@ Gerard,
Het was ook al weer even geleden dat de treinen zo uitgebreid hadden gereden, want ik was druk met de scenery. En dan heb ik weinig rust totdat het (betreffende deel) af is. En nu de treinen hebben gereden is het hoofd weer fris om de Kleberklammergipfel aan te pakken.
@ Dirk,
Ik hoop dat de resolutie op de tv ook nog te verteren is. Ik kwam er achter dat de instelling op mijn camera/telefoon niet meer goed stond. Volgende keer (nog) beter
.
@ Wilko,
Ik vind het zelf ook wel een mooie selectie van rijdend materieel. Gelukkig staat er nog meer in de schaduwstations, dus er kan nog een vervolg op gegeven worden.
@ Tom,
Het wachten is inderdaad een combinatie van lange blokken en lange treinen (twee tot vier meter). Bij intensiever verkeer leidt dat "automatisch" tot langere wachttijden. Daarbij wil ik ook geen treinen half in/uit een tunnel stil hebben staan, dus stopt die trein al voor de (nu nog vaak denkbeeldige) tunnelingang. Pas als de tunnel/spiraal een trein volledig kan afhandelen wordt die dus vrij gegeven. Het optrekken/afremmen had ik al eerder gemeld, dat is nu nog vaak "analoog" aan/uit. Die fine tuning staat nog op de to do lijst (maar achter de scenery bouw activiteiten).
@ Dirk-Jan,
De alm ligt op de Kleberklammergipfel en die bergweide is nu af. De berg zelf wordt de volgende stap (maar dat wist je natuurlijk al
). Dus effe rustig nu en afwachten tot de volgende update
.
Groeten,
Wico