Citaat van: Degeluidsman op donderdag 13 juni 2019, 11:36:47

Dank je wel Ben, daar staat geschreven:
Bij digital rijbedrijf worden de bussen B 0 0 voor de rijstroomvoeding op een Digital-rijstroomkring aangesloten (afb. 1).De rails buiten de rolbrug zijn elektrisch geschei-den. Bij normaal middelleiderbedrijf moeten de beide aansluitingen 0 0 op de aansluitstrip via een van de meegeleverde stekkers met dwars liggende gaten verbonden worden. In de plaats daarvan kan bijv. een van de twee rails voor de bezetmelding gebruikt worden. Evenzo is een gescheiden aan-sluiting van de bussen 0 0 voor tweerailrijbedrijf mogelijk.Belangrijke opmerking:Voor een betere radio-ontstoring moeten de dra-den naar het regelapparaat en de extra verlegin-gen getwist worden.
Om een lang verhaal kort te maken ja het kan.
Mvg,
Peter Degeluidsman
Mag ik vragen welke handleiding dat is Peter?
Want voor de 665201 kan ik enkel een pdf vinden van slechts 4 bladzijnden en wat jij daar beschrijft kan ik daar niet in vinden

Wat er dichtst bij komt is deze figuur waarbij 6 draden te zien zijn, net zoals bij de Märklin draaischijf.
Maar hiermee is nog niet aangetoond dat elke draad zijn eigen sleepring heeft, op draad "D" na want dat is, volgens mij, de aansluiting op het centrale punt waar de centrale "platen" mee verbonden zijn.
Dus vraag ik mij nog steeds af of deze 665201 wel 5 sleepringen heeft (zoals de Märklin) naast het centrale punt.
Dat zijn dus 6 gescheiden aansluitdraden.
Iemand met een 665201die 6 geïsoleerde draden kan bevestigen?
Mijn dank zal groot zijn!
VrGr
Alain