Ik heb nog een keer de tekst van topic 12,5 jaar 3railforum - jubileumrijtuig gelezen.
Heren, nog geen dames in het bestuur, het was IMHO eerlijker geweest om daar in het eerste bericht te vermelden dat een opslag ten bate van de stichting in de prijs is verwerkt. Ik vermoed dat ook dan wel leden opmerkingen hadden gemaakt zoals die de afgelopen weken voorbij kwamen. Toch was door het te vermelden van meet af aan duidelijk dat de stichting extra vroeg voor de kosten van ...
Als de stichting niet zonder donaties kan voortbestaan ben ik van mening dat ieder lid gevraagd kan worden om een bijdrage en niet alleen de wagonnetjeskopers.
Ik schrijf ´kan´ want niet iedereen zal een steentje kunnen bijdragen. Als de stichting geld nodig heeft kan ze de leden vragen via de webwinkel te doneren. Ook de meelezers kunnen dan denken: ja ik lees niet alleen maar geef al na draagkracht ook geldelijke steun.
Bovenstaande neemt niet weg dat ik het vele werk van het bestuur en medewerkers enorm waardeer en dat ik, vermoed ik, een van de eerste groep was die wagens heeft besteld en de stichting daarmee hebt ondersteund.
En nu weer naar onze hobby terug graag, ik zie de dozen met museumwagens voor mij staan, ook van die hebbedingen
Dirk :-{)