@ Peter,
Net als jij hou ik van geordend werken. De rails lag tot nu toe in diverse dozen door elkaar; dit werkt veel prettiger. Het materiaal is inderdaad "eye candy". Misschien niet slim om dat nu tijdens de bouw allemaal al op de rails te zetten, maar ik kon het niet laten. Daarbij vormt het ook een stimulans om door te bouwen, zodat het straks echt fraaie rondjes kan rijden.
@ Gerard,
Ik bouw inderdaad rustig verder, ook al is het geen aangenomen werk. Het is toch wel prettig om voortgang te blijven maken, want er valt nog veel te doen. Zoals gezegd wil ik de spiraal in april zover klaar hebben.
@ Bas,
Ik vroeg me al af wie er als eerste op deze manier zou reageren; ik kon me niet voorstellen dat ik de enige was met die associatie. Jij bent de glorieuze winnaar (helaas geen trofee)
.
@ Michel,
Ik heb mijn voorraad rails nog eens gecheckt met wat er nodig is voor mijn baanplan, blijkt dat ik zeker nog honderd rechte 24172 tekort kom
. Ik kan dus weer op zoek naar een voordelige partij rails.
@ Tony,
Nee, alles gaat stofvrij onder plastic en in september halen we dat er pas weer af. Met een natte koele zomer groet het gras alleen maar harder, dus nog meer werk. Buiten dat zijn we straks vrijwel ieder weekend met de camper en de honden op stap naar diverse renbanen door het hele land; ook Limburg (Venlo) staat op de planning
. Ik zal af en toe vast nog wel wat materieel aanschaffen, dus een update zo af en toe zit er wel in
.
@ Erwin,
Bedankt voor de complimenten! Nog niet op de foto: de doos met alle (engelse) wissels en kruisingen want die hoeven natuurlijk niet geknipt. En zoals al gezegd, ik heb zeker nog 100 extra rails nodig om te kunnen bouwen wat in mijn hoofd zit. Maar dat wordt pas in het najaar, dus alle tijd om iets van mijn gading te vinden.
@ Tony II,
Het is inderdaad een aardige stapel zo alles bij elkaar. In totaliteit wordt het straks zo'n 350 strekkende meter rails; inmiddels ligt er een kleine 200 meter in de schaduwstations en spiraal. Ik hoef me inderdaad niet te vervelen
.
Groeten,
Wico