Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

marklin 37965

Gestart door tjebbe maandag 22 januari 2018, 18:57:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
marklin 37965
tjebbe
gast

marklin 37965
Hallo allemaal,
Ik heb pas de br 96 verworven, een werkelijk prachtig exemplaar in absolute nieuwstaat. Echter staat het geluid dermate zacht dat ik eerst dacht dat wellicht de speaker stuk was, maar na toch nog eens testen toen er niemand thuis was toch gehoord dat alles het wel doet. Alleen op zn aller aller zachts. Kan je dit zelf veranderen? ( ik heb alleen een ms1 en ms2 tot mijn beschikking)

Groet Rene
Re: marklin 37965
Ben den Hollander
gast

Re: marklin 37965
Re: marklin 37965
tjebbe
gast

Re: marklin 37965
Bedankt, had ondertussen het boekje gevonden, zat onder de houten kist.deze had ik nog niet uit de doos gehaald.
Helaas is het alleen niet gelukt. Volume staat op 100 % en blijft heel zacht. Ook niet bij het terug zetten naar fabrieks instellingen.

Groet Rene
Re: marklin 37965
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: marklin 37965
Beste Rene,

Heb je nog contact met de verkoper, zo ja, neem eens contact met hem op.

Groet, Anne W
Re: marklin 37965
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: marklin 37965
ergens een draadje los.? ...
Re: marklin 37965
tjebbe
gast

Re: marklin 37965
Hallo Anne W. Ik heb idd nog contact. Ik kan hem opsturen. Gaan ze er naar kijken. Goede service.  Maar ik dacht dat het misschien iets was wat ikzelf kon oplossen.
Zou zonde zijn als het iets heel lulligs was.
Maar goed. In de doos ermee en even bij de dokter langs denk ik dan maar.

Groet Rene
Re: marklin 37965
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: marklin 37965
Beste Rene,

Als je wat hoort dan is er wel verbinding, dus zit het in de instellingen, de decoder of de luidspreker, overigens geldt voor mij altijd: eerst contact met de verkoper, hem altijd de kans geven e.e.a. te onderzoeken en op te lossen indien mogelijk.

Succes, groet, Anne W