Vandaag heb ik de laatste rijdraden aan de bovenleiding bevestigd, en daarmee komt er een einde aan de bouw van Donnerwetter Alm. Natuurlijk is een baan nooit af, en moet er o.a nog een afwerkrand aangebracht worden, maar na ruim 8 1/2 jaar bouwen is er voor mij een mijlpaal bereikt!
Al die jaren heb ik met veel plezier aan de baan gewerkt en, mede door jullie reacties, opmerkingen en suggesties, ben ik zeer tevreden met het resultaat. Als vanaf de eerste stappen had ik een idee in mijn hoofd wat ik allemaal op de baan wilde realiseren. En ik kan zeggen dat dat ook allemaal vorm heeft gekregen. Natuurlijk zijn er gedurende de afgelopen jaren steeds nieuwe ideeën bij gekomen, en die hebben gezorgd voor een nog completer resultaat.
Onderstaand een foto-impressie vanaf de start tot heden, die me weer doet realiseren hoeveel hobby uren ik uiteindelijk in deze baan heb gestoken. Oorspronkelijk een 10-jaren plan, maar met wat extra motivatie en een gebrek aan geduld, dus eerder klaar.
Uiteraard komt er ook nog een vervolg met bewegende beelden! Inmiddels zijn de pantofixers (met vertraging) binnengekomen, dus de pantografen kunnen omhoog en dan kan er uitgebreid gereden gaan worden.
En na de voltooiing van Donnerwetter Alm rest er natuurlijk nog maar één belangrijke vraag: "Wat gaat Wico hierna doen?" Nou eerst genieten van de zomer, maar daarna ...
Ik zie graag jullie reacties en suggesties op het forum verschijnen 😊.
Dus: BAAN KLAAR, SPECULEREN MAAR ...
Groeten,
Wico





Wordt vervolgd.