Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Station

Gestart door niek79 zaterdag 04 augustus 2018, 22:41:36

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Station
Lid sinds: 2011

offline
Station
Heel wat uurtje plak plezier :) gelukkig heb ik al bij Wico al kunnen zien wat het resultaat gaat worden.

Gr Niek
Re: Station
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Station
Daar kom je de winter wel mee door Niek  :)
Volgens mij is dit de derde al die door forumleden gebouwd gaat worden, veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Station
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Station
Citaat van: degeluidsman op zondag 05 augustus 2018, 05:59:23
Volgens mij is dit de derde al die door forumleden gebouwd gaat worden, veel plezier ermee.
Lijkt mij leuk te zien hoe die drie er uit zien wanneer ze af zijn.
En of er nog wijzigingen zijn aangebracht of weathering is toegepast.
Re: Station
Ben den Hollander
gast

Re: Station
Dodelijk saai die regelmatige lappen Duits plastic. Kijk eens naar het grote voorbeeld, ik las dat het Regensburg is.

Re: Station
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Station
 Veel plezier met het bouwen van je station :thumbup:
Re: Station
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Station
@ Niek,

Veel plezier met bouwen! Ik heb het al eerder geschreven: het is geen moeilijk model, alleen heel veel van alles (vooral vensters) :P.

@ Peter,

Ik ken er inmiddels vijf die hem hebben: Koen (ks1985), Niek (niek79), Henk (Kaleb), Frank (Veerman) en Wico (Wico). Ik ken er minstens een die hem niet heeft: Ben (Ben den Hollander) ;).

@ Ben,

Prachtig toch die strakke architectuur. Weinig nutteloze tierelantijnen en lekker functioneel. Ik hou er van :). Bedankt voor de foto van het origineel; weer wat geleerd!

Groeten,
Wico
Re: Station
Marten
gast

Re: Station
Veel plezier met het bouwen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb hem zelf ook gekocht, moet hem nog gaan bouwen. Zitten we al op 6 van het forum die hem hebben.

Gr. Marten
Re: Station
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Station
Veel sucsez Niek en keep us posted :arrow: :thumbup:
Re: Station
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Station
Het is een mooi gebouw dat, met een ander kleurtje (geel of roze), niet zou misstaan op een Zwitserse baan.

Maar is het niet wat groots en pompeus? Althans bij de maten die ik beschikbaar heb, op rechtuit spoor, zou dit station veel te groot zijn. Als het perron een gebogen vorm had, zou ik er meer mee kunnen.  :D
Re: Station
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Station
Hi Niek,

Wat een joekel van een station.
Ben benieuwd naar je eigen "invulling" (kleuren, weatheren ect.) en naar de foto's als je hem aan het bouwen bent.

groet
Harald