Ha Karl, de vraag ging over de detaillering van het dak....
Maar zie inderdaad ook de verschillen op de cabines.
Ik vind het altijd leuk om 2 modellen met elkaar te vergelijken. In railtijdschriften geniet ik er van.
Een andere invalshoek van een fabrikant hoeft niet altijd slechter te zijn.
Als je naar de foto van de dakpartijen kijkt zie op je de M* een andere invalshoek dan op LS/ACME.
Sommige details zijn dan op het Märklin model weer mooier en fijner uitgevoerd.
Dan gaan we maar even voorbij aan het feit dat in het grootbedrijf een dak vaak behoorlijk smerig is door vuil en aanslag van de bovenleiding. Kortom je ziet zelden zulke "maagdelijk schone" dakpartijen.
Wat betreft dit model dan komen de aspecten zoals gewicht van de loc, kap kunststof of plastic, hoe de kap los te maken, techniek onder de kap, onderhoud, trekkracht in model, correcte lengte over buffers, radstand nog niet aan bod.
Kunnen de gebruikers in praktijk daar nog iets over zeggen?