@ Peter,
Ik hou er van om degelijk en strak te bouwen, zodat er letterlijk een mooi resultaat staat. Nu is meten en zagen niet mijn sterkste kant, dus er moet wel eens wat over gedaan worden. Gelukkig zie je daar op de foto's niets van terug

.
@ Gerard,
Complimenten zijn altijd welkom hoor. Ik heb lekker wat extra meters baan kunnen bouwen, dus daar ben ik erg blij mee. Vanavond ga ik op zolder nog even wat schaalkilometers maken.
Omdat je het filmpje wat aan de korte kant vindt, heb ik er nog één gemaakt. Die lijkt op de eerste, maar met bonus

.
@ Luc,
Mijn tafel aan de lange zijde heeft een totale lengte van 10,80 meter, dus jij wint ...

En met het plezier zit het wel goed, en ik kan nog even (lees: jaren) vooruit

.
@ Johan,
Dat vond ik ook, dus wilde het even met jullie delen

. Hopelijk volgen er in de toekomst nog veel meer, maar nu gaat het tijdelijk spoor weer van de baan af zodat ik weer verder kan bouwen.
@ Jan,
Geen groothoek lens hoor, gewoon gemaakt met mijn mobiele telefoon. Maar zoals gezegd ruim 10 meter lengte in totaal. Leuke foto's van die Makies loc en wagens in grootspoor!
@ Tony,
Zeker weten! Heerlijk om die treinen in de verte te zien verschijnen en dan in gepast tempo naderbij te zien komen. Dan door de grote bocht en vlak langs mijn bureau/stoel zodat ik alle details in me op kan nemen.
We bouwen/dagdromen rustig verder

.
Groeten,
Wico