@Rudibeer: Om op jouw vraag in posting # 301 terug te komen: vanaf posting # 36 kan je de opbouw van de bokken zien, daar liggen nu die twee platen van 2.20 x 65 cm. op. In posting # 100 zie je een aantal foto's, de derde foto geeft goed weer hoe de achterste plaat op de meest rechter bok ligt. Dan zie je van onderen dat die plaat een stuk omhoog komt.
@Hanzi: helemaal bij het juiste punt wat je gisteravond schrijft. Als die twee platen eenmaal met elkaar zijn verbonden is het enige wat daarop vast zit, de rails. Er komt uiteraard ook een landschap op met een paar huisjes, zoals een haltegebouw achteraan, en een Sachsischer Bauernhof, maar die komen er los op. Dus zou ik de bovenplaten moeten oplichten om bij de elektronica te komen, dan gaan natuurlijk eerst de huisjes er af om beschadiging te voorkomen.
Overigens waardeer ik zeer het meedenken en bediscussiëren zoals jullie (Henk, Rudi, Hanzi en Bert) doen. Ik merk dat jullie betere inzichten hebben dan ik, kwestie van ervaring natuurlijk en daar leer ik beslist veel van. Heel fijn dus!