Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Wico's Donnerwetter Alm ... Sankt Tonias Aussichtspunkt

Gestart door Wico vrijdag 02 februari 2018, 20:53:09

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vakantiegeld
Mooie aanwinsten Wico, NME: topkwalteit. :thumbup:

Citaat van: GWS op dinsdag 28 mei 2019, 06:19:53

Ja, en dan de prijs! Dat is niet voor een ieder weggelegd.


Wat raar, hoezo niet?
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vakantiegeld
 @citaat
Inderdaad het gene Ben Typt klopt als ik die wil kopen dan koop ik die ook die mooie wagons.

En Wico
Je mag er trots op zijn hoor, zijn erg mooi wagons hoeveel wil je er totaal aankopen
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vakantiegeld
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vakantiegeld
@ Peter,

Bedankt! Bij mijn vorige baas werd het vakantiegeld inderdaad iedere maand uitbetaald; maar dan was het bedrag ook veel lager O:-D.

@ Tony,

Ik ben een beetje ongeduldig, dus vijf wagons in één keer vond ik de beste optie >:-D. En een vakantiereisje zit er ook aan te komen, dus geen zorgen :D.

@ Dirk-Jan,

Bedankt! Het blijft voorlopig bij deze vijf; dan hou ik ook nog wat centjes over voor andere leuke dingen :P.

@ Michel,

Ze zijn inderdaad heel erg mooi, en minstens zo belangrijk: ze rijden heel soepel op de c-rails, ook in een sleep met Märklin en/of Roco wagons.

@ Gerard,

NME is inderdaad iets duurder, maar ik vind het materieel zeker zijn geld waard! Trouwens: voor de prijs van een gouden krokodil kun je heel wat wagons kopen :O.

@ Henk,

Gewoon zoeken naar een mooie aanbieding + wat extra korting als vaste klant, dan kom je al een heel eind 8o. Filmpje volgt als de sleep kompleet is.

@ Ben,

Topkwaliteit => helemaal mee eens :thumbup:. En gefeliciteerd: reactie # 1.000 in dit topic :warning:.

@ Peter(ke),

Het wordt uiteindelijk een sleep met verschillende typen wagons. Totaal worden het veertien wagons, maar het blijft dus bij deze vijf staubsilowagens.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Onder het genot van een Belgisch biertje op de markt in Antwerpen, werden vorig jaar snode plannen gesmeed om mijn nieuwe auto eens goed in te rijden. Het idee werd geboren om een keer treinen te gaan spotten in Zwitserland. Dit weekend was het dan eindelijk zo ver en reden Michel (H0_miessie) en ondergetekende richting de Alpen. Het werd een fantastisch weekend, waarbij vele fraaie Zwitserse locs op de gevoelige plaat werden vastgelegd. Gespot werd op de stations van Basel, Luzern en Flüelen.

Ook brachten we een kort bezoek aan Erstfeld waar we werden getrakteerd op een aantal fraaie historische locs.

Er komt nog een apart grootspoor topic met meer beelden en video's, maar ik wilde toch alvast een eerste impressie geven. Veel kijkplezier :P.

Deel 1: Basel :)

Groeten,
Wico   
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Deel 2: Flüelen & Gotthard basis tunnel :D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Deel 3: Erstfeld & Luzern :P
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Mooie foto's.  Zie er wel een paar tussen die ik mooier vindt dan de nieuwe gevallen.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland

Spotten is prima gelukt, Wico & Mies  :thumbup:

Staat alleen een wat vreemde Duitser zonder buffers tussen de foto's  :?

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
@ Tony II,

Bedankt! We hebben alles op de foto gezet wat voor de lens kwam :D.

@ Tony,

Wij waren zelf ook zeer tevreden; het smaakt naar meer :P. De dikke Duitser vervangen door een meer gepast plaatje; voorkomt verder commentaar >:-D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
 @citaat

Een lege tunnel

Heb je ons iets te vertellen??
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
 @citaat Die Duitser is in de tunnel geparkeerd  :-)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Hoi Wico,

Prima manier om je auto uit te proberen  :)

Maar ook je fototoestel, de loc,s staan prachtig op de foto  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsmsn

Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Hoi Wico en Michel,

Dat moet een super mooi weekend zijn geweest. Mooi weer en erg mooie foto's.

Maar voor Michel weer iets minder mooi, nu weet hij zo helemaal niet meer welke lok er wordt aangeschaft. >:-D >:-D

Ben benieuwd naar de overige foto's en filmpjes.

M.vr.gr. Erwin
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
-WICO & MICHEL,
Waar een gesprek over een auto al niet toe kan leiden! Maar 'die foto's' zijn in elk geval doorslaggevend. Wat een "beauty's"! Met het fantastische mooie weer komen die op de 1e plaats te staan. Ja, ja, die worden bewaard en opgeslagen. Wat een 'belevenis'! Dank voor deze 'productie'!  8)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Prachtig uitstapje en zeer fraaie foto's.

Groeten,
Jelmer
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
 B) Prachtige foto´s hebben jullie daar gemaakt. :thumbup:
Die Zwitsers hebben een mooi divers geheel van uiteenlopende soorten loks, leuk, leuk en leuk. :)
Is het uittesten van de auto goed gelukt? Op topsnelheid de autobhanen afgerost? :D
Wat voor auto is dat eigenlijk, een Lada V8 of V12? :o)

Dirk-Jan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
@ Tony II,

Er is licht aan het einde van de tunnel :important:.

@ Tony,

Die SBB jongens zijn vrij streng, dus auto's worden daar niet toegelaten ;).

@ Peter,

De foto's zijn gewoon genomen met mijn Samsung S9; het zonnige weer en de heldere lucht doen de rest :P

@ Erwin,

Het was zonder meer een geslaagd weekend. En over Michel maak ik me geen zorgen, die koopt alleen nog maar Zwitsers materieel :D.

Michel heeft een apart topic gemaakt waar je nog veel meer foto's en video's kunt vinden.

@ Gerard,

De auto was een mooi excuus om deze trip te verantwoorden O:-D. Het was inderdaad prachtig mooi weer en we hebben veel gezien!

@ Jelmer,

Bedankt voor de complimenten; het uitstapje kan ik iedereen aanbevelen :thumbup:.

@ Dirk-Jan,
Wij vonden het ook leuk, leuk en erg leuk. Auto heeft het prima gedaan, maar we zijn geen 18 meer dus scheuren zat er niet in :O. Mijn auto is een bescheiden VW V4 :offtopic:.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Schitterende foto?s Wico, ook geluk dat ze net die Ae 6/6 even buiten moesten parkeren! Die grijze 446 (Re4/4 IV) daarvan wordt dit jaar een nieuw model van marklin uitgebracht?
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Hoi Frank,

Dat was inderdaad pure mazzel, maar wij waren er ontzettend blij mee om die machtige oude machines voorbij te zien komen! Ze werden alle drie omgereden naar een ander spoor en verdwenen vervolgens één voor één in de lokloods, waarna de deuren dichtgingen en de boel op slot ging. Waren we een half uur later gekomen, hadden we niets gezien.

Die grijze 446 (Re 4/4 IV) is inderdaad het model dat Märklin aangekondigd heeft voor 2019.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Treinspotten Zwitserland
Citaat van: Wico op dinsdag 04 juni 2019, 19:16:25
Mijn auto is een bescheiden VW V4
:) Ja, maar dat is een hele mooie volksautomobiel die u daar heeft. B)
En u weet, met een V4 heb je altijd veel plezier. O:-D
En toch een lekkere ruime auto, die Miessie is nou niet bepaald een klein jochie meer. :-)

Dirk-Jan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Vorige week heb ik deze fraaie SBB Re 460 gespot in Zwitserland, en deze week heeft Märklin hem al in model uitgebracht. Dat noem ik nog eens service :P.

Je snapt dat de bestelling inmiddels de deur uit is; wordt binnenkort vervolgd dus ...  :D



Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
-Wico,
Waar zo'n weekend' al niet toe kan leiden. Ja, ja, jij laat er geen gras over groeien! Dat zal 'wis en waarachtig' echt een trekpleister worden in "Donnerwetter"! Is weer een hele mooie lok erbij!
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en dat 'hij' maar vele kilometertjes mag gaan rijden.  :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
De voorpret is al begonnen Wico, het wordt wel een duur weekendje zo  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
@ Gerard,

Bedankt! Het gras groeit al hard genoeg in de tuin, dus regelmatig maaien is het devies ;).

@ Peter,

In Zwitserland zelf heb ik geen loc of wagon gekocht, dus er waren nog wat vakantie euro's "over" O:-D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Wico

Als je zo blijft doorgaan, moet er straks een paal in jullie woonkamer staan voor het gewicht van je treintafel en locs en wagons.  >:-D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Deze prachtige loc zal weer een pareltje op je baan zijn naast alle andere pareltjes die er rond rijden. :)
Gisteren deze fraaie loc bekeken toen iemand gisteren bij mij langskwam om hem te laten zien en ja het model is net zo mooi als de grote uitvoering die wij zagen in Füelen en Luzern. :)
Ik wacht nog heel eventjes met bestellen / kopen eerst de bovenleidingsspullen bij elkaar sprokkelen anders komt er geen eind aan. :P

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Wat we ook nog tegenkwamen in Zwitserland was de Gotthard Panorama Express. In ons reisverslag heeft Michel al uitgebreid verteld over de enthousiaste conducteur die ons de coupés heeft laten zien, en ons verraste met diverse goodies.

De betreffende loc en bijbehorende wagons had ik vorig jaar al aangeschaft, dus ook daarvan kan ik een realistische samenstelling op video vastleggen!

Groeten,
Wico 
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... SBB Re 460 SEV
Ook hier in Michelstadt komt in de toekomst de Gotthard Panorama Express te rijden en dan in de samenstelling die wij zagen staan in Füelen. :P
Als ik hem dan zie langs rijden zullen meteen de herinneringen weer naar bovenkomen van dat schitterende weekend.

Groet Michel 
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Met deze hobby zit je nooit verlegen om een kadootje voor vaderdag :D. Vandaag dus drie mooie wagons rijker, die een plekje krijgen in de nieuwe sleep in wording.

Eén wagon van mijn lieve kinderen :favorite:, één wagon van mijn lieve vrouw :favorite: en één wagon van mezelf :P.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Mooi cadeautje en mooie wagons  :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
 B) Ik vind die ene van je lieve kinderen het mooist. O:-D

Dirk-Jan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
-WICO,
Jouw "Vaderdag" kan nooit meer stuk met zulke mooie wagons van jouw "dierbaren"! De herinnering aan deze dag zal diep in jouw geheugen blijven staan, mag ik aannemen. Maar die sleep is nog lang niet compleet! Ja, natuurlijk komen er nog meer wagonnetjes bij in dezelfde 'maat'! Maar ik doel op iets heel anders! Dat 'raadsel' wordt zeker door jou opgelost!
Geweldige start van jouw "Vaderdag" en laat ze maar heerlijk 'hun' rondjes draaien op "Donnerwetter"! Suk6 en veel plezier!
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Hoi Wico,

Jij bent goed in de watten gelegd,  prachtige wagons.

Ik ben zelf nog in afwachting,  mijn dochters komen straks langs voor vaderdag.

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
@ Johan,

Bedankt en ik ben het helemaal met je eens!

@ Dirk-Jan,

Dat heb je goed gezien; maar die van mijn vrouw vind ik ook heel mooi (je weet nooit of ze meeleest O:-D).

@ Gerard,

Kinderen opvoeden is hard werken, dus deze blijk van waardering wordt zeer zeker op prijs gesteld :D. Donnerwetter bestaat nog slechts uit schaduwstations en spiraal, dus de rondjes blijven nog beperkt.

Op zolder ligt een vloerbaantje voor mijn kleindochter, dat is een mooi alternatief om mijn treinen toch af en toe te laten rijden :P.

@ Peter,

Op tijd het juiste artikelnummer doorgeven en dan komt het helemaal goed :thumbup:. Ik ben er weer erg blij mee. Ik wens jou ook een fijne vaderdag (en mooie kado's) toe!

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Mooie cadeau's en dito wagens..
maar vanwaar de Roco koppelingen ?
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Hallo Wim,

Bedankt! Ik rijd met wagons van diverse merken: Märklin, Trix, Roco, Rocky-Rail, Kombimodell, Lilliput en NME. Daarom vervang ik al mijn koppelingen door Fleischmann Profi koppelingen (geen Roco dus ?). Groot voordeel is dat je heel eenvoudig een wagon uit een sleep kunt halen. Vooral in de schaduwstations is dat een voordeel. Deze koppelingen schijnen niet erg geschikt voor het rangeerbedrijf, maar rangeren doe ik niet.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Mooi spul weer, Wico  :thumbup:

Die Fleischmann koppelingen begrijp ik wel, die zijn super (handig).
Maarre, jij bent je eigen vader toch niet ?  8o
Al snap ik het wel hoor  :D

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Prachtige vaderdag cadeaus heb je gekregen. :) :thumbup:
Komen deze prachtige wagons in een bestaande sleep te rijden of zijn ze het begin van een nieuwe mooie sleep ?
Heel veel rijplezier toegewenst met deze wagons.

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
@ Tony,

Ik ben jaren terug begonnen met deze koppelingen toen Märklin en Roco niet echt lekker samengingen en een sleep op een helling steeds los raakte. Sind die tijd heb ik al heel wat doosjes met koppelingen versleten :).

En nee, ik ben niet mijn vader want die heeft een Jan van Haasteren puzzle gekregen, inmiddels een jaarlijkse traditie (hij is ondertussen de 90 gepasseerd ;)).

@ Michel,

Dank je, ik ben er ook erg blij mee. Deze wagons zijn een uitbreiding op de sleep waarin ook de nieuwe NME wagons een plek krijgen. Die is nu ook compleet, dus kan binnenkort op video getoond worden :P.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Mooie wagons Wico helaas brengt M te veel moois op de markt heb hier ook nog mooie wagons op de plank liggen moet ze dringend eens uitpakken en foto's maken
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Vaderdag
Peter(ke),

Het wordt pas echt gevaarlijk als je ook bij andere merken gaat kijken, daar is nog veel meer moois te vinden :O. Ik ben in afwachting van mijn eerste Piko loc (railCare).

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Deze week is de nieuwe Märklin 39467 SBB Re 460 "100 Jahre SEV" door de koerier bezorgd. Zoals eerder vermeld hebben Michel en ik deze fraaie loc meerdere keren in Zwitserland voorbij zien komen, dus hij mocht niet ontbreken in mijn verzameling :P.



Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Ook gelijk op beeld vastgelegd: de nieuwe sleep met o.a. de mooie ChemOil wagons die ik voor Vaderdag heb gekregen :D.



Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Drie keer is scheepsrecht. Beide slepen nogmaals in beeld, met wat detail opnamen van de Gotthard Panorama Express. Deze had ik al in mijn bezit, maar ook gespot in Flüelen. De samenstelling is conform het voorbeeld in grootspoor :). Veel kijkplezier.



Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Nou Wico, dat is niet mis !
Kan me voorstellen dat die loc niet mocht ontbreken. Past er uitstekend voor :P
En zo'n gemixte sleep heeft mag er ook wezen.

Je had ook eens vanuit de zoldertrap kunnen filmen, trouwens.
Hoef je niet over de grond te kruipen.

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Wico,
Prachtige filmpjes van de aanwinsten laat je zien. :) :thumbup:
De witte Re 460 staat hier ook op de verlanglijst want hij is wel erg mooi en ook omdat wij je schreef het zelf al hem in het echt gezien hebben.
Ook de Gotthard Panorama Express trein gaat hier zeker komen nou helemaal nu ik jouw sleep heb zien rijden. :P
Veel rijplezier met het rijden van deze prachtige slepen toegewenst. :thumbup:

Groet Michel

Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
WICO,
Aan - wat jij zegt: "Veel kijkplezier" - dat had ik al direct bij plaatsing op YT opgemerkt. Maar nu staat het ook op het forum! Hoe langer de film, hoe meer plezier je hebt tijdens het rijden op de baan. Weliswaar op zolder en niet op Donnerwetter Alm, maar al met al rijdt jij en dat mag je met plezier delen. Het is wederom "Fantastisch"! "WOW!". Wat is dat Zwitserse treinmateriaal toch mooi! Nu alleen nog kijken over twee jaar met al die scenery! Dan komen er pas lange films met al die lange slepen! Ja, en dan nu alleen maar wachten op "lange tijden"!
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Wico

Al goed had ik borrelnootjes bij de hand  :-) die slepen kunnen hier ook mooi rijden heb net een uitbreiding gedaan dus plek genoeg hier.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe filmpjes!
@ Tony,

Bedankt voor de complimenten en de tip :thumbup:. Ga ik zeker eens uitproberen .

@ Michel,

Als ze ook bij jou rijden kom ik zeker een keer kijken. Lijkt me een mooi gezicht in je grote spiraal :P. Fijne vakantie en groeten aan Karin!

@ Gerard,

Ik hou de filmpjes voor nu kort en krachtig. Wat je al schrijft, als straks de baan één of twee stappen verder is, kan ik uitgebreider en mooier filmen. Wat in het vat zit ...

@ Peter(ke),

Je niet verslikken hoor op je trouwdag :?. Zo een paar meter extra komt zeker van pas :).

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Al het goede komt in drieën
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Al het goede komt in drieën
Nog maar net bekomen van de nieuwe Märklin SBB Re 460, stond de postbode vanmiddag al weer aan de deur. Zoals de trouwe volgers weten heb ik enige tijd geleden een Piko Vectron (97796)  besteld in railCare kleuren; deze loc maakt mijn COOP sleep compleet. Toen ik die een paar weken terug bestelde, zag ik nog een heul heul heul mooie loc. Om verzendkosten te besparen heb ik toen ook gelijk de Piko Vectron (97794) in SBB/Hupac uitvoering besteld O:-D.

Beide locs zijn voorzien van MFX decoder, dus hup op de baan en draaien maar :D. Foto's heb ik even van internet geplukt. Zo heb ik er in één week tijd dus drie locs bij.

Voorlopig gaan de bestellingen nu maar even op een laag pitje, want het hobby budget is zwaar overschreden :O.

Groeten,
Wico