1,5 mb i.p.v 350 kb zou al heel fijn zijn

Hmm Barry, dan moet ik je toch uit die droom helpen. Het probleem is niet zozeer de ruimte maar wel de tijd die dan het laden van een pagina in beslag neemt. (zeker voor Eric-Paul

) Vandaar de 350kb regel.
Groeten,
Herman