Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Wico's Donnerwetter Alm ... Sankt Tonias Aussichtspunkt

Gestart door Wico vrijdag 02 februari 2018, 20:53:09

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Dat is een mooie aanzet, Wico !

Heb je ook overwogen om ergens een uitgehouwen rots/berg  ( of half open, of zoiets als in Monaco ) te maken in plaats van tunnelportalen ?
Dat zou hier namelijk misschien ook wel kunnen.
Is maar een ideetje en nu nog uit te proberen  ;)

Hoe dan ook; het wordt steeds meer een baan in de bergen !

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Dat is een goed idee om de spiraal uit het zicht te halen Wico, vind het bijzonder om te zien dat een stuk isolatiemateriaal omgetoverd wordt tot rots.


Fijne dagen en een goed maar vooral gezond 2022

Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Wico,

Het kijkplezier van het ontstaan van de berg is nu al geweldig laat staan als de berg in de volgende fase's is beland.
Succes met de verdere behandelingen van de berg na de feestdagen.
Fijne feestdagen toegewenst. :)

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Hoi Wico,

je doet het op een andere manier dan ik, maar je brengt mij op ideeën. Daar dient dit forum voor toch.
Het ziet er goed uit om mee te starten. Je kan de bergbeklimmerpreisers al bestellen, want die klif wordt een heuse uitdaging voor hun.

Luc
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
@ Bas,

Blijkbaar lezen er ook anderen mee op dit forum 8o. Kom ik vanochtend boven en wat denk je dat ik zie ... :P. Die waren er dus al vroeg bij om de zon boven de Kleberklammergipfel op te zien komen.

Gelijk maar even een foto gemaakt als bewijs!

@ Tony,

Er zit natuurlijk nog veel werk in, maar ik ben nu in elk geval tevreden over de verhouding met de flats. Er lopen drie sporen voor/door de Kleberklammergipfel. Twee verdwijnen door een portaal, maar het voorste spoor zal door een half open galerij gaan komen.

Je suggestie zit dus al in de planning :thumbup:.

@ Peter,

Creatief met kurk isolatie dus :). Halverwege het proces heb je een hoop troep en lijkt het nog nergens op. Maar na het verven en begroenen ben ik zelf ook blij met het resultaat.

Ook voor jou en je naasten hele fijne feestdagen gewenst.

@ Michel,

We bouwen rustig door aan de scenery. Niet alles lukt meteen, maar gaandeweg begint het wat te worden :P. Ook voor jou en de rest van de familie hele fijne feestdagen!

@ Luc,

Deze platen bleven (op mijn vriendelijk verzoek ;)) achter na de bouw van ons huis. Ze zijn eigenlijk te dik om lekker mee te werken, maar voor dit doel zijn ze prima bruikbaar.

Die bergbeklimmerpreisertjes hoef ik niet eens te bestellen, die komen vanzelf toe nu ze weten welk een uitdaging de Kleberklammergipfel voor hen biedt :D.

Fijne feestdagen,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Heel mooi weer Wico, ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
Alvast fijne feestdagen toegewenst.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Hoi Dick,

Het eindresultaat is voor mij ook nog een verrassing. Ik heb wel een idee in mijn hoofd, maar het resultaat is altijd net effe anders :).

Ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
 :o) Knap dat die bergbeklimmers al zo hoog zijn gekomen, dat eerste stuk met dat gladde aluminium lijkt me errug lastig te beklimmen. 8o

Citaat van: Wico op woensdag 22 december 2021, 23:13:54
Ik overweeg serieus om al dat moderne spul te verkopen en me te gaan focussen op het oudere Zwitserse materieel :o) :o) :o).
Het zou der wel van opknappen bij je. >:-D :mrgreen:

Dirk-Jan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
 @citaat :-)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Die rots met klimmers vind ik echt heel goed gelukt! Het grijs en de begroeiing lijken zo echt. Benieuwd naar het vervolg.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
@ Dirk-Jan,

Ze zijn in de leer geweest bij Alex Honnold (Free Solo), dat scheelt een hoop :D. Ik weet niet of je die film wel eens hebt gezien, maar onderstaand een voorproefje!



@ Tony,

Dat is echt niet om te lachten hoor ...  :o).

@ Henk,

Die klimmers zijn nu alleen maar even voor de leuk. Ze komen later nog op hun definitieve plekje aan de steile wand te hangen. Vandaag al weer bezig geweest met de verdere bergflank, dus een update zit er na de kerst wel in :).

Groeten,
Wico

Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Citaat van: Wico op vrijdag 24 december 2021, 09:07:50
@ Bas,

Blijkbaar lezen er ook anderen mee op dit forum 8o. Kom ik vanochtend boven en wat denk je dat ik zie ... :P. Die waren er dus al vroeg bij om de zon boven de Kleberklammergipfel op te zien komen.

Gelijk maar even een foto gemaakt als bewijs!
:D :D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
 @citaat @citaat
Yep, die film ken ik. 8o
Volgens de buitensporters die hier op mijn werk hun opleiding volgen is die gozer stapel idioot, die mening heb ik ook na het zien van de film. :-)

Dirk-Jan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Schitterend dat stukje berg met die klimmers. Echt mooi met die begroeiing.

Gr henk
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Omdat mijn vrouw moest werken, zat ik kerstavond eenzaam en alleen ... heerlijk aan mijn bergflank te knutselen :P. En omdat ik zo lekker bezig was helemaal vergeten om tussentijds foto's te maken. Maar goed ik heb het proces al eens eerder uitgelegd, dus jullie weten inmiddels hoe het werkt. Alleen had ik dit keer piepschuim gebruikt (met dank aan Tony). Dit geeft wel een wat andere bergstructuur dan de XPS platen, maar omdat het meeste toch onder het groen zou verdwijnen leek me dat geen probleem. Ik ben bang dat de firma Woodland wel rijk aan mij gaat worden, als ik zie wat ik voor dit kleine stukje al aan groen gebruikt heb ;). Maar het hoeft ook niet allemaal in één keer af, dus nu even sparen voor een paar nieuwe bussen met groen :D. Volgende stap wordt het samenvoegen van de basis met de flats, de bergflank en de top. Eerste klusje voor na de kerst.

Groeten,
Wico     
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Schitterend Wico. :thumbup:
Wat een mooie berg is dit geworden ik ben zeer benieuwd hoe het staat na de samenvoeging met de flats en de rest van de scenery.
En wat betreft de firma Woodland wat jij te veel koop daar koop ik te weinig tot niks van. :D
Fijne dagen toegewenst en ik kijk uit naar de volgende update.

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Die bergflank mag gezien worden, Wico  :thumbup:
Structuren van rotsen kunnen bij één berggebied al erg uiteen lopen. Kan en mag dus allemaal zonder de werkelijkheid tekort te doen  ;)
Woodland levert prima spul !
Gewoon een lokkie minder aanschaffen en je ken weer een hele poos vooruit.....

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
mooie bergwand Wico  :favorite: ,


mvg,
Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Deze bergwand mag er wezen Wico, schitterend gedaan  :thumbup:.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
-Bergbeklimmem

Zoiets kunt je overal in de Alpen vinden!
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Goedemorgen,

Allemaal bedankt voor de complimenten en voor de foto's :thumbup:. Die laatste geven weer inspiratie en ideetjes voor de toekomst.

Groeten,
Wico 
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Zijn jullie die foto's van die flats ook een klein beetje zat? Dit zijn voorlopig de laatste twee van dit jaar :D. Vanwege de moeilijke bereikbaarheid heb ik deze hoek in delen gebouwd. De basis, de flats, de bergflank en de bergtop zijn nu samengebracht tot één geheel.

Voor de oplettende kijkert: ik heb de tweede foto rechts een beetje bijgephotoshopt voor het mooiste plaatje :P.

Fijne jaarwisseling!
Wico   
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Ik vind dit echt zooo knap gemaakt! Heel vaak ontstaat er een irritant schaalverschil, zo met bergen en bebouwing. Ergens klopt het dan gewoon niet; bij jou echter klopt het wél en ontstaat er een zeer geloofwaardig geheel :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
-WICO,
Ja, wij kijken echt alles tot in de puntjes na! Maar het is jouw creatie en het zicht van jouw camera geeft aan 'hoe' die bergflank er in principe gaat uitzien. Neen, wij kunnen er niets van zeggen, maar wel denken! Aha, die houden we erin! Maar nu de 'top'! Jij vermeldt het wel, maar we zien niets! Maar dat zit uiteraard nog in het verschiet. Heel begrijpelijk. Jij hebt er nog heel wat tijd voor! Misschien dat het volgend jaar met die 'top' veel beter gaat.
Ga maar heerlijk genieten van de rondjes op jouw modelbaan en hoe de 'Lokführers' zich voelen bij het naderen van die flats! Altijd beter die flats te zien, dan die rondjes "rondom de kerk"!

Het 'hoekje' gaat er geweldig uitzien; ook kwa perspektief! Wat een dieptewerking!

EVEN OP DE FOTO DRUKKEN MET DE MUIS!!!
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Top hoor, maar als je klimmers zo op hun lip fotografeert, mag er wel een pijltje bij: this side up, want gevoelsmatig staan die opnames nogal eens op hun kant op mijn monitor.

Overigens, mooie manier om een klimspiraal te camoufleren.
Ik ben benieuwd naar de bovenkant straks.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Hoi Wico
Dit word een hele mooie hoek zo met die berghelling
Echt heel mooi gedaan.
Ik heb ook nog een vraag aan je,waar koop jij die XPS platen eigenlijk

Groet Wim
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Knap stuk scenery werk.
Komt heel natuurlijk over, en de flats gaan niet ten onder door het geheel.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
@ Hans.

Bedankt voor de complimenten. In mijn oorspronkelijke idee zouden de flats hoger op de helling komen te staan, met een slingerweggetje tussen de flats door. Maar bij het proef plaatsen bleek dat niet te werken. De helling zou veel te massief worden en de hoogte/diepte werking klopte gewoon niet. De tweede poging levert gelukkig een veel beter resultaat, waar ik zelf ook erg tevreden mee ben :P.

@ Gerard,

De top van de Kleberklammergipfel is inderdaad nog lang niet in zicht (letterlijk en figuurlijk). Met de "top" bedoelde ik eigenlijk de bovenkant van de bergflank die ik heb uitgesneden in de dikke XPS plaat.

@ Jan,

Gerard is af en toe een "dwarsligger" als het om foto's gaat >:-D. De bovenkant van de spiraal moet straks letterlijk het hoogtepunt worden. Daar komt in de toekomst de "Donnerwetter Alm", waar de baan zijn naam aan ontleent.

@ Wim,

De platen XPS kocht ik bij de Gamma, maar die heeft ze niet meer in het programma. Ik zie dat de Hornbach ze wel verkoopt in diverse diktes van 2 t/m 5 centimeter (zoeken op Styrisol).

@ Tom,

Bedankt! Zelfs een eerste gips/beton trappetje is nu verwerkt, al is het op de foto's slecht te zien ;).

Groeten,
Wico 
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
 @citaat Zag het trappetje achter die witte auto.  :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Goed gespot :D.

Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Er gaat een ware kunstenaar in jou schuil Wico, supermooi wat jij aan het bouwen bent  :thumbup:

Kun je straks nog wel bij je spiraal komen als er iets aan de hand is?


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Peter,

De spiraal staat los van de muur en ik heb daar voldoende ruimte in geval van problemen. Aan die kant zitten ook de in- en uitgangen met de grootste kans op ontsporingen. Met iets meer moeite kan ik op mijn rug onder de onderste wending door ook nog in de spiraal komen.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Wederom met veel plezier naar je berg in aanbouw gekeken. :)
Zeker de laatste foto is een plaatje om naar te kijken en het past prachtig bij elkaar en vormt een mooi geheel zo.
Ja de aangelegde trap was mij ook al opgevallen wat leuke aanvulling geeft aan het parkeerterrein bij de flats. :thumbup:

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Wico dat ziet er super mooi uit. Geweldige camouflage vanjewelste spiraal.

Gr henk
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
@ Michel,

Zoals altijd graag gedaan! Ik ben zelf ook tevreden hoe er langzaam maar zeker één geheel rondom het station ontstaat.

@ Henk,

Bedankt voor de complimenten. Als de spiraal in de toekomst helemaal verdwenen is, heb ik een aardig bergmassief gebouwd 8o. Voorlopig zitten de verdere plannen vooral in mijn hoofd :idea:.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Prachtig weer :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Sander,

Bedankt, ik die mijn best ;).

Groeten,
Wico

Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Wico, ik sluit mij aan bij de hierboven gegeven commentaren. Het is een mooi stukje scenery in zwitserse "schone" stijl. Doe zo verder.

Luc
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Kort en bondig; geslaagde flats-met-berg-actie, Wico   ;)
Laatste foto overtuigt helemaal  :thumbup:

Je krijgt echt de indruk met een station in een stad van formaat van doen te hebben en als het eerste stuk bebouwing straks ook nog klaar is, wordt de illusie nog completer.
U kunt tevreden het nieuwe jaar in gaan !

Grtz Tony

Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
@ Luc,

Ik ben vast en zeker van plan om in deze stijl door te bouwen; dat bevalt me prima :).

@ Tony,

Deze dagen kan ik met plezier en tevredenheid boven zitten, en mijn ogen laten gaan langs de scenery die in 2021 vorm heeft gekregen. Lekker hoor :P.

Fijne jaarwisseling,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Weer een hele andere techniek om een realistische bergwand te maken als met gips. Ik vind het een topresultaat Wico  :thumbup: :thumbup:

vr gr Arie
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Kleberklammergipfel
Arie,

Bedankt voor de complimenten. Uit de mond van een meester scenerybouwer ben ik daar dubbel blij mee :).

Fijne jaarwisseling,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Vandaag de laatste update en plaatjes van 2021. De hoek met de flats is nu helemaal af, inclusief werkende verlichting. Net als de preisert op het bankje kan ik nu rustig achterover leunen en genieten van het uitzicht. In het afgelopen jaar zijn de eerste echte stukken scenery op en rond het stationsgebied gebouwd, en zelf ben ik ben erg tevreden met het resultaat. Als ik op mijn stoel zit kan ik al het fraais bewonderen en lekker dagdromen over de klussen die ik in 2022 ga oppakken. Als eerste ga ik nu Donnerwetter Ost (links van het station) afmaken. Als dat klaar is, kan ik de laatste stukken rails in het stationsgebied definitief leggen en aansluiten. Als dat gebeurd is, kan ik verder met de perrons en het historisch emplacement. In gedachten zie ik de plaatjes al voor me; eens kijken of ik dat ook in de praktijk kan brengen.

Ik wens iedereen een heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Groeten,
Wico   
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Dat is een prima lichaamshouding voor op een bankje :D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Voor een strandstoel is het zo ook goed te doen.

Puik werkje Wico. Men zegt wel na een dag hard werken is het goed rusten. Dat geld voor een heel jaar nog veel meer.
Maar op de valreep nog even een vraagje. Die Kleberklammergipfel is dat nou zonder kleber of zonder klammer gemaakt. Beide kan natuurlijk ook nog.
Prettige jaarwisseling.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
 B) Nou Wico, dat heb je weer mooi voor elkaar geprutst, ziet er helemaal toppie uit. :thumbup:
Leun dan maar effe rustig achterover en geniet ervan, dan kan je vanaf 1 Januari weer volle bak verder. :D

Dirk-Jan

N.B. heb je nog effe een foto van de hele berg met flats of is dat toch nog niet helemaal klaar? :-)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Mooi mooi mooi, 2022 word een mooi jaar.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Lid sinds: 2019

Robots are taking over!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Ziet er goed uit Wico!

Ik ben benieuwd voor het aankomende jaar hoe de baan zich verder gaat ontwikkelen.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Heerlijke plaatjes van een heerlijk stukje baan, Wico !
Niet alleen het tevreden heertje op het bankje, maar ook het opgeluchte dametje op het balkon geven je gemoed goed weer  :P
En daar kan ik me alles bij voorstellen !

Zo kijk je gretig en verlangend uit naar het nieuwe jaar ( #metoo ), als de rest van je (dag)dromen net zo voorspoedig uitkomen, dan heb je op dit gebied geen wensen meer over.

Grtz en proost,
Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Laatste update 2021
Met Landslide van Fleedwood Mac uit de Top2000 speakers geniet ik van 'Snow Covered Hills' maar zie ik een mooi weggewerkte bergwand.
Een puik stuk werk afgeleverd Wico.
Nu met Eagle van ABBA hoop ik nog veel van dat soort blikken op Donnerwetter Alm te zien.

Vrgr,
Wilko