@ Peter,
Mijn opa zei vroeger al : "Wie wat bewaart, die heeft wat!".
@ Bas,
Het is ter compensatie van de (laatste?) dikke benzine auto die ik begin dit jaar heb gekocht
.
@ Cees,
Mooi laten liggen op zolder, eens komt ook voor jou die dag dat ze van pas komen!
@ Dirk-Jan,
Gelukkig zat ik maar met één hand vast en kon ik me met mijn andere hand losmaken. De huisarts waarschuwde wel voor PTSS (Post Traumatic Staple Syndrom). De beste remedie is om zo snel mogelijk het nietpistool weer te gaan gebruiken.
Dat advies ga ik vandaag gelijk opvolgen. Hopelijk helpt het om erger te voorkomen
.
@ Gerard,
Als ik nu naar buiten kijk, zie ik dat mijn straatje nog steeds helemaal nat is. Ergo ook vandaag lekker binnen verder werken aan de baan
.
@ Michel,
Gelukkig konden we ons huisje verzetten naar oktober (nieuwe - voorlopige - datum voor het EK met onze honden). Nu maar hopen dat het dan wel door gaat. De valbescherming hoop ik nooit nodig te hebben, maar we hebben allemaal wel eens zo'n ongelukje meegemaakt
. En op een kapotte loc of wagons zit niemand te wachten, want dat zijn toch dure euro's.
@ Frank,
Ik kreeg gisteren nog een bekeuring in de bus voor te hard rijden (100+ blijft hachelijk), dus met mij valt het wel mee hoor
. Op mijn oude baan had ik een ICE die ik met hoge snelheid liet rijden, maar eerlijk gezegd vond ik dat geen gezicht. Ik zie liever een goederentrein met gepaste snelheid voorbij komen, zodat ik kan genieten van al het fraais dat voorbij komt.
Groeten,
Wico