Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Hoop dat deze komt de BR23 (stoom)

Gestart door baureihe 103 dinsdag 01 januari 2008, 23:21:13

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hoop dat deze komt de BR23 (stoom)
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Hoop dat deze komt de BR23 (stoom)
Beste mensen,

Wat ik graag nog een zou zien is dat Märklin een goed gedetaileerde BR 23 (stoom) zou uitbrengen.
Hoe kan het ook anders als je ook lid bent van de SSN.
Diversen andere merken hebben wel een redelijk model, maar die wil ik als rechtgeaarde 3 rail rijder liever niet zo snel aanschaffen. Totdat Märklin een nieuw model uitbrengt moeten wij het maar weer doen met het model uit de jaren 60.
Een Class 66, een 232 of een 2000 totaal ander spul  dan de BR 23 overigens zou ook niet verkeerd zijn. als Märklin nog lang wacht hebben alle 3 rail rijders en al één aangeschaft van een ander merk

Gr. Bert
Re: Hoop dat deze komt de BR23
ik vind het model best wel mooi

maar mag ik vragen waarom iedereen er 1 wil hebben
Re: Hoop dat deze komt de BR23
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Hoop dat deze komt de BR23
Beste Roerijzer

Hoe bedoel je 1 zelf ben ik niet zo snel tevreden hoor!
Re: Hoop dat deze komt de BR23
nou ik bedoel waarom iedereen un  br 23 wil
wat vind je er zo speciaal aan
Re: Hoop dat deze komt de BR23
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Hoop dat deze komt de BR23
Het speciale aan de Br 23 vind ik persoonlijk:

De gedrongen bouw waar kracht van af straalt . Tevens is de combinatie van loc en tender in deze opstelling imposant. Verder weet ik het niet het is gewoon een geweldig mooie loc. Daar komt bij dat dit natuurlijk een loc type is die nog regelmatig op de sporen is te zien, en dat spreekt natuurlijk wel aan. Afgelopen herfst was ik bij de VSM waar diversen 23er naast elkaar werden opgesteld voor een foto shoot ook dat vond ik echt helemaal te gek. In duitsland bij het Osnabrucker Dampflocfest (dit jaar weer in september) is er meestal een 23er te zien.
Tevens heb ik diversen DVD's van de 23 en de DDR uitvoering de br 35. Dus  dat zijn zo maar een paar redenen waarom!!

Maar ik zou achteraf gezien ook wel de BR64 1x uitgebracht door Märklin of een 65er willen zien deze heeft Märklin zelfs nog nooit uitgebracht.

Gr. Bert