Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Ecos 50200

Gestart door loekvanderburg dinsdag 30 januari 2018, 20:13:43

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ecos 50200
loekvanderburg
gast

Ecos 50200
Beste Spoorders,

Weet iemand hoe ik de Ecos 50200 terug kan zetten naar de fabrieksinstellingen, buiten het menu om.
Ik kan in instellingen de icons niet meer aanklikken om dit te ontgrendelen. Ik heb het scher al opnieuw gecalibreerd.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Groet,
Loek.
Re: Ecos 50200
Seinwezen
gast

Re: Ecos 50200
Even via de pc de ecos benaderen. En dan kan je hem via de webinterface bedienen en resetten.

Groeten Sander
Re: Ecos 50200
loekvanderburg
gast

Re: Ecos 50200
Dank je wel, maar ik heb geen koppeling met een pc.
Re: Ecos 50200
loekvanderburg
gast

Re: Ecos 50200
Morgen eerst maar een kabel kopen.
Re: Ecos 50200
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Ecos 50200
Loek, als je de kabel rechtstreeks tussen je pc en ECoS zet heb je een crosskabel nodig, die ziet er hetzelfde uit als een gewone netwerkkabel maar is anders aangesloten.

Een goede computer winkel heeft hem vast liggen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Ecos 50200
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: Ecos 50200
Moet hij dan ook nog niet een programma installeren, waarmee je de besturing overneemt?
Re: Ecos 50200
Lid sinds: 2017

offline
Re: Ecos 50200
Denk het wel: er moet ook nog een ip adres ingesteld worden op de Ecos (pagina 45 afbeelding 136) én een viewer geïnstalleerd worden op de pc omdat anders je scherm zwart blijft. Bij de viewer het ip adres van de Ecos ingeven.
Ik gebruik TightVNC viewer; te downloaden van het web.

Een cross-overkabel is alleen nodig bij oude pc, niet meer bij hedendaagse.. Probeer het eerst eens met een gewone netwerkkkabel. Werkt het niet dan kun je nog een cross-over kabel kopen.

Cees

Re: Ecos 50200
loekvanderburg
gast

Re: Ecos 50200
Dank jullie wel, ga het morgen uitproberen.
Re: Ecos 50200
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Ecos 50200
 @citaat @citaat ja, daar heb je gelijk in. Was het even vergeten. Ik zal om verwarring te voorkomen mijn bijdragen in dit topic verwijderen. Die zijn door de tijd achterhaald.