Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

29 september: Den Bosch onder Stoom 2018

Gestart door M. Lankhaar dinsdag 14 augustus 2018, 22:05:33

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Beste liefhebber,

op zaterdag 29 september organiseer ik namens mijn winkel ModeltreinCenter Den Bosch én namens mijzelf als grote stoomliefhebber

DEN BOSCH ONDER STOOM 2018

Deze keer geen workshop o.i.d. maar we zetten gewoon heel Den Bosch en verder onder de rook met de ENORME 01 1075 en de beroemde 65 018 van de SSN uit Rotterdam. De hele dag, van 's ochtends vroeg tot in de avond gaan we rijden tussen Den Bosch en Eindhoven. De fanatiekeling bieden we de unieke mogelijkheid om ook de heen en terugreis vanuit Rotterdam mee te maken, via diverse opstap stations door Nederland.



Stoomgroeten uit Den Bosch,
Martijn Lankhaar

Edit Herman05: Topictitel aangepast naar oorspronkelijke titel. Commerciële link verwijderd.
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Hoi Martijn,

Wat een fantastisch evenement! Ik kijk met grote bewondering naar de passie waarmee je zulke zaken organiseert, als ook hoe je de nieuwsbrieven opstelt. Ook daarin spat de passie van het papier, en is het duidelijk dat je met hart en ziel voor de zaak gaat. Van wat ik tussen de regels door lees, heeft dat ook een positief effect op de bezoeken aan de winkel  :thumbup:.

Ik ga zeker kijken of ik er die dag bij kan zijn, en ben benieuwd welke andere ideeën je de komende jaren nog uit de creatieve hoge hoed gaat toveren  :).

Met vriendelijke groet,
William
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Mooi initiatief. :)

Gr, Ben.
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Lid sinds: 2006

Groeten uit Maastricht Brupo-x .

offline
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Veel succes gewenst van uit het verre zuiden een mooie zaak beide bedoel ik dus de winkel en de stoomtrein dag echt zeker de moeite waard om ze alle twee te bezoeken  :thumbup: :thumbup: :thumbup:


Groeten uit Maastricht Brupo-X. :cool: :cool: :cool:
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Hoi Martijn,

Het is en blijft een machtig mooi initiatief en het is ook zeker de moeite waard.
Heb al ingeschreven en de datum geblokt in de agenda.

Top.

Groet Wim
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Wat een mooie woorden, heren.  :) En het klopt als een bus, euhh trein.  :thumbup:

Groeten,
Martijn
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Bedankt voor je melding Martijn. :thumbup:
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Leuk Initiatief

groet
Harald
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Mag ik vragen of er ook al iets bekend is aangaande mooie spot-plekken, of dien je die zelf uit te vogelen?
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
In de winkel is een dienstregeling af te halen, met enkele spotplekken er in. Maar ik zou niet vergeten Google Streetview ook te gebruiken vooraf  ;)
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Is de dienstregeling ook online beschikbaar? Ik zou graag willen gaan kijken in Eindhoven, komende vanaf Nederweert. Alvast bedankt!

Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Lid sinds: 2017

staal, diesel en stookolie......

offline
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Bedankt Heren,

Op naar Geldermalsen 0.800 29/09/2018  :thumbup:
gr
Dirk
Re: 29 september: Den Bosch onder Stoom 2018
Beste forummers,

jullie krijgen een primeur! @citaat In 2019 zal er weer een Den Bosch onder Stoom plaatsvinden! De eerste kleine onderzoeken lopen al, of worden binnenkort opgestart. Graag dit heugelijke feit binnen de muren van het forum houden, omdat wij pas ruim in 2019 hiervoor reclame gaan maken.

In 2019 zitten wij alweer 10 jaar in de Vughterstraat, 2019 is een jubileumjaar dus! Het moet daarom een jubileumfeest worden, en ik ben heel wat van plan...

Hartelijke groet,

Martijn Lankhaar
ModeltreinCenter Den Bosch