Laten we beginnen bij het begin: handleidingen
handleiding relaisJe hebt zelf vast wel een handleiding van de overweg?
En een
ouwetje op 't forumEn tot slot voor de slimmerikken, een complete
doe-het-zelf handleiding.
Citaat van: Thijs Volker op woensdag 31 januari 2018, 22:42:55
IK heb voor beide zijde draad getrokken voor sluiten en open via contactrail. Hiervan zou het probleem kunnen zijn dat 1 trein hem vrij geeft terwijl de andere hem sluit.
Mmm, contactrails, weet je dat zeker? Er staat op pagina 3 dat het wel kan. Zowel puls- als dauer kontakte zijn bruikbaar, staat er.
Ik begrijp dat je pagina 11 probeert te realiseren met de gegevens van pagina 3?
Het probleem wat je schetst dat 1 trein hem vrij geeft, terwijl de ander hem sluit, staat niet goed uitgelegd bij de Busch Relais handleiding, maar wel bij een
Viessmann overweg handleiding.
Je kunt het testen: stuur 1 trein erlangs: gaat alles goed? Dan werkt het voor dat spoor goed.
Doe het zelfde met het 2e spoor: gaat ook goed? Dan weet je dat de basis klopt, maar de logica misschien niet. Die logica haal je uit de Viessmann handleiding.
Viessmann werkt niet heel veel anders dan Busch