Nieuws: Heeft u de 12,5 jaar 3railforum jubileum set al besteld? Kijk snel in het -topic hierover-!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Scenerybouw
| | |-+  Bouw Woudstervenen
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Bouw Woudstervenen  (gelezen 2923 keer)

SEC126

• Nieuwe Gast
  • Hielke
Re: Bouw Woudstervenen
« Reactie #50 Gepost op: zondag 23 september 2018, 18:51:13 »

Eventjes bezig geweest met deze kleine module.

De eerste vlijtige Liesjes zijn er, zowel per fiets gearriveerd als ook per taxi. Daarnaast in de vorm van flora achter het bijgebouwtje genesteld :)
Gemaakt van Woodland coarse turf bestrooid met gekleurd strooisel dat aan een setje hele lelijke kant-en-klaar-bomen zit. Zijn ze toch nog ergens nuttig voor...

Geldt ook voor de hortensia's naast de blauwe deur; afgeknipt van kant-en-klare lelijke bomen. Ooit 's een hele doos vol van gekocht via marktplaats. Blij dat ik ze niet alsnog heb weggegooid.
« Laatst bewerkt op: zondag 23 september 2018, 18:53:34 door SEC126 »

SEC126

• Nieuwe Gast
  • Hielke
« Reactie #51 Gepost op: woensdag 26 september 2018, 11:30:46 »

Zojuist gearriveerd; een zending autootjes waarvan het het grootste deel over een tijdje terug te zien zal zijn bij een nieuw te bouwen garage voor klassiekers en youngtimers  :)

SEC126

• Nieuwe Gast
  • Hielke
« Reactie #52 Gepost op: dinsdag 06 november 2018, 18:19:17 »

Zo, dat is alweer een hele poos geleden dat ik iets heb kunnen doen aan de hobby!
Een tijdje geleden wat poeders gekocht. Kwam mooi van pas bij onderstaand bouwwerkje :)

SEC126

• Nieuwe Gast
  • Hielke
« Reactie #53 Gepost op: dinsdag 06 november 2018, 18:21:09 »

Ik ga me binnenkort eens verdiepen in electra; zo jammer dat er anders niks zichtbaar blijft van deze kleine werkplaats.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte