@ Barry,
Het "mopperen"moet je niet te letterlijk nemen, maar ik krijg in februari forum gasten op bezoek en die willen wel wat zien rijden natuurlijk

. Ondertussen bouw ik lekker door op mijn manier en in mijn tempo!
@ John,
Bedankt voor de complimenten (krijg ik nooit genoeg van

). Een filmpje is gauw gemaakt en ik krijg er altijd positieve reacties op, dus iedereen blij! Ook jij fijne feestdagen gewenst

.
@ Johan,
Ik doe mijn best om zorgvuldig te werken, en niet alles komt op de foto natuurlijk

. De langste opstelsporen zijn bedoeld voor treinen met een maximale lengte van vier meter. Op de baan komt straks een aaneengesloten zichtbaar spoor van negen meter, dus dan komen die lange slepen goed tot hun recht

.
@ Michel,
Ik denk dat ik de tip van Tony ter harte neem en af en toe gewoon wissel met de lading. De Bertschi containers moet ik nog even onder handen nemen, zodat ze minder "plastiek" zijn. Het filmpje is nu lekker kort en bondig, dat verandert wel als er meer (scenery) te zien is!
@ Tony,
Ik hou van afwisseling dus wat extra wagons kunnen geen kwaad

. Jouw tip neem ik ter harte: gewoon wat extra bakken en containers los aanschaffen en dan regelmatig variëren! Ook voor jou en je dierbaren de beste wensen voor 2020.
Dat het maar weer een fijn hobby jaar mag worden

.