Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

DELTA Loc rijdt niet meer digitaal

Gestart door SBB-CARGO maandag 12 februari 2018, 17:40:21

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Halo,

Weet iemand zo te melden dat als een Delta loc op een adres bv 24  staat ingesteld en deze ook in de MS op 24 staat en de loc alleen op volle snelheid rijd of dan de printplaat kapot is.

Ondanks het proberen van verschillende adressen is het net een F1 loc en is in zijn geheel niet te regelen.

Alvast bedankt voor het meedenken.


Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Het op volle snelheid rijden, doet toch in eerste instantie eraan denken dat is in analoge modus staat.

Groeten,

Jan
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Dan heb je waarschijnlijk een MS2.
En dan is dat normaal, helaas, had het zelfde met m'n motorpost.
Mijn oplossing, ESU magneet en een lopi 4.

Sterkte
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
De symptonen waren idd Analoog rijden maar dat was het niet.



Rockerbox2 zette me op een ander spoor, heb idd een MS2 dus even de oude CS gepakt en zie daar nu rijdt ie wel digitaal, bedankt !  enneh weer wat geleerd :)
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
tiens  8o  8o  8o, ik heb ook enkele delta locs en rij er gewoon mee met zowel ms2 als cs3.
Lijkt me een vreemd verschijnsel  :help:
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Klinkt als: op de één of andere manier wordt Motorola "Oud" niet door het MS2 op de rails gezet...

Groet, Anne W
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Citaat van: Stijn Laceur op maandag 12 februari 2018, 21:34:26
tiens  8o  8o  8o, ik heb ook enkele delta locs en rij er gewoon mee met zowel ms2 als cs3.
Lijkt me een vreemd verschijnsel  :help:

Nou dan heb je geluk, op diverse Duitse sites hetzelfde probleem, die van mij heeft na veel resetten enkele rondjes goed gereden met een MS2 tot dat er een tweede lok op de baan kwam. Toen was ik er wel klaar mee en heb er snel een magneet en Lopi in gezet met een chinees MTC21 printje. Nu loop 'tie als een zonnetje.
Re: DELTA Loc rijdt niet meer digitaal
Hoi,
Heb je de lok ingevoerd vanuit de databank?
Lok uit loklijst wissen en opnieuw handmatig invoeren.
De deltaloks uit de databank wijken vaak af van de lok die je hebt.
Van de oude C80 en Delta decoders is geen enkele serie exact hetzelfde w.b.t. schakeling.
gr digibert