Hoi Marc ik volg je op de voet op een andere wijze en reageer hier niet zo gauw. Maar nu wel even: je gaat werkelijk als de brandweer en je "Riesenbahn" krijgt steeds meer en meer 'smoel' zogezegd. En dat komt mede door de aankleding! Het wordt meer en meer een lust voor het oog
Tja en die grensovergang: toen ik dat las en de plaatjes zag van je ruwbouw schoot me ineens te binnen dat POLA ooit een "Grenzkontrollstelle" heeft uitgebracht onder nr 818 MEISTERMODEL. Compleet met slagbomen enz. Het gebouw doet me zeer zeker denken aan de bouwstijl zoals je die in het zwitsers/italiaans grensgebied zult aantreffen!
Ik heb je getipt en begrepen dat jij er inmiddels een hebt weten te strikken binnen Europa en in aantocht is naar je! Super: want het bouwpakket wordt allang niet meer gemaakt en zijn, zeker in nieuwstaat en nog in folie, erg zeldzaam geworden! De prijs is er ook naar (inmiddels heb ik er ook 1 weten te strikken binnen Europa).
Nu nog op jacht naar Zwitserse en Italiaanse douanemensen en idem Grenzpolizei en Garda di Finanza. Misschien biedt NOCH soelaas?
Succes Marc (en ik blijf en passent rondneuzen voor je

)