Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

De trein rijdt (Dosto verlengd)

Gestart door erik01 zondag 19 oktober 2008, 20:02:49

Re: De trein rijdt (Dosto verlengd)

Swiss rail .. what else?

Erik,

Mooi treinstel geworden zo :thumbup:. Ik heb nooit begrepen waarom Märklin die ook niet in model heeft uitgebracht.

Groeten,
Wico
De uitbreidingsset is los lastig te vinden. En als hij wordt aangeboden doet hij de hoofdprijs.
De verkoper wou eerst de uitbreiding niet los verkopen. Toen ik hem er op wees dat hij een dc set had en een ac uitbreiding ging hij om.

De huidige stam past precies langs huidig perron. Maar zoals Appie Happie zei; zeg nooit nooit.

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

Citaat van: erik01 op zondag 17 november 2024, 14:39:12
Citaat van: erik01 op zondag 17 november 2024, 16:33:45@citaat De verkoper wou eerst de uitbreiding niet los verkopen. Toen ik hem er op wees dat hij een dc set had en een ac uitbreiding ging hij om.
...

Perfect onderhandeld dus... :D   :thumbup:

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Je argument is uitstekend.
Citaat van: erik01 op zondag 17 november 2024, 16:33:45Toen ik hem er op wees dat hij een dc set had en een ac uitbreiding ging hij om.
Maar dan is (was) die verkoper bepaald niet de snuggerste mens op aarde.
Citaat van: erik01 op zondag 17 november 2024, 14:39:12de Dosto van Liliput zelfs met AC wielen vanaf fabriek meegeleverd.

Vandaag de tijd genomen om de wielen te vervangen.
Ergo, je moest eerst nog de DC wielen er uit halen en vervangen door de (meegeleverde) AC wielen. Dus geen pure AC set.