Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

aangekondigde LS models NMBS type 84

Gestart door AntwerpenDam zaterdag 31 maart 2018, 11:27:15

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
aangekondigde LS models NMBS type 84
Zijn hier op het forum insiders en meer ervaren leden die meer kunnen vertellen over de aangekondigde release van Ls models van dit NMBS rangeer type loc? Als ik de geruchten mag geloven heeft LS models een beetje een reputatie om er lang over te doen tussen aankondigen en release.
Zelf ben ik daar absoluut (nog) niet met vertrouwd sinds de hernieuwde interesse.
Ik kijk er wel naar uit naar de model.

Guy
Re: aangekondigde LS models NMBS type 84
Hoi Guy,

Ik ben een LS adept van het eerste uur, en ik kan je vertellen dat dit geen geruchten zijn, maar harde feiten. :?
Het is echter zo dat ze de laatste tijd wel een beetje voorzichtiger zijn geworden met releasedata, maar het maakt eigenlijk weinig uit, niet?

LS maakt prachtige dingen, en of die nu op vier maanden, of op zes geleverd worden... Het is maar een hobby zeker 8o

Het beste dat je kan doen is voorinschrijvingen, en wachten O:-D
Re: aangekondigde LS models NMBS type 84
Geduld is geen probleem. Ik was al een tijdje met de gedachte aan het spelen om die zelf te bouwen op onderstel van.....en dan kwam ik Shapeways tegen....en dan deze aankondiging van LS.
Hopelijk is ie er tegen volgend jaar, wanneer ik effectief aan een baan kan beginnen.

Guy