Na een (grotendeels) verregend weekend met de honden in Duitsland, vandaag eindelijk tijd om alle reacties door te nemen op de mini-gastendag in Donnerwetter Alm. Leuk om zoveel positieve response te krijgen op een zondermeer geslaagde dag. Nogmaals dank aan Erik en Frank voor de sprankelende attentie, het meegebrachte materieel, de gezelligheid en het nagenieten met de foto's en filmpjes

. Hier en daar nog een reactie van mijn kant:
De gastvrijheid hier gaat ver, maar zoals jullie al hebben kunnen lezen hebben de heren op de terugweg een tussenstop gemaakt bij "De Chinese Muur". Waar ze precies zijn beland weten ze zelf niet, en ik kan het ook niet vertellen want in Brabant zijn er al minimaal drie restaurants met die naam. De gerechten zien er overigens wel heel smakelijk uit, al is het niet mijn persoonlijke voorkeur.
Volgens mij zitten de Zwitsers niet te wachten op een invasie vanuit Oostenrijk. Dus Laurent geen hard feelings, maar eerst volgend jaar het "vergeten" materieel van Frank maar eens op de baan zetten. Zijn krat zat aardig vol met heel veel moois, maar de dag was simpelweg te kort om het allemaal uit te pakken. En Frank heeft trouwens een beetje van het SBB-21 virus opgelopen, dus we weet komt er straks het nodige ÖBB materieel in het verkoophoekje

.
En waarom heet een bolus nou eigenlijk een bolus? Nou dat is heel simpel omdat hij verdacht veel op een bolus (die andere dus) lijkt. Gelukkig is deze heel wat smakelijker en via Barry weten jullie nu ook waar je de lekkerste kunt kopen. Maar zoals ze hier zeggen dan moet je wel naar de "overkant", want dat ligt zowat in België. Maar een goede bolus is niet te versmaden. En Barry je uitnodiging kan ik natuurlijk niet afslaan, dus ook jij bent van harte welkom

. Moet je alleen even een paar maanden geduld hebben want er kan weinig tot niet gereden worden omdat ik nu met het aanleggen van het stationsgebied ga beginnen.
En tenslotte die ongewenste gast met haar beruchte "allez opi omi" bord. Omdat de kleinkinderen mij ook opi noemen, zijn daar hier al de nodige grappen over gemaakt.
Maar ik heb haar met de vliegenmepper onschadelijk gemaakt, dus van die dame hebben we geen last meer

.
Groeten,
Wico