De kogel is door de kerk. Ik heb een CS3+ aangeschaft. Gisteren heb ik em direct aan het internet gehangen om de laatste update(s) te installeren. Dat ging zeer eenvoudig. Ook heb ik mijn MS2 een update gegeven.

Nu heb ik ook een Rosoft WDD. Hiermee wil ik mijn wissels gaan bedienen. De handleiding is van Rosoft is vrij eenvoudig. De draden aansluiten en dan kan de decoder aangemeld worden. Zo gezegd zo gedaan. Op het seintableau van de CS3 heb ik een wissel gezet. Deze heb ik een enkelvoudige decoder op het DCC protocol en adres 1 gegeven (op het 2e tabje kan nog gekozen worden tussen oude en nieuwe decoder), vervolgens op het knopje van de WDD gedrukt waardoor het gele ledje gaat branden en daarna de wissel in de stand buigen gezet. Zoals beschreven gaat vervolgens het gele ledje uit.
Dan zou volgens de
beschrijving de wissel te bedienen zijn. Alleen bij mij geeft de wissel geen sjoege. Ik heb de WDD als volgt aangesloten:

Eerste blauwe is stand afbuigend, tweede blauwe is stand rechtdoor. De gele draad zit in de plus.
Ik heb alleen de knop bij de linker rode led ingedrukt gehad.
Ik heb ook geprobeerd met de optie meervoudige decoder. Echter ging hierbij het gele ledje helemaal niet uit.
Voordat ik contact opneem met Rosoft, hoop ik dat hier iemand nog een goed idee heeft wat tot de oplossing kan leiden.