Nieuws: Heeft u de 12,5 jaar 3railforum jubileum set al besteld? Kijk snel in het -topic hierover-!
+  3railforum
|-+  Overige Spoorzaken
| |-+  Foto/Videohoekje Grootspoor
| | |-+  Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery  (gelezen 355 keer)

i_m_johny

• Stamgast
  • Alle goeie dingen komen in meervoud...
    • Spoorzicht

Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery

http://www.discoverybenelux.nl/nieuws/railroad-australia/

Groeten,

Jan
Draadje: Larkerveen & Swischenboden
Youtube: Klik
Website: Klik

ceess

• Stamgast
  • Railbusfan
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 16 mei 2018, 19:05:32 »

Jan bedankt voor deze medeling. :arrow: :thumbup:
Met Vriendelijke Groet, Cees  ;)

Planning duitse baan Tijdperk III/IV met BW en paradestrecke langs de Moezel (bij Punderich) op 14 m2 en een raillengte van 175 meter.
Rijdt met TrainController ;-)

Vince

• Vaste Gast
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 16 mei 2018, 22:21:29 »

dat wordt net zo genieten als van Railroad Alaska :)
Vincent.

Als ik iets heb, vind ik t mooi...

LordSinclair

• Toffe Gast
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 08:25:58 »

Wat ik bijzonder vindt in Railroad Australia hoe ze aan het spoor aan het werk zijn en elke keer aan de kant moeten springen voor treinen, niet in de middle of nowhere maar ook rond de grote steden. Wat wel indrukwekkend is dat er gewoon een paar wagons met verblijven voor de bemanning meerijden bij die dagenlange goederenritten. Dat hebben ze beter voor elkaar dan piloten, een stuk meer leefruimte  :D

Verder vind ik de hitte altijd minder spectaculair dan de sneeuw en ijs van Alaska Railroads. Ook kijk ik met veel plezier naar Rocky Mountain Railroad. Die zit een beetje tussen AustraliŽ en Alaska in.

Ik moest bij het vorige seizoen wel gniffelen toen ze bij de Sallander Express o.i.d. begonnen over blaadjes op de rails en gladde sporen. Ik dacht dat we dat alleen in Nederland hadden  :P

« Laatst bewerkt op: donderdag 17 mei 2018, 08:34:21 door LordSinclair »
- Sjoerd

dp

• Vaste Gast
    • Treinenfoto's
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 08:32:24 »

Leuk!
Peter

Voor meer bewegende treinenbeelden uit Zweden en Nederland EN vrachtwagen filmpjes, bezoek ook  http://www.trainsandtrucks.nl .

i_m_johny

• Stamgast
  • Alle goeie dingen komen in meervoud...
    • Spoorzicht
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 08:40:39 »

Ik ben heel benieuwd.

Vind RailRoad Alaska niet heel interessant.
Hoop dat dit wat meer inhoud heeft (persoonlijke indruk).

Groeten,

Jan
Draadje: Larkerveen & Swischenboden
Youtube: Klik
Website: Klik

nobody

• Vaste Inboedel
  • ......semper idem......
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 08:47:01 »

Video over "The Ghan", van Adelaide naar Darwin.
Voordat deze lijn bestond werd de grote afstand overbrugd door karavanen, bestaande uit dromedarissen die uit Afghanistan werden geÔmporteerd (vandaar de naam van de trein "The Ghan").
Met vriendelijke groet: Wim.                                 Met kleine onderbreking (ban), lid sinds 2009.

LordSinclair

• Toffe Gast
« Reactie #7 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 08:57:32 »

Echt de diepte gaat het niet in en het blijft discovery, dus elk moment kan het mis gaan en fataal aflopen... Maar er is geen aandacht voor mensen die off grid wonen in AustraliŽ.
- Sjoerd

Colonel

• Nieuwe Gast
« Reactie #8 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 10:56:31 »

Echt de diepte gaat het niet in en het blijft discovery, dus elk moment kan het mis gaan en fataal aflopen... Maar er is geen aandacht voor mensen die off grid wonen in AustraliŽ.

In dat geval zou je eens moeten kijken naar 'World's toughest truckers: Australian outback', hierin zie je chauffeurs die o.a. dwars door de woestijn rijden om 'offgridders' van voorraden te voorzien.

Railroad Australia betekent in ieder geval weer een uurtje bankhangen op de woensdagavond :D

Degeluidsman

• 3rail Events team
  • A member of the Duurstede Groupģ
« Reactie #9 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 19:36:07 »

Staat geprogrammeerd  :)
Bedankt voor de tip Jan  :thumbup: :thumbup:

Mvg,

Peter Degeluidsman

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte