Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Mijn spoorbaan.

Gestart door Klaas zaterdag 29 september 2018, 15:31:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Dag Klaas,

Ik heb je filmpje ook eens bekeken en een mening gevormd omtrent de snelheid van het vrachtwagentje.
Als je er nu ene PostNL- of UPC-bestelwagentje van maakt dan kun je de snelheid nog wat opvoeren.
Die rijden in het echt ook als gekken.

Even serieus, ik vind het nog wel meevallen.
Alleen in de haarspeldbochten gaat het te hard, maar ik vrees dat het niet mogelijk is om daar de snelheid te verlagen.

Verder de complimenten voor je baan.
Ziet er goed uit.
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Klopt helemaal Henk, zo lang hij de bocht  niet uit gaat ,vindt ik het best .  We doen ons  best  Groeten ,Klaas
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.
nog een paar foto's









Mijn 1942 ford v8 van 100 pk met 6 ton hooi .Ik heb jaren met deze auto gereden nadat hij in 8 jaar tijd was gerestaureerd
Het motortje hebben ze er voor mij ingezet , de rest heb ik zelf gedaan ,een hele klus , maar wel leuk te doen . Groeten , Klaas.






Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.


Een gedeelte van mijn vorige baan.
Groeten , Klaas.
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.












Nog een paar  foto s van  mijn baan  en een stel van onze fouragehandel uit de jaren 60 van de vorige eeuw.
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Verrassende baan met een mooie sfeer gemaakt, Klaas  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Bedankt , Tony. mede door alle medeforum leden die al hun foto s en gegevens  beschikbaar stellen voor derden,zijn wij in staat om ook een leuke baan te maken .Zonder al deze  informatie komt er niks van terecht.  Allemaal nog bedankt  daarvoor , Groeten , Klaas.
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Het is al een hele tijd geleden dat ik wat gemeld hebt. Met rotweer ga je niet op de motor weg , dus dan maar weer eens op zolder kijken. Alles stond  nog op zijn plek , de nieuwe kat geeft gelukkig niks om treintjes . Mijn baan is  zo  goed als klaar , alles is zo als ik wil . vandaar  dat de interesse op een laag pitje  stond. Het bouwen vindt ik mooier dan rijden , maar ja  zo n dag als vandaag kriebelt het toch weer, effe  rijden .  Na zowat 7 maanden stilstand de stekker in het stopcontact en hopen dat alles het nog doet. nou dat viel mee, ik liet ze een voor een 10 rondjes draaien ze deden het alle negen nog. toch wel mooi he ,30-40 en 50 jaar oud analoog  op m rails.  twee derde van de rails is uit het zicht en er wordt ook niks aan gedaan wat schoonmaken  betreft ,perfect  rijden dat oude  spul . De overige electra op de baan zoals wissels, lampen , seinen  en beweegbare dingen werkten ook naar behoren. Dat is dan genieten . toch een goede beslissing genomen om gewoon analoog te gaan rijden.
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Dag Klaas,

Citaat van: Klaas op donderdag 08 oktober 2020, 16:43:42
Dat is dan genieten . toch een goede beslissing genomen om gewoon analoog te gaan rijden.

Er is niks mis met analoog rijden, zegt deze digitale rijder.
Als jij dat mooi vindt dan is het mooi en je mag blij zijn met je beslissing.
Dus lekker rijden en genieten.

Henk
Re: Mijn spoorbaan.
Lid sinds: 2016

offline
Re: Mijn spoorbaan.
Wie weet waar ik de tandwielen van een lionel loc van rond  de oorlogsjaren kan begaan . het zijn  de tandwielen  die aan de 2 aandrijf wielen zitten  en het kleine tandwieltje  ertussen. het is een 2as locje met elect. motor . groeten  Klaas.