Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Update I-train 4.1

Gestart door PietS zaterdag 29 september 2018, 11:52:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Update I-train 4.1
PietS
gast

Update I-train 4.1
Ik heb problemen met het update gehad, ik gebruikte altijd Explorer, maar pakte hij de update niet.
Ik heb Xander gemaild en hij zei dat dit aan Explorer lag en moest Firefox gebruiken. Dit heb ik gedaan en ja het lukte. Maar nu heb ik mijn lok. plaatsjes niet meer en mijn wissel programma is helemaal in de war.
Wissels schakelen wel maar niet in de juiste volgorde hoe kan ik dit weer verbeteren??
Re: Update I-train 4.1
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Update I-train 4.1
Hoi Piet,

Heb je je probleem al op het iTrain forum gemeld?
Re: Update I-train 4.1
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Update I-train 4.1
Piet,

Ik ben even naar de website van iTrain geweest  en lees daar het volgende:
quote:
Migratie
Voor de overstap naar versie 4.1 zijn een paar handmatige stappen nodig. Zonder deze stappen zal het oude baanplan niet meer goed werken. Deze stappen zijn beschreven in de aankondigingen in het iTrain-forum, die bij elke upgrade even gelezen moeten worden.

unquote

Ik denk dat je de website van iTrain even moet bezoeken.
Re: Update I-train 4.1
Lid sinds: 2006

offline
Re: Update I-train 4.1
Je moet even naar schakelbord bewerken en daar op dat rode magneetje drukken.
Dat is iets nieuws ivm verbindingen.

Plaatjes zitten op een andere plek dus even handmatig weer opzoeken.
Re: Update I-train 4.1
Hallo, bedankt voor het mee denken. Inderdaad deed het magneetje op het schakelbord wonderen, alles loopt weer als voorheen.

Bedankt voor het mee denken.
Piets
Re: Update I-train 4.1
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Update I-train 4.1
Piet,  inmiddels is er alweer een update voor versie 4.1.7 deze kan je downloaden via de website van iTrain.
Re: Update I-train 4.1
Hallo Tom,

Ik heb je gemist op de vriendendag, alle weer goed met je?? Ik heb de nieuwe update 4.1.7 al. Dit keer alles zonder problemen gegaan.

Groeten PietS