Martijn wat staat er recht op de laatste foto met de plan N?Het lijkt wel een uitgebrand stel, klopt dat.
Citaat van: kippenlijntje op dinsdag 15 februari 2011, 17:14:39Citaat van: Hans Biere op dinsdag 15 februari 2011, 17:09:38Citaat van: kippenlijntje op dinsdag 15 februari 2011, 17:00:56Hier enkele echte 90's foto's:Mooi. Dus de foto's van Martijn (Acido), anderen en mij zijn niet echt? Ha Hans!Nou vooruit voor deze keer zijn die ook echt.. Zonder gekheid ik vond ze per toeval op flickr zodoende heb ik ze ook maar met jullie gedeeld.Da's mooi makkelijk. Zo kan ik het ook...
Citaat van: Hans Biere op dinsdag 15 februari 2011, 17:09:38Citaat van: kippenlijntje op dinsdag 15 februari 2011, 17:00:56Hier enkele echte 90's foto's:Mooi. Dus de foto's van Martijn (Acido), anderen en mij zijn niet echt? Ha Hans!Nou vooruit voor deze keer zijn die ook echt.. Zonder gekheid ik vond ze per toeval op flickr zodoende heb ik ze ook maar met jullie gedeeld.
Citaat van: kippenlijntje op dinsdag 15 februari 2011, 17:00:56Hier enkele echte 90's foto's:Mooi. Dus de foto's van Martijn (Acido), anderen en mij zijn niet echt?
Hier enkele echte 90's foto's:
Citaat van: Hans Biere op dinsdag 15 februari 2011, 17:18:36Citaat van: kippenlijntje op dinsdag 15 februari 2011, 17:14:39Citaat van: Hans Biere op dinsdag 15 februari 2011, 17:09:38Citaat van: kippenlijntje op dinsdag 15 februari 2011, 17:00:56Hier enkele echte 90's foto's:Mooi. Dus de foto's van Martijn (Acido), anderen en mij zijn niet echt? Ha Hans!Nou vooruit voor deze keer zijn die ook echt.. Zonder gekheid ik vond ze per toeval op flickr zodoende heb ik ze ook maar met jullie gedeeld.Da's mooi makkelijk. Zo kan ik het ook... Wat Antal had willen zeggen, is: "Hier nog enkele echte 90's foto's" Verder ben ik er maar van uit gegaan dat jullie het niet heel vervelend vinden om in dit topic naar plaatjes uit 1985 te kijken
Wat Antal had willen zeggen, is: "Hier nog enkele echte 90's foto's"
Citaat van: Acido op dinsdag 15 februari 2011, 18:09:55Wat Antal had willen zeggen, is: "Hier nog enkele echte 90's foto's" Dacht ik ook! Ik ken hem goed genoeg om te weten dat ie 't allemaal zeer waardeerd. Geintje.
Overigens heb ik nog wat gevonden:En klikGroetjes,Antal
2400 met ICR is Groningen. De foto van 2200 met postwagen zal ergens midden jaren tachtig zijn gemaakt. Toen reden enkele posttreinen (ik meen Zwolle - Amsterdam) met loc ipv mP.
Op de foto met de Plan N zie je rechts een serie reserve-koppen! Vast en zeker diezelfde die we eerder ook al voorbij zagen komen.
de 80'er en 90'er jaren vind ik geweldig om te zien.
Misschien moet je de topic titel aanpassen (kun je er meteen een hoofdletter B van maken)
Op de foto loc 1608, nog zonder wapen en met het nummer in het midden. Amsterdam CS, 27-6-1985.
zie ik daar bij de 1608 aan een stam en een koploper zit?raar. ingesloten lok
Geweldige foto´s en ik ben zo brutaal geweest om enkele foto´s te gebruiken als voorbeeld voor mijn treinbaan! Mocht je het erg vinden dan wis ik ze maar die zijn zo mooi en de sfeer wil ik namaken. Het gaat om de van gend en loos loods en de 2200 met de 2 hbbkks'ers van de ptt post. (als ptt liefhebber wil ik dit namaken)
Zeg brutale aap, hoe durf je?
Wanneer werd de serie 1300 gemoderniseerd?
het heeft "nog even" geduurd (4 oktober 1985) maar uiteindelijk kreeg ook zij haar stadswapen:
toevallig ook een foto van het nummer op de zelfde manier genomen?
Citaat van: robins op donderdag 17 februari 2011, 00:53:29toevallig ook een foto van het nummer op de zelfde manier genomen?Hoe bedoel je? Die staat toch in deze post?
Denk dat Robin geïnteresseerd is in het lettertype van het nummer voor de 1656.
Kun je je dia's dan niet beter op een stuk melkglas projecteren en dan vanaf de andere kant de foto maken?
Psst, ik bedoel dus de 1:1 1656 (ex 1856) van het Spoorwegmuseum...
Citaat van: robins op donderdag 17 februari 2011, 00:53:29toevallig ook een foto van het nummer op de zelfde manier genomen?Sorry Robin,ik begreep je even verkeerd; maar nee, het locnummer heb ik niet op die manier genomen.
Met je camera dia's fotograferen met behulp van een televisie??Da's dan wel een heel bijzondere manier van "dia's inscannen"...Hoe gaat dat in zijn werk?