Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery

Gestart door i_m_johny woensdag 16 mei 2018, 14:16:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery

Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery

http://www.discoverybenelux.nl/nieuws/railroad-australia/

Groeten,

Jan
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Jan bedankt voor deze medeling. :arrow: :thumbup:
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
dat wordt net zo genieten als van Railroad Alaska :)
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Wat ik bijzonder vindt in Railroad Australia hoe ze aan het spoor aan het werk zijn en elke keer aan de kant moeten springen voor treinen, niet in de middle of nowhere maar ook rond de grote steden. Wat wel indrukwekkend is dat er gewoon een paar wagons met verblijven voor de bemanning meerijden bij die dagenlange goederenritten. Dat hebben ze beter voor elkaar dan piloten, een stuk meer leefruimte  :D

Verder vind ik de hitte altijd minder spectaculair dan de sneeuw en ijs van Alaska Railroads. Ook kijk ik met veel plezier naar Rocky Mountain Railroad. Die zit een beetje tussen Australië en Alaska in.

Ik moest bij het vorige seizoen wel gniffelen toen ze bij de Sallander Express o.i.d. begonnen over blaadjes op de rails en gladde sporen. Ik dacht dat we dat alleen in Nederland hadden  :P

Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Leuk!
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Ik ben heel benieuwd.

Vind RailRoad Alaska niet heel interessant.
Hoop dat dit wat meer inhoud heeft (persoonlijke indruk).

Groeten,

Jan
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Video over "The Ghan", van Adelaide naar Darwin.
Voordat deze lijn bestond werd de grote afstand overbrugd door karavanen, bestaande uit dromedarissen die uit Afghanistan werden geïmporteerd (vandaar de naam van de trein "The Ghan").
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Citaat van: i_m_johny op donderdag 17 mei 2018, 08:40:39
Vind RailRoad Alaska niet heel interessant.
Hoop dat dit wat meer inhoud heeft (persoonlijke indruk).
Echt de diepte gaat het niet in en het blijft discovery, dus elk moment kan het mis gaan en fataal aflopen... Maar er is geen aandacht voor mensen die off grid wonen in Australië.
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Citaat van: LordSinclair op donderdag 17 mei 2018, 08:57:32
Citaat van: i_m_johny op donderdag 17 mei 2018, 08:40:39
Vind RailRoad Alaska niet heel interessant.
Hoop dat dit wat meer inhoud heeft (persoonlijke indruk).
Echt de diepte gaat het niet in en het blijft discovery, dus elk moment kan het mis gaan en fataal aflopen... Maar er is geen aandacht voor mensen die off grid wonen in Australië.

In dat geval zou je eens moeten kijken naar 'World's toughest truckers: Australian outback', hierin zie je chauffeurs die o.a. dwars door de woestijn rijden om 'offgridders' van voorraden te voorzien.

Railroad Australia betekent in ieder geval weer een uurtje bankhangen op de woensdagavond :D
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Railroad Australia is vanaf woensdag 23 mei om 21:30 uur te zien bij Discovery
Staat geprogrammeerd  :)
Bedankt voor de tip Jan  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman