@ Peter,
Het was zeker leuk om samen op pad te zijn! Uiteraard rijdt de SBB Cargo Mak hier ook rond, maar hij past eigenlijk op elke baan in die fraaie rood/wit/blauwe kleurstelling
.
@ Dirk-Jan,
Het ergste is dat ik daadwerkelijk al de vouchers had gekocht voor de volledige tocht naar het dal in drie etappes met de kabelbaan. Maar zoonlief zag de wachtrijen voor de eerste gondel en kwam met het idee om dan maar het eerste stuk bergaf te gaan lopen. Hij traint momenteel voor de halve triathlon en ik ben vooral van het sport kijken, dus je snapt dat we beiden die bergwandeling anders beleefd hebben
.
@ Freek,
Geen idee of dat een afwijkende koppeling is, hij is in elk geval wel anders dan een standaard Märklin koppeling
.
@ Gerard,
Ik denk ook zeker niet dat dit het laatste reisje die kant op is geweest. Het is elke keer weer een plezier om daar terug te komen. Maar daar weet jij natuurlijk alles van.
@ Erik,
Het was een plezier om de foto's te delen, al moest je even door het eerste deel heen klikken met al die foeilelijke moderne gedrochten
. Ter compensatie deze foto (haha zie nu pas dat mijn zoon er ook op staat).
@ Ernst,
Zwitserland een mooi land? Daar kan ik alleen maar volmondig ja op zeggen!
@ Sander,
De bergen, de natuur en het uitzicht maken het bijzonder, foto's maken is dan slechts een kwestie van klikken. Deze speciaal voor jou (ik kwam trouwens ogen te kort voor het aantal Lamborghini's, Ferrari's en dikke Porsches die we op de Furkapas tegen zijn gekomen).
@ Robin,
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze wagens in 2023 in gebruik zijn genomen. Ritje naar de top duurt nu een klein half uurtje (met tussenstop).
@ Bas,
We hadden prachtig weer en dat zie je terug op de foto's!
@ Michel,
Ja mooie herinneringen al was het dit keer minder druk met treinen (en mijn zoon had minder geduld om ze op de foto te zetten). Zwitserland blijft een prachtige bestemming, dus niet jaloers worden maar gewoon (nog) een keer met Karin die kant op gaan.
Groeten,
Wico