Goedendag
Ik zag dat het inmiddels alweer bijna 3 maanden geleden is dat ik wat van mijn baan in aanbouw heb laten dus maar weer wat foto's. Ik geniet tenslotte ook van de vele foto's en filmpjes op dit forum. De linker bocht is nu voorzien van een camping met een meertje en strandje. Er moeten nog wel de nodige details komen zoals bomen, struiken, figuren enz. Ook een begin gemaakt met achterwanden zodat de muren en ramen aan het zicht worden onttrokken. Aan de andere zijde van de baan is een keerlus met 3 sporen wat dienst doet als een mini schaduwstation. Het bedientableautje voorzien van wat ledjes zodat zichtbaar is welk spoor nog vrij is. De treinen kunnen handmatig hier worden geparkeerd maar het kan ook automatisch waarbij een binnen rijdende trein een geparkeerde trein laat vertrekken. Ook bij het middendeel van de baan waar de stad gaat komen wat achtergrondplaten geplaatst. Wat ik zelf handig vind zijn kaartjes met foto's van de op dat moment rijdende treinen. Ik zie in 1 keer welk nummer ze hebben om met de intellibox de bediening te kiezen. Ik weet dat dit met een PC vele malen sneller en makkelijker kan maar ik ben nu eenmaal een liefhebber van oude technieken en door mijn werk op een verkeersleiding zit ik heel de dag al digitaal te regelen.
gr Gerard