Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

LS Models 10536S dieseltreinstel SNCF geluid loopt niet synchroon

Gestart door cc26000 dinsdag 14 augustus 2018, 15:57:58

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
LS Models 10536S dieseltreinstel SNCF geluid loopt niet synchroon
Hallo forumgebruikers,

Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik mijn vraag in de juiste rubriek stel.
Even voorstellen
Mijn leeftijd is 63 jaar. Ik ben sinds mijn 5de jaar actief marklin gebruiker. Sinds een jaar of 10 ben ik aan het bouwen aan een franse modelbaan. (digitaal). Hiervoor heb ik mij in de tijd een Esu Ecos 2 aangeschaft. Mijn bouwlust is echter omgeslagen naar verzamelen, waardoor ik nu zoveel franse modellen heb, dat ik ze allang niet allemaal kan laten rijden. Het ombouwen, waar nodig, van 2 rail naar 3 rail besteed ik uit of doe ik zelf. Ik probeer mij nu weer op het bouwen te concentreren.   O:-D
Ik heb nog 2 fots van mijn baan bijgesloten.
Het probleem  :(
Mijn laatste aanwinst is LS Models 10536S, een diesel treinstel ook wel genaamd Caravelle van de franse spoorwegen(SNCF).
Bij mij loopt het geluid echter niet synchroon. Als ik optrek volgt een tijdje later het geluid van de dieselmotor die toeren gaat maken. Hetzelfde gebeurt bij het remmen. De trein staat al stil en dan volgt het geluid van o.a. piepende remmen.
Mijn detaillist heeft e.a. bij LS Models besproken en samen met hen getest. Zij hebben geen oplossing kunnen vinden.
De enige optie is het dieseltreinstel weer in te leveren en geld terug. En dat is nou juist wat ik niet wil. Geluid uitzetten is ook geen optie.
Heeft iemand van jullie een oplossing voor mij ?

Bij voorbaat dank.

cc26000