Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

stroomvoerende koppelingsschacht

Gestart door jelu woensdag 21 maart 2018, 12:57:03

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
stroomvoerende koppelingsschacht
Beste forumleden en modelspoorliefhebbers,
wij zijn beginnende spoorbaanfanaten uit Ieper, Belgiƫ.
we hebben een baan gebouwd met Marklin producten.
door onhandigheid is een personenrijtuig uit de "Rheingold" set nr. 26750 Marklin van de baan gevallen....meerdere stukken....!!!!
onder andere de stroomvoerende koppelingsschacht is gebroken.
ik heb het hele internet afgezocht, inclusief alle marlijn sites, om een nieuw te kopen...
maar geen enkele foto kunnen vinden.
kan iemand ons helpen waar we deze koppeling kunnen kopen !!!
in bijlage foto's van deze koppeling en het rijtuig
vriendelijke groeten,
Luc
Re: stroomvoerende koppelingsschacht
Als mijn google skills mij niet teleurstellen is het plastic onderdeelnummer E271140.

Inclusief koperen deel heb ik nog niet gevonden, maar dat is vast over te zetten en het wordt ook verkocht in stroomdoorvoerende setjes.
Re: stroomvoerende koppelingsschacht
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: stroomvoerende koppelingsschacht
Re: stroomvoerende koppelingsschacht
De winkelier heeft vaak ook een wagonlading onderdelen liggen, je kan dan het beste het defecte exemplaar meenemen zodat je met het juiste onderdeel weer naar huis gaat. Op treinenbeurzen zoals Houten zijn ook vaak veel handelaren aanwezig met onderdelen, maar dat is vanaf Ieper een heel eind! Je kan ook winkeliers met een webshop een email sturen. Succes!
Re: stroomvoerende koppelingsschacht
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: stroomvoerende koppelingsschacht
Hallo,

is een onderdeel wat in veel Marklin wagons zit, en ook op beurzen vaak als onderdeel aangeboden worden, Lokomobil uit Uedem, een Duitse handelaar die op Houten staat zal deze vermoedelijk kunnen leveren,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: stroomvoerende koppelingsschacht
Bedankt voor jullie hulp....
zoals ik het nu zie zijn het twee onderdelen....het koperen spul en het zwarte...
zal wel lukken om ergens te bestellen.
groetjes,
Luc