Zo het gras is gemaaid en de tuin is aan kant. BBQ is schoongemaakt en staat klaar voor vanavond

. Nu even in de schaduw het forum updaten.
@ Peter(ke)
Bedankt! Het is goed dat Marklin ons weer nieuwe en betaalbare modellen aanbiedt, zo kunnen we de collectie lekker uit blijven breiden

.
@ Tony,
Wellicht dat in de toekomst een machinist met lood in de schoenen op deze loc stapt

. Ik heb mijn fantasie inderdaad hard nodig, want de bouw ligt stil met dit mooie weer.
@ Michel,
Dankjewel. Zwitsers materiaal is (bijna) altijd mooi toch? Daar weet jij inmiddels alles van! Marklin brengt dit jaar nog een paar containerwagons op de markt, dus er komen nog meer foto's

.
@ Arjan,
Jij dus ook gefeliciteerd met een fraaie loc. Zal ook op jouw baan zeker een mooi gezicht opleveren!
@ Dirk-Jan,
Bedankt voor de complimenten voor het foto werk! Het zwembad heb ik maar niet op de foto gezet, want dat staat zo decadent

. Ik vond de vijver wel gepast

.
@ Jørg,
Bedankt! Ik heb mijn Excel bestand bijgewerkt en kom nu op 33 locomotieven + 25 SBB Ae 6/6 modellen in de vitrine (die deels ook op de baan komen). Locs zullen in de toekomst deels in dubbeltractie gaan rijden.
@ Gerard,
De BLS Re 465 was al binnen via de mail

. Weer een mooi reclame exemplaar op de rails! Die gaan verzamelen is bijna onbegonnen werk, want van de Re 460 / Re 465 daar zijn zoveel uitvoeringen van.
Eerst maar eens kijken wanneer Märklin de Vectron in SBB International uitvoering uitbrengt. Die staat boven aan het lijstje

.
De tuin en de vijver staan er goed bij. Alleen is er vannacht een vissendief voorbij gekomen, want alle goudvissen zijn uit de vijver verdwenen

. Dus toch maar een net gaan spannen (eigenwijs he).
@ Peter,
Over smaakt valt niet te twisten, maar een goede smaak is snel te herkennen

.
@ Koen,
Bedankt! Ben er zoals altijd weer erg blij mee!
Groeten,
Wico