Sinds de laatste post heb ik best veel gedaan. Vooral gaten in het landschap gedicht en dingen bekleed met muren of wegen.
Zo heb ik de klokkentoren op een verhoging gezet en muren en tunnelportalen in die hoek gemaakt. Rechtsboven is het lieve kleine kioskje te zien, daar heb ik de weg naartoe ook geschilderd:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
De omgeving van de Scholssbergstüble is voorzien van wegen die ik met Noch poeder en verf heb gemaakt:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
Voor het tunnelportaal van het ovaaltje moest ik de brede variant hebben, de smalle variant raakte zelfs al een normaal lang rijtuig:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
De heuvel van de Burgruine heb ik bovenop voorzien van gips en verf, het bruine stukje wordt een soort stukje zand met paadjes:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
In de benedenstad heb ik besloten dat de lege ruimte gevuld wordt met huisjes:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
Kitschburg is voorzien van een oprit naar de bovenste verdieping met gips en verf, en een rotswand:
Untitled by
Harm Bremer, on Flickr
Zo gaat het dus lekker rustig verder. Ik zal binnenkort eens moeten gaan denken over het plaatsen van bovenleiding, zodat ik daarna op allerlei stukken ballast kan gaan strooien. Ik heb in gedachten om de hele bovenleiding te bouwen en daarna de draden en masten te verwijderen maar de voetjes van de masten te laten zitten.