Mijn leven wordt al meer dan 30 jaar gedomineerd door zenuwpijnen. Na al zo veel behandelingen te hebben gehad en even zo veel teleurstelling is deze techniek, neurostimulatie, een laatste poging om v.w.b. de zenuwpijnen, wat verlichting te krijgen. Als aan het einde van de proefperiode van 2 weken blijkt dat ook dit niets doet, hetgeen mij niet zou verbazen, dan is het een kwestie van de zware medicijnen die ik al jaren gebruik, de rest van mijn leven te blijven gebruiken. Een junkie dus. Verslaafden hebben veel geld over voor de medicijnen die ik moet gebruiken. Enfin, niet geklaagd, inmiddels 63 jaar en ik houdt het al zo lang vol dat daar nog wel wat jaren bij kunnen.
Dat je je baan bouwt in alle stilte kan ik mij wel voorstellen. Wat mij verbaast is deze twee liefhebberijen naast elkaar. Ik verwachte eigenlijk niet dat een metal liefhebber zich met treintjes bezig zou houden. 😜 Dat zijn dan weer die typisch veronderstellingen, vooroordelen, aannames. Waarom zou iemand met liefde voor, ik mag toch wel zeggen ruige muziek, zich niet bezig kunnen houden met zoiets delicaats en fijntjes als modelbouw. En zo te zien aan je baan gaat daar veel interesse en liefde naar uit.