Eenzaam, eeeeeenzaaaaaaaaaam!!! 
Hoe kun je dat nou zeggen met al die honderden hondstrouwe volgers van deze prachtige serie!!
Hahaha, hee, jullie zijn er nog wel

Het werd zo stilletjes hier, zoals Antal al opmerkte

Overigens doelde ik op mede-plaatjesposters hoor

Waar is Hans gebleven eigenlijk? Ik heb al een tijdje niks van hem gelezen...
De 2400's zijn ook geweldige diesels zeg!
Vooral met zo'n rookpluim das toch wel echt helemaal geweldig!!
Dáár sluit ik me vanzelfsprekend he-le-maal bij aan

Standje 7 olé

Van een hondsdolletrouwe fan.
Juist. Het publiek hier is dus schuimbekkend en sprakeloos hahaha

Nou, laten we er nog maar een paar doen

De huidige lichting scannetjes is bijna op, maar ik heb nog
plenty dia's om in te laten scannen!

De 1223 passeert met een Intercity de 483 + 852. De conducteur staat erbij en kijkt ernaar. Naarden-Bussum, 6-7-1988.

Dit plaatje is nog steeds te maken: Plan V 910 onder de extra brede Gotische Bogen bij Hilversum Sportpark, 8-7-1988.

Opvallend veel diesellocs onder de kap van Amsterdam Centraal: 2203 + 2210 en verderop de 2204 en 2205. Amsterdam CS, 12-7-1988.

En opvallend veel 1300-en in Roosendaal... Hier zien we de ongeluksloc 1308 met de "éénbenige" 1313 (met grote nummers op de fronten) op de achtergrond. Buiten beeld waren ook de 1302 en 1309 in het station aanwezig. Roosendaal, 12-7-1988.

De Belgische Reeks 22 is geen meerspanningsloc en reed in Nederland dus op halve kracht. Toen de locs voor het eerst over de grens werden ingezet, is een aantal machines hiervoor aangepast omdat men bang was dat door de verminderde koeling de apparatuur te heet zou worden. In de praktijk bleken onverbouwde 22-ers daar echter geen last van te hebben, zodat de aanpassingen weer werden teruggedraaid en het onderscheid verdween. NMBS 2201 met een extra trein, Roosendaal, 12-7-1988.

Geen dubbeltractie, maar de defecte 2555 moest door soortgenoot 2553 verder geholpen worden. De trein werd binnengebracht door de 1308 met de 2555 in opzending en er werd dus 'ouderwets' loc gewisseld. Roosendaal, 12-7-1988.

De 1630 met een internationale trein, ik weet alleen niet meer welke. De trein bestaat uit een Buffetrijtuig en Belgische rijtuigen (I4?). Het derde rijtuig lijkt Frans te zijn. Roosendaal, 16-7-1988.

Hondekoptweetjes 354 en 332 staan te wachten op inzet. Roosendaal, 16-7-1988.

De 1314 is met een goederentrein aan de kant genomen, ongebruikerlijkerwijs aan de "verkeerde" kant van het station. Ook dit is weer zo'n werkplaatstrein, met een mix van diverse soorten gesloten wagens. De tweede wagen is geladen met een draaistel en de vierde met losse assen. Leuk voor op de modelbaan! Naarden-Bussum, 21-7-1988.

Toen de 1314 weer verder mocht bleek dat Sikje 285 in opzending in de trein meeliep. Sikken-in-opzending werden doorgaans
achterin de trein vervoerd omdat je anders het risico liep ze in tweeën te trekken

Omdat de Sik zelf niet beremd is (heeft alleen een hand- en een voetrem) mocht-ie niet helemáál achterin, er moesten altijd nog een paar wagens achter lopen. Naarden-Bussum, 21-7-1988.
Wordt vervolgd

Martijn