@ Bas,
Dat genieten gaat, met vanavond een goed glas rode wijn in de hand, prima lukken

.
@ Harald,
Gelukkig komen Sint en Kerst er nog aan, dus met die uitbreiding komt het helemaal goed

.
@ Michel,
Bedankt voor de felicitaties, ik ben er zeker erg blij mee. Al kan ik er nog niet mee rijden, kan ik al wel al het moois er van af zien

.
@ Robert,
Bedankt!
@ Tony,
Das helemaal niet verkeerd en een bofkont ben ik zeker! Voor een prikkie vind je deze niet, maar de oudere uitvoering wordt regelmatig voordeliger aangeboden. Goedkoop zijn die echter ook niet.
@ Dirk-Jan (1),
Je bent zo oud als je je voelt, dus ik kan nog jaren mee

. En inderdaad een pracht cadeau, waar ik heel content mee ben

.
@ Hans,
Heel mooie beeldspraak: "lompe elegantie". Ik snap precies wat je bedoelt. Ik vermoed dat dit treinstel in het grootspoor best indrukwekkend was.
@ Gerard,
Het is zeker een cadeau met hoofdletters. Een zevendelig treinstel kan bij mij inderdaad prima uit de voeten, dus die uitbreiding komt wel in orde

.
@ Dirk-Jan (2),
Vooralsnog ben/blijf ik positief denken, maar helemaal storingvrij loopt hij dus niet op R1 bochten: de verlichting heeft dan kuren. We gaan het zien als de bouw van de baan wat stappen verder is

.
@ Wim,
Ga ik zeker doen!
@ Hans,
Zoals gezegd had ik alleen last van haperende verlichting bij R1 bochten. Die heb ik straks niet meer op mijn nieuwe baan. Maar van de berichtgeving op het Stummi forum ben ik toch wel geschrokken. Hopelijk blijft de echte ellende van weigerende treinstellen me bespaard. Gelukkig (en bewust) heb ik deze set via een officiële Märklin dealer aangeschaft. Dus mocht er iets aan mankeren, dan kan ik daar eventueel op terugvallen.
@ Peter,
Dank je wel. Ik hoop er heel wat uurtjes plezier aan te beleven

.
@Koen,
Bedankt! Het is een echte schoonheid en een aanwinst voor mijn "collectie" van drie TEE treinstellen.
@ Dirk-Jan (3),
Psies

Groeten,
Wico