Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Wico's Donnerwetter Alm ... Sankt Tonias Aussichtspunkt

Gestart door Wico vrijdag 02 februari 2018, 20:53:09

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Mooie aanwinsten hoor 👍🏻
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
 8) Nou, ook ik ben niet zo enthousiast over die gekleurde doosjes. >:-D
Ik had liever het Opeltje gezien. :roll: :P 
Maar goed, tis jouw baan, jij bent er blij mee dus veel rij en kijkplezier ermee. O:-D

Dirk-Jan

N.B.
Maar die zwarte MRCE ES 64 F4 in stemmig zwart livrei vind ik dan wel weer heel mooi. B)  :thumbup:
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Mooi spul weer, Wico  :thumbup:
Maarre, de draagwagens hoeven toch niet per se Zwitsers te zijn ?
Ik heb ook een leuk linkje voor je; https://www.modelbouwveendam.nl/index.php?route=product/category&path=64

In afwachting van de presentatie van het Opeltje, een ferma en warme groet uit Limbabwe,
Tony
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Mooie aanwinsten Wico, ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig bij welke aanbieder je ze vandaan hebt(hint hint hint)
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Zowel de wagons als de containers zijn prachtige aanwinsten Wico.
Mooi gedetailleerd zijn de containers erg leuk om naar te kijken en te bewonderen.
De wonderschone zwarte loc die je laat zien heeft een hoog kwijlgehalte bij mij wat een schoonheid zeg. :favorite: 

En de 100 pagina's gehaald op naar de nummer 1 van het forum met de meeste pagina's. :P

Groet Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Citaat van: Wico op vrijdag 03 februari 2023, 18:33:32Wellicht dat jij deze loc bestempelt als een zwarte doos ...
Altijd handig om naast te zitten in een vliegtuig B)  :D
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
 @citaat
Ik ga effe de wijsneus uithangen;
een zwarte doos van een vliegtuig is altijd oranje. :P

Dirk-Jan

Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Citaat van: h0_miessie op vrijdag 03 februari 2023, 20:01:46En de 100 pagina's gehaald op naar de nummer 1 van het forum met de meeste pagina's. :P

Voorlopig is de nummer 1 Peter, die zit op pagina 491. :D
En vandaag gaat het daar over een natte bruine doos, die doos kan daar een stuk slechter tegen dan een oranje doos uit een vliegtuig. >:-D

Dirk-Jan
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Dat wordt dus een fraaie Opel op de HONDERDSTE PAGINA om deze mijlpaal te vieren  :thumbup:
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
die containers van modelspoorfabrikanten zullen waarschijnlijk van dezelfde leverancier komen;

mvg,
Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Mooie containers Wico, ze staan super op deze wagons en als deze zwarte loc er voor staat maakt plaatje wel af ( rijd hier ook rond  :) ).


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
@ Barry,

Ik ben het weer eens met je eens.

@ Dirk-Jan (1),

Smaken verschillen, maar ik ben er zeker blij mee!

@ Tony,

De Zwitserse oorsprong van de draagwagens is slechts een prettige bijkomstigheid, internationaal rijdt alles tegenwoordig door elkaar. Bedankt voor de link, maar Modelbouw Veendam kende ik al. Daar ben ik al eens op bezoek geweest in hun kleine snoepwinkeltje tijdens een vakantie in het noorden :).

@ Sander,

Ik mag hier geen reclame maken, dus de link naar AlieExpress heb ik via PB naar je toegestuurd.

@ Michel,

Die honderd pagina's is zeker een mijlpaal, al streef ik er niet naar om de grootste te worden. Plezier in hobby en forum staat voorop. De zwarte loc is inderdaad een stoer, stevig en sterk model :favorite:.

@ Bas,

Kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur ;).

@ Dirk-Jan (2),

Hé wijsneus ik weet niet of Bas bij zijn reactie de flight recorder in gedachten had 8o.

@ Dirk-Jan (3),

Zeeuwen zijn een bescheiden volkje, ik streef niet naar de nummer 1 positie (behalve bij de wedstrijden met de honden) O:-D.

@ Tony,

We maken er zelfs een Opel special van vandaag ter ere van dit heugelijke feit :P.

@ Michel,

Deze lijken inderdaad sterk op de exemplaren die Märklin zelf ook levert (inclusief pinnetjes aan de onderkant).

@ Peter,

Het is nu een puinhoop op de baan vanwege de bouw van de Kleberklammergipfel. Als dat straks aan kant is, zal ik eens een filmpje maken van deze nieuwe combinatie.

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Haha vergeet ik natuurlijk de beloofde foto's. Wie mij een beetje kent weet dat verzamelen hier snel gaat. Dus even een kleine inhaalslag met wat plaatjes van de Brekina Opel Record P2 Kastenwagen met diverse reclame-uitingen :P .


20230204_111451a.jpg


20230204_111137a.jpg


20230204_111540a.jpg


20230204_111253a.jpg
 
Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Wico,
Prachtige Opels zijn er weer binnen gereden bij je. :thumbup:
Wordt een druk maar vooral gezellig Opel evenement daar op je baan. :)
Al mag de Opel uit de Museumwagon 2023 natuurlijk niet ontbreken met zijn mooie rode kleur.

Groet Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 03 februari 2023, 20:43:37Ik ga effe de wijsneus uithangen;
een zwarte doos van een vliegtuig is altijd oranje. :P
Grappen moet je niet willen uitleggen ;)

Citaat van: Wico op zaterdag 04 februari 2023, 12:14:21Kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur ;).
Goed dat dat er is, anders zou het maar een saaie boel worden :)
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Erg mooi gedetailleerde Ali-containers, Wico!  :thumbup:
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... één is geen
En de Opeltjes mogen er ook zijn! :thumbup:
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
 B) Hee jij daar in Zeeland, dat zijn weer hele mooie Opeltjes die je er bij hebt. B) :thumbup:
Brekina is blij met jou. :D
Ga je ook nog de Museumwagen aanschaffen om dat Opeltje te bemachtigen?
Wordt dan wel een prijzig Opeltje natuurlijk. :roll:
:o) Anders misschien afwachten of Michel het setje koopt, en hem dan bestoken met e-mails om het Opeltje over te nemen.

@ basjuh;
 :o) Doe maar niet. >:-D

Dirk-Jan


Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Hoezo?
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
 @citaat
Ja, duhh.., je hebt het al aangepast, dus ik ook maar. :D

Dirk-Jan
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Smulfactor van pagina 100 = 99%, Wico !
(alles kan altijd beter  O:-D )
Heerlijke karretjes  :favorite:
Onze bakker had er ook zo eentje.

Grtz Tony
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Ik zeg niks Wico, alleen als jij er maar blij mee bent.  ;)
Ja, ik had er ook zo één, een gele. Kan mij niet herinneren later ooit nog een gele auto gekocht te hebben.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Wico,
kan mee beamen prachtige Opels dat je erbij heeft,
nu nog paar sets wagonnetjes erbij voor die Opels en je hebt er een mooie lange trein voor je baan, O:-D
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
@ Michel,

Ja die museum wagon zal ik ook aan moeten schaffen. Enig idee waar je die kunt kopen (anders dan het Märklineum??).

@ Hans,

Zo bied ik voor elk wat wils :).

@ Dirk-Jan,

Die Opel bij de museum wagon mag ik eigenlijk niet missen. Ik zal Michel eens polsen of hij interesse heeft in een goeie deal ;).

@ Tony,

Leuk zijn ze hè die Brekina Opel modelletjes :P. Ik moet hoognodig weer eens naar een beurs want er zijn er nog veeel meer O:-D.

@ Henk,

Jij hebt in je leven heel wat auto's versleten. Bij vrijwel elk model dat ik laat zien lees ik dat je die ook hebt gehad. Al was je wat minder blij met de Opels :o).

@ Benny,

Wat een goed idee :idea:. Nu kan ik op zoek naar die oude autotransporters die al in de jaren 60 bij mijn vader op de baan rondreden. Kan ik dan mooi een historische sleep van maken :D.

Groeten,
Wico           
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Citaat van: Wico op zaterdag 04 februari 2023, 18:06:39Jij hebt in je leven heel wat auto's versleten. Bij vrijwel elk model dat ik laat zien lees ik dat je die ook hebt gehad. Al was je wat minder blij met de Opels :o)

Dat klopt ja. Om één of andere reden wilden die krengen nooit langer dan hooguit twee jaar bij me blijven en soms ook veel korter.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
 :-)  :-)  :-)
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Hoi Wico,

De museumwagon kun je in principe alleen in het museum kopen en soms op de intermodelbouw.
Is de wagon al uit?

Ik ga naar beiden evenementen en kan deze voor jou meenemen als je wilt.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Peter,

Bedankt voor het aanbod, dat stel ik erg op prijs. Ik zie hem al op Ebay staan dus hij zal al te koop zijn.

Ik stuur je even een PB.

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2009

Grüezi midänand!

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Ik heb hem twee weken geleden in het Märklineum gekocht. Dus ja, hij is al te koop.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Citaat van: Silverrails1921 op zaterdag 04 februari 2023, 14:53:26Wico,
kan mee beamen prachtige Opels dat je erbij heeft,
nu nog paar sets wagonnetjes erbij voor die Opels en je hebt er een mooie lange trein voor je baan, O:-D

En natuurlijk ga ik dan gelijk op zoek naar een geschikte autotransporter voor de Opeltjes :P. En natuurlijk is die te vinden in de vorm van de Roco 66730: in Zwitserland geregistreerde S.T.F.A. wagen type Offs60 uit periode III. En natuurlijk wordt die toevallig op een Spaanse Marktplaats voordelig aangeboden. En natuurlijk gaat hij nu maandag op de post richting Donnerwetter :).

Offs60.jpg

Op de foto de bruine DB uitvoering, in de toekomst in SBB grijs te bewonderen in Donnerwetter.

Groeten,
Wico 
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
En natuurlijk is Wico dan zo blij als een pas geboren baby. En natuurlijk moet Henk daar weer een opmerking over maken.  :P  ;)
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
 @citaat  @citaat Wat een prachtige foto van de toekomstige aanwinst, Wico :thumbup:
En natuurlijk gefeliciteerd daarmee alvast :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
@ Henk,

Blij ben ik zeker, al is het nog even afwachten tot de wagen hier wordt afgeleverd.

@ Erik,

Ik zag nog een hele mooie en toepasselijke foto op internet voorbijkomen. Weliswaar de DB uitvoering, maar wel met Opels :). Ik moest twee keer kijken dat dit een spoor 1 model is van KM-1.de.

einebeladungmitautomobilmodellenhierunsereopelp1istaufbeidenebenenmglich.jpg

Groeten,
Wico   
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
 @citaat

Wico,
dat zijn leuke mooie wagonnetjes,
als die bij jouw rondrijden, het zal prachtig zijn over de sporen!
ik zie het al rijden bij jouw in mijn dreams,  :)
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Dat gaat straks een leuk sleepje opleveren wat door Donnerwetter heen gaat rijden. :)

Groet Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hi ha honderd
@ Benny,

Nogmaals dank voor het briljante idee! Zo kan ik de twee werelden van auto's en treinen mooi combineren. Ik heb maar één zo'n wagon kunnen vinden, maar ik hou mijn ogen open zodat er in de toekomst nog minimaal eentje bij komt. Ze kunnen mooi in de goederensleep achter de stoomloc mee rijden (even gecheckt maar die reden tot diep in de jaren zestig, dus dat past prima :)).

@ Michel,

Zeker weten en periode III dus kunnen nog achter de stoomlocs of de groene Ae 6/6. Laden en lossen op het historisch emplacement ;).

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Ik hoor het al een beetje rommelen in het hoge noorden: "Wordt er nog wel wat aan de scenery gedaan, want de Kleberklammergipfel moet wel een keer af". Nou had ik letterlijk en figuurlijk de zakken vol van alle rommel die hakken en snijden in PIR schuim oplevert. Dus vandaar even een intermezzo met nieuwe wagons en containers, nieuwe automodelletjes en een nieuwe autotransporter.

Maar ondertussen ook lekker aan de keukentafel gewerkt aan de opzet van de lawinegalerij. Nu had ik eerst gedacht met vierkante pilaren te werken, maar ik zag bij Bad Dirksheim van @Dirk59 zo'n mooi voorbeeld, dat ik ook heb gekozen voor ronde exemplaren. De eerste losse delen even proefgeplaatst voor het zicht.

20230205_113700a.jpg

20230205_113724a.jpg

En dit weekend de stoute schoenen aangetrokken en weer met het stanley mes en PIR plaat aan de slag. Nu had ik jullie al een voorproefje van de steile wand laten zien. Maar het echte werk moest nog komen ;). Komende week dit deel nog wat bijwerken op de naden en in de grijze basisverf zetten. Het achterste (gladde) deel van de PIR plaat verdwijnt straks uit het zicht, want daar begint de helling als verbinding naar de lange rechterzijde van de baan.

20230205_114159a.jpg

Nu de (grote) delen voor de Kleberklammergipfel zover klaar zijn kunnen die tijdelijk aan de kant, want eerst komen nu de bovenleiding, ballast en tunnelportalen aan de stationzijde aan de beurt. Als die klaar zijn kunnen de bergdelen definitief worden geplaatst. Alles bij elkaar levert het nog wel een aardige bult piep en pir schuim op :).

                                                              20230205_115010a.jpg
Groeten,
Wico         
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Citaat van: Wico op zondag 05 februari 2023, 18:30:13Ik hoor het al een beetje rommelen in het hoge noorden: "Wordt er nog wel wat aan de scenery gedaan, want de Kleberklammergipfel moet wel een keer af"

Zo komen er wel meer uitspraken uit het Noorden. Maar daar gaan we het maar niet over hebben. Al met al wat in jouw gedachten zit, is er nu wel fantastisch mooi uitgekomen! Inderdaad 'complimenten' met deze opzet. Vooral hoe jj die 'lawine-opzet' bij elkaar hebt weten te zetten. Dat zal op de totale baan ook een aandachtspunt blijven. Heel mooi! "Petje af", of wel uitstekend gedaan, Wico!
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Dit wordt echt heel mooi 🤩
Ik zeg goed bezig hoor 👊🏻
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
wow, fameus stuk berg  :favorite:, dat kom t helemaal goed;

en knap dat je op een zwart-wit foto ziet dat een wagon bruin is ;);

mvg,
Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Prachtige vorderingen Wico.
Zeker de lawinegalerij a la Dirk stijl mag er wezen en is ondanks de grote van de bergwand toch de blikvanger voor mij.

Groet Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Citaat van: Wico op zondag 05 februari 2023, 18:30:13Ik hoor het al een beetje rommelen in het hoge noorden
:o) Ik was het niet, ik woon in het Noordwesten.
Ik meld het maar even voor dat men denk dat ik ermee te maken had, ik zou namelijk niet durven u op te jagen. O:-D  :D

Citaat van: ramdani op zondag 05 februari 2023, 19:40:23en knap dat je op een zwart-wit foto ziet dat een wagon bruin is ;);
:-) Daar dacht ik ook al aan, die Wico ziet dingen die er niet zijn. :D

Maar effe over uw galerij met ronde zuilen; ik vind het wel wat. :thumbup:
Hoewel vierkant moderner oogt en dat past wel meer bij de aanblik van de baan. Maar ja, dat is maar een mening. :roll:

Suc6 met de verdere werkzaamheden en vooral met de bovenleiding, dat is altijd een secuur klusje. 8)

Dirk-Jan
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Dag Wico.

Oef, da's een mooie galerij  :thumbup:  :thumbup:
Zeker net zo fraai en strak als die van Dirk!

Groeten,

Erik.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Die lawinegalerij is een dankbare klus, Wico.
Daar trekt straks je oog meteen naar toe en zal van de tunnelingangen afleiden. Win win dus  :) !
Betekent wel, dat je extra je best moet doen  :D
Maak je voor de galerij nog (aflopende) rotsen ?

Grtz Tony
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
@ Gerard,

Sommige Friese spreuken zijn wereldberoemd in heel Nederland. Soms slaan ze ook op de bouw van mijn baan :-).

Tegeltje-It-Giet-Oan.jpg 

@ Barry,

Complimenten geven altijd weer energie om op de ingeslagen weg door te gaan!

@ Michel (Ramdani),

Het is ook een grote spiraal die uit het zicht moet verdwijnen, maar stukje bij beetje gaat het lukken ;).

Die autotransporters in DB uitvoering reden in de jaren zestig al bij mijn vader op zijn Fleischmann baan. Als kind heb ik ze dus al in kleur gezien :P.

@ Michel (H0-miessie),

Eigenlijk ben ik niet zo handig met zagen en hout, maar dit is wel aardig gelukt ;).

@ Dirk-Jan,

"Daar dacht ik ook al aan, die Wico ziet dingen die er niet zijn.". Dat zegt mijn vrouw ook altijd als ik geld uitgeef terwijl het hobbypotje al leeg is >:-D.

@ Erik,

Ik vind die van Dirk mooier, maar ben tot zover tevreden met mijn eigen bouwsel (ook een kwestie van je eigen grenzen kennen :P).

@ Tony,

Ik doe natuurlijk altijd mijn best, maar het lukt niet altijd 8o. Yep, de voorgrond moet ik nog schuin wegsnijden en dan invullen met rots, groen en (zeer selectief) bomen. Het grappige is dat het afval van al het hak en breekwerk weer gratis rotsblokken oplevert die elders bij de scenery kunnen worden gebruikt. 

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Je bent lekker op dreef met de bergen in Donnerwerter, ze zien er goed uit. Die bergkunst moet ik nog onder de knie zien te krijgen 🤔.
De lawinegalerij die je aan het creëren bent wordt straks zeker een mooie blikvanger in de bergwand 👍🏻.

Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Dirk,

Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen. Jouw lawinegalerij gaf mij inspiratie om er zelf ook wat moois van te maken. En de bergkunst is vooral een kwestie van een goed stanley mes en niet bang zijn. De natuur is vaak grillig en gaat verder dan onze eigen fantasie. Het kan dus eigenlijk nooit fout gaan ;).

Groeten,
Wico     
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Fantastisch mooi Wico. Daar wordt menig hobbyist jaloers op.

De echte kunst van dergelijke bergen maken is tijdig op te houden met dat goede Stanley mes.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Henk,

Als er bloed vloeit had je eerder op moeten houden >:-D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... weer verder met de Kleberklammergipfel
Gaat vast wel wat worden.
Beetje opleuken met afwateringbuisjes, hekjes enz. en in de juiste kleur.

Kwam deze nog tegen.
Bron www.dreamstime.com

safety-gallery-anti-landslides-avalanches-32896734.jpg